سیستم اگزوز تیتانیومی نیسمو برای نسل‌های گوناگون نیسان GT-R

شنبه 4 دی 1400 - 09:30
مطالعه 3 دقیقه
Nismo-Nissan-Skyline-Exhaust-11
برنامه میراث نیسمو یکی از بهترین اخبار برای مالکان نسل‌های R32، R33 اسکای لاین و R34 GT-R بوده است. هم‌اکنون سیستم اگزوز تیتانیومی نیز برای این...

برنامه میراث نیسمو یکی از بهترین اخبار برای مالکان نسل‌های R32، R33 اسکای لاین و R34 GT-R بوده است. هم‌اکنون سیستم اگزوز تیتانیومی نیز برای این سه‌گانه دوست‌داشتنی ارائه شده است. سیستم‌های اگزوز موردبحث برای نصب در تمامی مدل های R32 و R34 و البته نسخه‌های دو درب R33 طراحی شده‌اند. هر سیستم اگزوز حدود 12.5 کیلوگرم سبک‌تر از اگزوز اصلی بوده و گفته می‌شود این سیستم با کاهش فشار اگزوز موجب افزایش 7 درصدی قدرت تولیدی می‌شود.

تمامی اگزوزهای تیتانیومی نیسمو دارای پوشش الماسی مانند در خروجی اگزوز هستند که این امر باعث جلوگیری از تغییر رنگ آن‌ها می‌شود. واضح است که چنین سیستم اگزوزی ارزان‌قیمت نخواهد بود. نمونه‌های طراحی شده برای R32 و R33 قیمت معادل 6630 دلاری داشته درحالی‌که قیمت اگزوز مدل R34 به 6457 دلار می‌رسد.

نیسان در اواخر سال 2020 برنامه بازسازی وسیعی را برای مدل های اسکای لاین تهیه کرد. این برنامه شامل جدا کردن تمامی قطعات بدنه و شاسی و رنگ‌آمیزی و تعمیر آن‌ها بوده است. پیشرانه نمادین RB26DETT نیز کاملاً باز شده و از قطعات جدید در آن استفاده می‌شود. این خودروساز ژاپنی همچنین اقدام به بازسازی سیستم‌های تعلیق و ترمز کرده و تمامی سیستم‌های برقی را با نمونه‌ای اصلی تعویض می‌کند.

نیسمو همچنین می‌تواند کابین اسکای لاین را با همان متریال نسل فعلی GT-R بازسازی کند. قیمت بازسازی کامل این خودروها بسته به نیازهای مشتریان متغیر است اما از حدود 400 هزار دلار شروع می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.