اگر هزینه کافی برای در اختیار داشتن یکی از نسخههای ویژه نیسان جوکR را در اختیار ندارید؛ بهتر است به فکر پکیج جدید Senner Tuning باشید که برای نیسان جوک آماده شده . . .
این پکیج شامل کاهش ۳۵ میلیمتری ارتفاع تعلیق، روکش کربنی آینههای جانبی و رینگهای ۲۰ اینچی جدید با رنگ قرمز و مشکی براق است. در قسمت فنی نیز بهرهگیری از فیلتر هوای اسپرت و تغییر سیستم اگزوز با خروجیهای دوبل ۹۰×۷۵ میلیمتری در دو طرف سپر، قدرت و گشتاور پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی نیسان جوک را به ۲۲۲ اسببخار و ۲۷۵ نیوتنمتر رسانده که به ترتیب ۳۵ اسببخار و ۳۵ نیوتنمتر بیشتر از حالت استاندارد است.
a-x1
۳ خرداد ۱۳۹۱very good :D
عباس
۱۰ مهر ۱۳۹۱دیروز فرصتی شد تا این ماشینو تو منطقه آزاد انزلی از نزدیک ببینم و به واسطه حضور یکی از دوستان یه دوری باهاش بزنم. بایدبگم جدای ظاهر نه چندان جالبش ( سلیقه ای)اما قوای محرکه فوق العاده ای داره. وقتی موتور رو تو حالت اسپرت میذاری با یه نیش گاز آدم رو وصندلی فرو میبره. شتابش فوق العادست. و تو حالت نرمال هم یه رانندگی آرام و بیصدا را مشه باهاش تجربه کرد.طراحی داخلی اون هم عالیه و یکی دیگه از ایراداتی که میشه به اون گرفت فضای ک صندلی عقبه بخصوص برای افراد قد بلند.
مصطفی
۴ آبان ۱۳۹۵سلام،قیمتش تو منطقه ازاد انزلی چند بود؟