نیسان

نیسان نوت آئورا با تریم اسپرت نیسمو معرفی شد

نیسان نوت آئورا ۲۰۲۲ با تریم نیسمو معرفی شد تا ظاهر چشمگیرتری داشته باشد. این خودرو هم‌اکنون دارای دو قطعه آئرودینامیکی است که ظاهر خودرو را اسپرت تر نشان می‌دهند. در بخش جلو یک اسپویلر مشکی رنگ دیده می‌شود که به اسپلیتر استاندارد با رنگ قرمز روشن متصل شده است. این خودروساز ژاپنی می‌گوید اسپویلر جدید نوت آئورا نیسمو باعث افزایش داون فورس می‌شود اما احتمالاً شما هرگز متوجه چنین چیزی نخواهید شد. اسپویلر موردبحث قیمت ۳۰۸۰۰ ینی یا ۲۴۰ دلاری دارد.

دومین قطعه نیز یک اسپویلر عقب است که بالاتر از جایگاه نصب مدل استاندارد می‌نشیند. این اسپویلر نیز مزیت آئرودینامیکی دارد و باعث می‌شود نوت آئورا ظاهر خشن‌تری پیدا کند. این قطعه نیز با قیمت ۷۱۵۰۰ ین یا ۵۵۸ دلار در دسترس مشتریان خواهد بود.

نوت آئورا نیسمو اولین بار در سال پیش معرفی شد. طراحی این خودرو از مدل مسابقه‌ای فرمول E نیسان الهام گرفته است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی، آینه‌بغل‌ها با پوشش قرمز، رکاب‌های جانبی قرمز، نمای عقب گیرا با سپر و دیفیوزر جدید اشاره کرد. برخی بهبودها نیز در کابین رخ داده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های اسپرت با پوشش چرم مصنوعی و پارچه و لوگوی نیسمو اشاره کرد.

در دل این خودرو تغییری دیده نمی‌شود و به همین خاطر پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری نوت آئورا که به عنوان یک ژنراتور عمل می‌کند با دو پیشرانه الکتریکی همراه شده است. این خودرو قدرت ۱۳۴ اسب بخاری و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد و می‌توان حالت‌های نرمال، اکو یا نیسمو را برای سواری انتخاب کرد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Humer

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (176 ديدگاه)

    ۱۳۴ اسب بخار
    نیسمو
    وای وای به چه روزی گرفتار شدیم

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۵
    1. کافر مقدس

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1388 ديدگاه)

      همه چی که اسب بخار نیست . اسب بیشتر هم دلیل بر بهتر بودن نیست عوامل مهمتری دیگری هم هستن

      کوروت پایه هم میگفتن همه ش ۴۹۰ اسب؟ بعد دیدن موتور وسط و آیرودینامیک و وزن و… داره خروجی مثل ماشین ۶۰۰اسبی میده

      یک اسپویلر کوچیک داره تو همین نیسان داون فورس هندل میکنه . چیزی که تو مطلب اشاره نشده وزن ش هست که بهبود یافته تو نسخه نیسمو . با این ماشین که کسی دنبال رقابت مثلا با سیویک و هیوندا هایN نیست یک رده پایینتر قرار داره

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۲
  2. meysam

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (2875 ديدگاه)

    قدرت و گشتاور تو این ماشین اصلا ملاک نیست
    چون انجین این ماشین اصلا قدرتش رو به چرخها نمیده
    وظیفه این انجین فقط تولید برق برای تغذیه باتریهای کوچک و موتورهای الکتریکی هستش
    بخاطر همین کمترین فشار رو انجین هست و همیشه تو بهترین دور موتور ممکن با بالاترین بازدهی کار میکنه.

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱
    1. فرامرز

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1488 ديدگاه)

      ملاک هست چون قدرت و گشتاور موتورهای برقی ذکر شده که واسه خودرویی با نشان نیسمو قابل قبول نیست. در مورد ژنراتور بنزینی با شما کاملا موافقم

      موافقم ۳
      مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا