نیسان

GT-R با ۱۴۰۰ اسب بخار [ویدئو]

پکیج Ultimate Street Edition که چندی پیش توسط تیونر سوئیتزر معرفی شد، آنطور که باید مورد استقبال هواداران نیسان قرار نگرفت چرا که این روزها هر تیونری دست به GT-R می زند اولین کارش رساندن خروجی موتور به ۱۰۰۰ اسب بخار است!

Switzer R1KX GT-R Red Katana

اما به تازگی مهندسین آمریکایی سوئیتزر دوباره به سراغ GT-R رفته اند تا از این خودرو یک گودزیلای واقعی بسازند. در پکیج تقویتی این تیونر که با نام R1K-X شناخته می شود، علاوه بر کیت آیرودینامیکی بدنه که شامل اسپلیترهای جلو، اسپویلر عقب، رکاب های جانبی و کاپوت و صندوق عقبی از جنس فیبرکربن است، قدرت پیشرانه ۳.۸ لیتری V6 خودرو نیز از ۵۴۵ اسب بخار در حالت استاندارد به بیش از ۱۴۰۰ اسب بخار افزایش یافته است.

آقای دیوید کیم (ریاست سوئیتزر) معتقد است که تنها وجه تشابه این خودرو با سایر GT-Rهای استاندارد نیسان، کابین بوده که هیچوگنه تغییری در آن صورت نگرفته البته سوئیتزر این قول را هم به مشتریان خود داده که بزودی می توانند چرم صندلی ها یا سیستم پخش خودرو را با تغییرات دلخواهشان سفارش دهند.

مجموع تغییرات صورت گرفته در این خودرو از جمله سیستم اگزوز SS90 سوئیتزر، اینترکولر MONSTER، سیستم خنک کاری PKG، سرسیلندرهای فورج کاری شده و … اگرچه باعث افزایش ۱۳۶ کیلوگرمی آن نسبت به مدل های استاندارد شده اما این موضوع در برابر افزایش ۳۰۰ درصدی قدرت خودرو آنقدرها هم به چشم نمی آید!

در یک تایم گیری رسمی توسط سوئیتزر، این GT-R به شتاب صفرتاصد ۲.۲ ثانیه و صفرتا دویست و شصت ۸.۵ ثانیه ای رسیده؛ همچنین یک چهارم مایل را در ۸.۹۷ ثانیه و با سرعت ۲۶۲ کیلومتر برساعت طی کرده که واقعا تحسین برانگیز است ولی از آنجایی که ۰.۰۹ ثانیه بیشتر از موشک زمین به زمین شورولت یعنی کامارو کوپو بوده، هنوز هم نمی توان لقب فوق سریع به آن داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بیمه بازار

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. اندرومدا

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (50 ديدگاه)

    ۰-۱۶۰ در ۸.۵ ثانیه !!!!
    لطفا اصلاح کنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. گروه خبری پدال

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (61 ديدگاه)

      مطلب موردنظر اصلاح شد
      ممنون!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Ali/n

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (102 ديدگاه)

      اقا ایران اینقدر ۶ سیلنر و ۸سیلندر نزد حالا پورشه میگه تا سال ۲۰۱۸ میخواد چهار سیلندر بزنه فقط فرقش اینه اون ۲۸۰ اسب بخار در میاره ما۱۰۲!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. galardo

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (185 ديدگاه)

      جى تی آر. یه عشق واقعیه. !

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. مسعود

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (81 ديدگاه)

    یعنی ۳۶۸ اسب بخار از هر لیتر موتور … یعنی غیر قابل هضمه برام

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Shahin

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (70 ديدگاه)

      آره داداشم ماشین ژاپنی یعنی این! الکی بهش گودزیلا نمیگن که! الکی هم این شعر رو براش نذاشتن:The legend is real

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Shahin

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        شعار منظورمه :D

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. Shahin

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    این خبرو سه هفته پیش منتشر کرده بودن و گفته بودن که ۱۵۰۰ اسب بخاره! الان میگن ۱۳۰۰Whp موندیم والا! ولی هرچی هست ترکونده با اون وزن خرش همچین رکوردی عالیه! عاشقشم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهدی

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (228 ديدگاه)

      درسته
      WHP نیرویی که به چرخا میرسه تقریبا ۱۰-۱۵% کمتره HP ( نیرویی که به میلنگ میرسه )
      پس دروغ نگفتن
      این GTR نمونه معمولیش وحشیه دیگه تقویتم بشه ه ه ه ه … چه شود د د د

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Shahin

        ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        فرمایش شما درست ولی من گفتم چند هفته پیش گفتن اسب بخار، یعنی همون Bhp یا همون HP .جدیدا اعلام کردن ۱۳۰۰ اسب بخار سر چرخا

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. مهدی

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (228 ديدگاه)

        خب اگه بازم پست قبلیمو بخونی درست میشه دیگه
        ” چند هفته پیش گفتن ۱۵۰۰HP الان ۱۳۰۰WHP “

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      3. Shahin

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        داش مهدی بغل کامنتت پاسخ نداشت اینجا جواب رو زدم :D
        الان ۱۴۰۰HP هست در صورتی که سه هفته پیش ۱۵۰۰HP رو گفته بودن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  4. ابی

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (55 ديدگاه)

    خدایا امریکا میاد قدرت موتور رو ۳ برابر میکنه
    بعد ایران خودرو ۴۰۵ رو از ۹۷ اسب بخار میاره به ۱۰۸ اسب اسمشو میزاره slx با موتور پر قدرت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. Matin

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (212 ديدگاه)

    دمتون گرم شما چقدر خوب فکر میکنید !؟
    ایران خودرو توو اولین تیونی که بر روی ۴۰۵ انجام داد از ۹۷ اسب بخار اونو به ۶۹ (RD)اسب کاهش داد و همین امر بسیار مهم باعث شد ذوق زدگی بسیار بوجود بیاد و ساخت این ابر تیونینگ شده رو از ۱۵ سال پیش تا الان ادامه بده !!!!!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. دانیال

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (502 ديدگاه)

    خداوندا سه نقطه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. momo

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (109 ديدگاه)

    یعنی این از بوگاتی ss با دو تا موتور ۸ سیلندر twin turbo 1200 اسب بخاری هم قوی تره؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. topgearuk

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    تو نیوبرگ رینگ تست شده یا نه؟
    زمانش چقدر بوده؟
    سقف سرعتش چقدره؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. mohammad

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    وای وای وای.اخر کلیپ دیدی چه ماشین چه صدایی داشت.unblievable

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. احمد.ف

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (461 ديدگاه)

    اگر ممکن است مطلبی در مورد سیستم انتقال قدرت نیسان GT-R روی سایت بگذارید.
    ممنون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. امید

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (87 ديدگاه)

    قدرتش از بوگاتی ویرون هم بیشتره اگه بوگاتی هم اینقدر تیون کنند حتما از مرز ۲۰۰۰ میگذره لامصب چی هست دمشون گرم ما که نمیتونیم بگیریم شاید ۳۰ ۴۰ سال دیگه ببینیمش تو ایران

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. BEST CAR

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      بوگاتی از حالت استوک خودش یعنی موتور دبلیو۱۶ و ۸۰۰۰cc و داشتن چهار توربو شارژ (هرچهار سیلندر دارای یک توریو شارژ) و گیربکس دو کلاچه بیشتر تیونینگ نمیشه و توسط خود کمپانی بوگاتی تا دنده آخر تیونینگ شده است

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  12. حجت کوچک زاده

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از صبح تا حالا هر چه قدر فکر می کنم شتاب ۲.۲ ثانیه رو نمی تونم درک کنم موخخخخخخخخخخم سوت کشید!!!!!!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. BEST CAR

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      این تازه ۲.۲ثانیه است نیسان , جی تی آر آلفا۱۶ با شتاب km/h0-100 را در عرض sec 1.7 (یک ثانیه و هفت دهم ثانیه)طی کرده است فقط با همون موتور وی۶ – ۳۸۰۰cc – توئین توربو و آپگریت کردن ای سی یو و بقیه کارا . . . .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  13. حجت کوچک زاده

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    راستی یه سوال اگه ممکنه جوابشو برام ایمیل کنید حداکثر سرعتش چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. BEST CAR

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      در کل همه ی نیسان جی تی آر های تیونینگ ۱۴۰۰اسبی در یک مایل به ۴۰۲کیلومتر بر ساعت رسیده است یا به عبارتی دیگر در عرض ۲۲ثانیه به سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت رسیده است یعنی با گیربکس ۶دنده ولی اگه هفت دنده بود خیلی بیشتر میرفت و رکورد بوگاتی ویرون اس اس (طی کردن ۱مایلش)را شکسته است و . . . .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  14. amir

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    فقط این ۶ سیلندر هست که میتونه ۱۲ سیلندر های ایتالیایی رو بزنه
    همیشه پرچمش بالاست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. Mustang

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اقا این فیلما رو میشه دانلود کرد یا نه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. Shahin

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    @topgearua داداش این ماشینارو معمولا بعد یه چند ماه تست میکنن! فکرم نکنم تو نیوبرگ رینگ تستش کنن! تاپ اسپیدم هنوز آلفا امگا که چند ماهیه اومده بیرون رو اندازه نگرفتن این دیگه جای خود داره!
    @omid امید جان بوگاتی خودش تا خرخره تیونه! ۱۶ سیلندر و حجم موتور ۸ لیترو ۴ تا توربو و هزارجو امکانات داره،دیگه جا برا تیون نداره این جی تی آر حتی یه اسپویلر آیرودینامیکی مثه بوگاتی هم نداره :D
    @hojat آقا حجت GT-R AMS Alpha Omega شتاب صفر تا ۶۰ مایلش ۱.۹ ثانیست :D اونم MK.1 یعنی مدل ۲۰۰۹ اگه همون پکیج آلفا امگا بیاد رو مدل ۲۰۱۲ یا ۲۰۱۳….یا حضرت عباس فکرشم ترسناکه!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهدی

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (228 ديدگاه)

      هدف بوگاتی سقف سرعت بود … که بش رسیده
      تا خرخره هم تیون نیست … تربو ها با بوست بالا ببندن روش ۲۰۰۰HP رو میزنه … ولی اینکه نتونه همشو استفاده کنه فایده نداره که
      مثل آلفا-اومگا که تو تستا نمیشد از همه ۱۸۰۰ قدرتش استفاده کنه
      در کل مقایسه این ۲تا اصلا درست نیست … هر کدوم خوبیه خودشونو دارن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Shahin

        ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        به همین راحتی به اون سقف سرعت نمیرسه! صفر تا ۲۰۰ مایل بوگاتی ویرون سوپر اسپرت ۲۲.۲ هست در صورتی که هنسی ونوم GT همین مسافت رو تو ۱۵.۳ میزنه پس از بوگاتی سریعتره ولی تاپ اسپید کمتری داره!
        آلفا امگا ۱۸۰۰ اسبش سر فلایول بود و ۱۶۰۰ سرچرخا که این پکیج AMS فقط روی داینو تست شد،اونی که باهاش رکورد زنی کردن ۱۴۰۰ اسب بخار قدرت داره!
        ماشین ژاپنی رو نباید دست کم گرفت مخصوصا GT-R بدون تعصب میگم چون دیگه اکثرا دیدن که جی تی آر P800 تونست بوگاتی رو جا بذاره.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. مهدی

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (228 ديدگاه)

        هی من میگم سقف سرعت ، باز بگو شتاب …
        من خودم شخصا GTR رو بیشتر میپسندم ولی هیچ وقت نمیگم از بوگاتی بهتره یا برعکس
        و اینکه کی جرات میکنه ماشین ژاپنی رو دست کم بگیره ، همینکه با ۳.۸ لیتر حجم و ۶سیلندر تونسته کلی رکورد بزنه نشون از مهندس بی نظیر ژاپن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      3. Shahin

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        بوگاتی واسه اینکه اون سقف سرعت رو طی کنه بیشتر از ۱۰ کیلومتر مسافت احتیاج داره،من که با این موضوع زیاد حال نمیکنم!!!!
        بله قربون آدم چیز فهم :)

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      4. مهدی

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (228 ديدگاه)

        ۱۰کیلومتر !!! … مطمئنی ؟
        آخه تست تاپ گیر رو که دیدم تا ۴۰۰تا که شتابش وحشتناک بود … ۴۰۰ به بعدو هر ۱-۰.۵ ثانیه یکی به سرعتش اضافه میشد
        دیگه قبول کن اگه ماشینی بود که میتونست پوز بوگاتیو تو سقف سرعت بزنه تا حالا زده بود

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  17. امیرعلی

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (46 ديدگاه)

    نه واقعا داریم؟؟؟
    داریم؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. hesan

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (485 ديدگاه)

    از gtr متنفرم<bmw630 خودم از همه بهتره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. erfun

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (70 ديدگاه)

      هه هه هه آره راست میگی لکسس LFA منم بهتره! نمیدونم چرا هرکی اینجا میرسه از BMW کمتر نداره! البته حق داریا محیط مجازیه،ولی در کل کم ببند همیشه ببند :)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. hesan

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (485 ديدگاه)

        erfan jan khasti bia tu mail am ba ham ashna shim ta dg tohmat nazani be mardom.
        hesanpayeh@yahoo

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. erfun

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        نیاز نیست داداش ماشالا تو یه کامنت دیگه گفتین که FJ دارین! لینک عکسشو اینجا بذارین بچه ها لذت هم میبرن :)

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  19. a-x1

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (188 ديدگاه)

    woVVVVVVV!!!! GOD

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. hesan

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (485 ديدگاه)

      گفتم پدرم داره .
      حقیقتش بلد نیستم عکس بزارم اینژا بیا یاهو من هستم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. erfun

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        تو مطلب نیسان پاترول ۲۰۱۳ گفتی FJ دارین که :D بذار اینجا دیگه داداش مردمم میبینن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. erfun

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        ایول دست ماروهم بگیر!
        تویه اپلود سنتر آپ میکنی لینکشو اینجا پیست میکنی! حالا ما کار نداریم بخیل هم نیستیم ولی بذاری خوب ضایع میشیم،حالاهرجور مایلی

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  20. هادی مرتضوی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    ینی آخرت ماشینه دیگه!!!
    واقعا چقدر می تونه یه ماشین از نظر مهندسی شاسی و پیشرانه قوی باشه که تا ۲.۵ برابر قدرت استانداردشو ساپورت کنه؟!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. parham 15

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (130 ديدگاه)

    هرجاکه این باشه بوگانی معنی نداره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. hesan

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (485 ديدگاه)

    هه هه هه کلی خندیدم اخه این گرازرو واسه چی با بوگاتی مقیاس میکنید عابروی بوگاتی هم میبرید.
    این gtr شمارو با lamborghini هم نمیشه مقیاس کرد.
    gtrدر حد جنسیس کوپس نه بیشتر.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Shahin

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (70 ديدگاه)

      شمام جزو اونایی که فقط به قیافه نگاه میکنی و حرف خودتو به اینو اون قالب میکنی! اولا تنفرتو نباید تو یه جمع ابراز کنی! دوما معلومه نباید با بوگاتی مقایسه شه ولی همین ماشین با مدل ۲۰۰۹ Switzer P800 تو پیست درگ تایمز مسکو بوگاتی رو جا گذاشت!
      حرفات برام عادیه چون ندونسته حرف میزنید! یه سوپر اسپرت ۴ نفره ۱۷۴۰ کیلویی پیدا کن که ۶ سیلندر باشه و ۳.۸ لیتری و ۵۴۵ اسب قدرت داشته باشه شتابش ۰-۶۰ مایلش ۲.۷ ثانیه باشه و ۳۱۵ تا تاپ اسپید داشته باشه،ضریب آیرودینامیکش ۰.۲۶cd باشه،تو پیست رکوردای بهتری از رقیبا بزنه! بقیشم خودت یکم برو تحقیق کن تا راحت هر ماشینی رو زیر سوال نبری…مهندسی این ماشین تو همه جا خودشو نشون داده فقط کافیه یه زحمت به خودت بدی و مطالعه کنی!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. دانیال

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (502 ديدگاه)

        ای ولا ای ولا

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. hesan

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (485 ديدگاه)

        من نظر شخصی مو گفتم.
        بدشم بوگاتی یچی دیگس.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  23. parham 15

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (130 ديدگاه)

    منم نظر شخصیم رو گفتم داداش .بوگاتی عالیه ولی این عالی تر .ازاینکه تونستم تواین موقعیت اقتصادی وزندگی که داره هر لحظه باحال تر میشه یک ایرانیو بخندونم واقعا خوشحالم .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. hesan

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (485 ديدگاه)

    مرسی دوست من.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. reza_webbaz

    ۱۳ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لاستیکش ضعیفه که نتونست رکورد درگو بزنه وگرنه راحت میتونست اینکارو بکنه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. حیدر

    ۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    به این میگن یه روکمکنی رسمی شرقی از غربی ها bravo

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. محسن

    ۳ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    تو شتاب اگه منظور صفر تا صد باشه پژو ۲۰۸T16 تو دنیا اوله!
    ولی خوب من عاشق gtr هستم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا