عرضه نیسان GT-R R35 فاینال ادیشن با قدرت 710 اسبی؟!

شنبه 22 شهریور 1399 - 05:30
مطالعه 2 دقیقه
nissan-gt-r50-by-italdesign
با وجود نیسان 370Z و GT-R در خط تولید ژاپنی‌ها دو نمونه از قدیمی‌ترین محصولات پرفورمنس را روانه بازار می‌کنند. اگرچه نسل جدید نیسان Z به‌صورت رسمی...
تبلیغات

با وجود نیسان 370Z و GT-R در خط تولید ژاپنی‌ها دو نمونه از قدیمی‌ترین محصولات پرفورمنس را روانه بازار می‌کنند. اگرچه نسل جدید نیسان Z به‌صورت رسمی تا چند روز دیگر رونمایی خواهد شد اما فعلاً خبری از پدیدار شدن نسل جدید گودزیلا نیست؛ اما به تازگی مجله ژاپنی Best Car Web گفته که نسل جدید GT-R حداقل تا سال 2023 معرفی نخواهد شد.

گودزیلا نسل R35 ظاهراً در سال 2022 و با معرفی نسخه فاینال ادیشن 710 اسب بخاری از بازار وداع خواهد کرد. در این صورت گودزیلای فعلی سن حدود 15 ساله خواهد داشت. انتظار می‌رود این نسخه سفارشی تنها به تعداد 20 دستگاه تولید شود. شاید قدرت یاد شده برای شما آشنا باشد زیرا این خودرو احتمالاً از همان قوای محرکه GT-R50 ایتال دیزاین استفاده کرده و گشتاور 780 نیوتون متری خواهد داشت.

همان‌گونه که می‌دانید GT-R50 از نسخه ارتقا یافته پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو استفاده کرده و دارای توربوهای خودروی مسابقه‌ای GT-R GT3 می‌باشد. این نیروگاه آهنین همچنین از اینترکولرهای بزرگ‌تر، انژکتورهای بهتر و گیربکس 6 سرعته دوکلاچه تقویت شده سود برده است.

مجله ژاپنی همچنین می‌گوید GT-R R35 فاینال ادیشن قیمت 40 میلیون ینی در این کشور خواهد داشت که معادل 377,300 دلار می‌باشد. به این ترتیب قیمت این خودرو بسیار گران‌تر از GT-R نیسمو 2021 با بهای 210,740 دلار خواهد بود. البته این قیمت در مقایسه با بهای 1 میلیون دلاری GT-R50 ایتال دیزاین بسیار کمتر است.

اما همچون همیشه به نظر می‌رسد چنین خبرهایی با آب‌وتاب فراوان منتشر شده‌اند. با این وجود وداع گودزیلا با معرفی نسخه‌ای قوی‌تر و سفارشی منطقی به نظر می‌رسد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.