اگزوزهای اینوتک برای GT-R [ویدئو]
کمپانی انگلیسی iPE Innotech یکی از اولین کسانی بود که دست به کار شد و اگزوزهای GTR مدل 2015 را تغییر داد. . . .
تبلیغات
[jwplayer mediaid="72089"]
همانند اکثر تیونرها، اینوتک هم از سیستم اگزوز مرسوم Valvetronic بهره گرفته که دارای سه حالت Open و Close و Auto است. بیشترین صدای اگزوز درحالت Open است که تمام دریچه های پروانه ای اگزوز باز هستند؛ در این حالت شدت صدا به حدود 120 دسی بل می رسد. درحالت Auto هم باز یا بسته بودن دریچه ها به RPM موتور و میزان فشردن پدال گاز وابسته است.
[jwplayer mediaid="72086"]
[jwplayer mediaid="72088"]
داغترین مطالب روز