نیسان در حالی GT-R خود را به پیست معروف نیوبرگ رینگ آورده که نشان نیسمو هم بر پیشانی آن دیده میشود و این یعنی نیسان موتور اسپرت (NISMO مخفف Nissan motorsports است) دست نوازش ویژه خود را بر آن کشیده است.
نیسمو کار خود را با موتور شش سیلندر خورجینی 3.8 لیتری استاندارد با توربوی دوقلو آغاز کرده و با تغییراتی در توربوشارژر و ابعاد آن مطابق استانداردهای خودروهای GT3 و بهینه سازی کنترلهای موتور و زمان احتراق و همچنین استفاده از پمپ سوخت مجزا برای هر کدام از شش سیلندر، توانسته به خروجی 600 اسب بخار نیرو و 652 نیوتن متر گشتاور برسد.
GT-R نیسمو با دامپرهای Bilstein و تعلیق جلو و عقب قابل انتخاب در حالتهای تراک، مسابقه و مسابقه پلاس (Track, Race and Race Plus) به خوبی بهینه شده است و رفتاری همچون سوپر اسپرتها از خود نشان میدهد. لاستیکهای دانلوپ 255/40 ZRF در جلو و 285/35 ZRF در عقب با اندازه 20 اینچی خود وظیفه سواری را بر عهده دارند. همچنین توپی چرخهای عقب با پیچ و مهره با استحکام بسیار بالا به تعلیق جناقی متصل شده است.
کیت آیرودینامیکی نیسمو برای GT-R شامل اسپویلر عقب فیبر کربنی و سپر پهنتر و کشیده تر جلو و عقب میشود. اسپویلر عقب میتواند نیروی رو به پایین معادل 100 کیلوگرم در سرعت 300 کیلومتر ایجاد کند. چرخهای آلیاژی الهام گرفته از خودروی مسابقه ای نیسان GT500 هم با رنگ زیرین بدنه مطابقت دارند.
در داخل کابین با ترکیبی ساده و تر تمیز از روکشهای چرم آلکانترا با دو رنگ مشکی و قرمز مواجه خواهید شد. صندلیهای مسابقه ای ریکارو با ساختار فیبرکربنی به خوبی حرکات راننده و سرنشین را در پیچها مهار میکنند.
نیسان GT-R نیسمو توانست با رکورد 7:08.679 عنوان سریعترین خودروی تولید انبوه را در پیست نیوبرگ رینگ بدست آورد. این زمان 10 ثانیه از GT-R استاندارد کمتر است و از لکسوس LFA نیز 6 ثانیه بهتر میباشد. قرار است این ماشین در ماه فوریه 2014 در ژاپن به بازار عرضه شود و چند ماه بعد نیز به عنوان مدل 2015 وارد بازارهای جهانی شود.