اگزوزهای آرمیتریکس برای R8 و GT-R [ویدئو]
یکی از متداول ترین روش ها برای تغییر سیستم اگزوز استفاده از فولادهای ضد زنگ T304 است که معمولا بدلیل قیمت نه چندان بالای شان، محبوبیت زیادی دارند. اما اگر برای تیونری قیمت در اولویت نباشد، اینجاست که اگزوزهای تمام تیتانیومی مطرح می شوند...
[jwplayer mediaid="67367"]
Armytrix یکی از این تیونرهاست که مهندسین آلمانی و ژاپنی اش می توانند یکی از وحشتناک ترین صداها را بسازند! جدیدترین سیستم اگزوز این تیونر که از نوع Valvetronic است به تازگی برای GT-R R35 و همچنین R8 V10 معرفی شده. برای R8 V10 در این سیستم در خروجی اگزوزها از دریچه های پروانه ای استفاده شده که با ریموت کنترل می توان سه حالت On و Off و Auto را برای آن انتخاب کرد و حتی می توان مشخص کرد که کدام دریچه در چه دور موتوری باز شود. وزن این پکیج تقریبا نصف پکیج مشابه فولادی است اما با این حال 3 برابر مقاومت و دوام بیشتری دارد.
[jwplayer mediaid="67365"]
[jwplayer mediaid="67366"]