پکیج Ultimate Street Edition که چندی پیش توسط تیونر سوئیتزر معرفی شد، آنطور که باید مورد استقبال هواداران نیسان قرار نگرفت چرا که این روزها هر تیونری دست به GT-R می زند اولین کارش رساندن خروجی موتور به ۱۰۰۰ اسب بخار است!

اما به تازگی مهندسین آمریکایی سوئیتزر دوباره به سراغ GT-R رفته اند تا از این خودرو یک گودزیلای واقعی بسازند. در پکیج تقویتی این تیونر که با نام R1K-X شناخته می شود، علاوه بر کیت آیرودینامیکی بدنه که شامل اسپلیترهای جلو، اسپویلر عقب، رکاب های جانبی و کاپوت و صندوق عقبی از جنس فیبرکربن است، قدرت پیشرانه ۳.۸ لیتری V6 خودرو نیز از ۵۴۵ اسب بخار در حالت استاندارد به بیش از ۱۴۰۰ اسب بخار افزایش یافته است.
آقای دیوید کیم (ریاست سوئیتزر) معتقد است که تنها وجه تشابه این خودرو با سایر GT-Rهای استاندارد نیسان، کابین بوده که هیچوگنه تغییری در آن صورت نگرفته البته سوئیتزر این قول را هم به مشتریان خود داده که بزودی می توانند چرم صندلی ها یا سیستم پخش خودرو را با تغییرات دلخواهشان سفارش دهند.
مجموع تغییرات صورت گرفته در این خودرو از جمله سیستم اگزوز SS90 سوئیتزر، اینترکولر MONSTER، سیستم خنک کاری PKG، سرسیلندرهای فورج کاری شده و … اگرچه باعث افزایش ۱۳۶ کیلوگرمی آن نسبت به مدل های استاندارد شده اما این موضوع در برابر افزایش ۳۰۰ درصدی قدرت خودرو آنقدرها هم به چشم نمی آید!
در یک تایم گیری رسمی توسط سوئیتزر، این GT-R به شتاب صفرتاصد ۲.۲ ثانیه و صفرتا دویست و شصت ۸.۵ ثانیه ای رسیده؛ همچنین یک چهارم مایل را در ۸.۹۷ ثانیه و با سرعت ۲۶۲ کیلومتر برساعت طی کرده که واقعا تحسین برانگیز است ولی از آنجایی که ۰.۰۹ ثانیه بیشتر از موشک زمین به زمین شورولت یعنی کامارو کوپو بوده، هنوز هم نمی توان لقب فوق سریع به آن داد.
اندرومدا
۲۵ شهریور ۱۳۹۱۰-۱۶۰ در ۸.۵ ثانیه !!!!
لطفا اصلاح کنید
گروه خبری پدال
۲۵ شهریور ۱۳۹۱مطلب موردنظر اصلاح شد
ممنون!
Ali/n
۲۵ شهریور ۱۳۹۱اقا ایران اینقدر ۶ سیلنر و ۸سیلندر نزد حالا پورشه میگه تا سال ۲۰۱۸ میخواد چهار سیلندر بزنه فقط فرقش اینه اون ۲۸۰ اسب بخار در میاره ما۱۰۲!
galardo
۲۵ شهریور ۱۳۹۱جى تی آر. یه عشق واقعیه. !
مسعود
۲۵ شهریور ۱۳۹۱یعنی ۳۶۸ اسب بخار از هر لیتر موتور … یعنی غیر قابل هضمه برام
Shahin
۲۵ شهریور ۱۳۹۱آره داداشم ماشین ژاپنی یعنی این! الکی بهش گودزیلا نمیگن که! الکی هم این شعر رو براش نذاشتن:The legend is real
Shahin
۲۵ شهریور ۱۳۹۱شعار منظورمه :D
Shahin
۲۵ شهریور ۱۳۹۱این خبرو سه هفته پیش منتشر کرده بودن و گفته بودن که ۱۵۰۰ اسب بخاره! الان میگن ۱۳۰۰Whp موندیم والا! ولی هرچی هست ترکونده با اون وزن خرش همچین رکوردی عالیه! عاشقشم
مهدی
۲۷ شهریور ۱۳۹۱درسته
WHP نیرویی که به چرخا میرسه تقریبا ۱۰-۱۵% کمتره HP ( نیرویی که به میلنگ میرسه )
پس دروغ نگفتن
این GTR نمونه معمولیش وحشیه دیگه تقویتم بشه ه ه ه ه … چه شود د د د
Shahin
۲۷ شهریور ۱۳۹۱فرمایش شما درست ولی من گفتم چند هفته پیش گفتن اسب بخار، یعنی همون Bhp یا همون HP .جدیدا اعلام کردن ۱۳۰۰ اسب بخار سر چرخا
مهدی
۲۸ شهریور ۱۳۹۱خب اگه بازم پست قبلیمو بخونی درست میشه دیگه
” چند هفته پیش گفتن ۱۵۰۰HP الان ۱۳۰۰WHP “
Shahin
۲۸ شهریور ۱۳۹۱داش مهدی بغل کامنتت پاسخ نداشت اینجا جواب رو زدم :D
الان ۱۴۰۰HP هست در صورتی که سه هفته پیش ۱۵۰۰HP رو گفته بودن
ابی
۲۵ شهریور ۱۳۹۱خدایا امریکا میاد قدرت موتور رو ۳ برابر میکنه
بعد ایران خودرو ۴۰۵ رو از ۹۷ اسب بخار میاره به ۱۰۸ اسب اسمشو میزاره slx با موتور پر قدرت
Matin
۲۵ شهریور ۱۳۹۱دمتون گرم شما چقدر خوب فکر میکنید !؟
ایران خودرو توو اولین تیونی که بر روی ۴۰۵ انجام داد از ۹۷ اسب بخار اونو به ۶۹ (RD)اسب کاهش داد و همین امر بسیار مهم باعث شد ذوق زدگی بسیار بوجود بیاد و ساخت این ابر تیونینگ شده رو از ۱۵ سال پیش تا الان ادامه بده !!!!!!!!!
دانیال
۲۵ شهریور ۱۳۹۱خداوندا سه نقطه
momo
۲۵ شهریور ۱۳۹۱یعنی این از بوگاتی ss با دو تا موتور ۸ سیلندر twin turbo 1200 اسب بخاری هم قوی تره؟؟؟
topgearuk
۲۶ شهریور ۱۳۹۱تو نیوبرگ رینگ تست شده یا نه؟
زمانش چقدر بوده؟
سقف سرعتش چقدره؟
mohammad
۲۶ شهریور ۱۳۹۱وای وای وای.اخر کلیپ دیدی چه ماشین چه صدایی داشت.unblievable
احمد.ف
۲۶ شهریور ۱۳۹۱اگر ممکن است مطلبی در مورد سیستم انتقال قدرت نیسان GT-R روی سایت بگذارید.
ممنون
امید
۲۶ شهریور ۱۳۹۱قدرتش از بوگاتی ویرون هم بیشتره اگه بوگاتی هم اینقدر تیون کنند حتما از مرز ۲۰۰۰ میگذره لامصب چی هست دمشون گرم ما که نمیتونیم بگیریم شاید ۳۰ ۴۰ سال دیگه ببینیمش تو ایران
BEST CAR
۱۴ بهمن ۱۳۹۲بوگاتی از حالت استوک خودش یعنی موتور دبلیو۱۶ و ۸۰۰۰cc و داشتن چهار توربو شارژ (هرچهار سیلندر دارای یک توریو شارژ) و گیربکس دو کلاچه بیشتر تیونینگ نمیشه و توسط خود کمپانی بوگاتی تا دنده آخر تیونینگ شده است
حجت کوچک زاده
۲۶ شهریور ۱۳۹۱از صبح تا حالا هر چه قدر فکر می کنم شتاب ۲.۲ ثانیه رو نمی تونم درک کنم موخخخخخخخخخخم سوت کشید!!!!!!!!!!
BEST CAR
۱۴ بهمن ۱۳۹۲این تازه ۲.۲ثانیه است نیسان , جی تی آر آلفا۱۶ با شتاب km/h0-100 را در عرض sec 1.7 (یک ثانیه و هفت دهم ثانیه)طی کرده است فقط با همون موتور وی۶ – ۳۸۰۰cc – توئین توربو و آپگریت کردن ای سی یو و بقیه کارا . . . .
حجت کوچک زاده
۲۶ شهریور ۱۳۹۱راستی یه سوال اگه ممکنه جوابشو برام ایمیل کنید حداکثر سرعتش چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
BEST CAR
۱۴ بهمن ۱۳۹۲در کل همه ی نیسان جی تی آر های تیونینگ ۱۴۰۰اسبی در یک مایل به ۴۰۲کیلومتر بر ساعت رسیده است یا به عبارتی دیگر در عرض ۲۲ثانیه به سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت رسیده است یعنی با گیربکس ۶دنده ولی اگه هفت دنده بود خیلی بیشتر میرفت و رکورد بوگاتی ویرون اس اس (طی کردن ۱مایلش)را شکسته است و . . . .
amir
۲۶ شهریور ۱۳۹۱فقط این ۶ سیلندر هست که میتونه ۱۲ سیلندر های ایتالیایی رو بزنه
همیشه پرچمش بالاست
Mustang
۲۶ شهریور ۱۳۹۱اقا این فیلما رو میشه دانلود کرد یا نه
Shahin
۲۶ شهریور ۱۳۹۱@topgearua داداش این ماشینارو معمولا بعد یه چند ماه تست میکنن! فکرم نکنم تو نیوبرگ رینگ تستش کنن! تاپ اسپیدم هنوز آلفا امگا که چند ماهیه اومده بیرون رو اندازه نگرفتن این دیگه جای خود داره!
@omid امید جان بوگاتی خودش تا خرخره تیونه! ۱۶ سیلندر و حجم موتور ۸ لیترو ۴ تا توربو و هزارجو امکانات داره،دیگه جا برا تیون نداره این جی تی آر حتی یه اسپویلر آیرودینامیکی مثه بوگاتی هم نداره :D
@hojat آقا حجت GT-R AMS Alpha Omega شتاب صفر تا ۶۰ مایلش ۱.۹ ثانیست :D اونم MK.1 یعنی مدل ۲۰۰۹ اگه همون پکیج آلفا امگا بیاد رو مدل ۲۰۱۲ یا ۲۰۱۳….یا حضرت عباس فکرشم ترسناکه!
مهدی
۲۷ شهریور ۱۳۹۱هدف بوگاتی سقف سرعت بود … که بش رسیده
تا خرخره هم تیون نیست … تربو ها با بوست بالا ببندن روش ۲۰۰۰HP رو میزنه … ولی اینکه نتونه همشو استفاده کنه فایده نداره که
مثل آلفا-اومگا که تو تستا نمیشد از همه ۱۸۰۰ قدرتش استفاده کنه
در کل مقایسه این ۲تا اصلا درست نیست … هر کدوم خوبیه خودشونو دارن
Shahin
۲۷ شهریور ۱۳۹۱به همین راحتی به اون سقف سرعت نمیرسه! صفر تا ۲۰۰ مایل بوگاتی ویرون سوپر اسپرت ۲۲.۲ هست در صورتی که هنسی ونوم GT همین مسافت رو تو ۱۵.۳ میزنه پس از بوگاتی سریعتره ولی تاپ اسپید کمتری داره!
آلفا امگا ۱۸۰۰ اسبش سر فلایول بود و ۱۶۰۰ سرچرخا که این پکیج AMS فقط روی داینو تست شد،اونی که باهاش رکورد زنی کردن ۱۴۰۰ اسب بخار قدرت داره!
ماشین ژاپنی رو نباید دست کم گرفت مخصوصا GT-R بدون تعصب میگم چون دیگه اکثرا دیدن که جی تی آر P800 تونست بوگاتی رو جا بذاره.
مهدی
۲۸ شهریور ۱۳۹۱هی من میگم سقف سرعت ، باز بگو شتاب …
من خودم شخصا GTR رو بیشتر میپسندم ولی هیچ وقت نمیگم از بوگاتی بهتره یا برعکس
و اینکه کی جرات میکنه ماشین ژاپنی رو دست کم بگیره ، همینکه با ۳.۸ لیتر حجم و ۶سیلندر تونسته کلی رکورد بزنه نشون از مهندس بی نظیر ژاپن
Shahin
۲۸ شهریور ۱۳۹۱بوگاتی واسه اینکه اون سقف سرعت رو طی کنه بیشتر از ۱۰ کیلومتر مسافت احتیاج داره،من که با این موضوع زیاد حال نمیکنم!!!!
بله قربون آدم چیز فهم :)
مهدی
۲۹ شهریور ۱۳۹۱۱۰کیلومتر !!! … مطمئنی ؟
آخه تست تاپ گیر رو که دیدم تا ۴۰۰تا که شتابش وحشتناک بود … ۴۰۰ به بعدو هر ۱-۰.۵ ثانیه یکی به سرعتش اضافه میشد
دیگه قبول کن اگه ماشینی بود که میتونست پوز بوگاتیو تو سقف سرعت بزنه تا حالا زده بود
امیرعلی
۲۷ شهریور ۱۳۹۱نه واقعا داریم؟؟؟
داریم؟؟
hesan
۲۷ شهریور ۱۳۹۱از gtr متنفرم<bmw630 خودم از همه بهتره.
erfun
۲۸ شهریور ۱۳۹۱هه هه هه آره راست میگی لکسس LFA منم بهتره! نمیدونم چرا هرکی اینجا میرسه از BMW کمتر نداره! البته حق داریا محیط مجازیه،ولی در کل کم ببند همیشه ببند :)
hesan
۲۸ شهریور ۱۳۹۱erfan jan khasti bia tu mail am ba ham ashna shim ta dg tohmat nazani be mardom.
hesanpayeh@yahoo
erfun
۲۸ شهریور ۱۳۹۱نیاز نیست داداش ماشالا تو یه کامنت دیگه گفتین که FJ دارین! لینک عکسشو اینجا بذارین بچه ها لذت هم میبرن :)
a-x1
۲۸ شهریور ۱۳۹۱woVVVVVVV!!!! GOD
hesan
۲۸ شهریور ۱۳۹۱گفتم پدرم داره .
حقیقتش بلد نیستم عکس بزارم اینژا بیا یاهو من هستم.
erfun
۲۸ شهریور ۱۳۹۱تو مطلب نیسان پاترول ۲۰۱۳ گفتی FJ دارین که :D بذار اینجا دیگه داداش مردمم میبینن
erfun
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ایول دست ماروهم بگیر!
تویه اپلود سنتر آپ میکنی لینکشو اینجا پیست میکنی! حالا ما کار نداریم بخیل هم نیستیم ولی بذاری خوب ضایع میشیم،حالاهرجور مایلی
هادی مرتضوی
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ینی آخرت ماشینه دیگه!!!
واقعا چقدر می تونه یه ماشین از نظر مهندسی شاسی و پیشرانه قوی باشه که تا ۲.۵ برابر قدرت استانداردشو ساپورت کنه؟!
parham 15
۲۸ شهریور ۱۳۹۱هرجاکه این باشه بوگانی معنی نداره
hesan
۲۸ شهریور ۱۳۹۱هه هه هه کلی خندیدم اخه این گرازرو واسه چی با بوگاتی مقیاس میکنید عابروی بوگاتی هم میبرید.
این gtr شمارو با lamborghini هم نمیشه مقیاس کرد.
gtrدر حد جنسیس کوپس نه بیشتر.
Shahin
۲۸ شهریور ۱۳۹۱شمام جزو اونایی که فقط به قیافه نگاه میکنی و حرف خودتو به اینو اون قالب میکنی! اولا تنفرتو نباید تو یه جمع ابراز کنی! دوما معلومه نباید با بوگاتی مقایسه شه ولی همین ماشین با مدل ۲۰۰۹ Switzer P800 تو پیست درگ تایمز مسکو بوگاتی رو جا گذاشت!
حرفات برام عادیه چون ندونسته حرف میزنید! یه سوپر اسپرت ۴ نفره ۱۷۴۰ کیلویی پیدا کن که ۶ سیلندر باشه و ۳.۸ لیتری و ۵۴۵ اسب قدرت داشته باشه شتابش ۰-۶۰ مایلش ۲.۷ ثانیه باشه و ۳۱۵ تا تاپ اسپید داشته باشه،ضریب آیرودینامیکش ۰.۲۶cd باشه،تو پیست رکوردای بهتری از رقیبا بزنه! بقیشم خودت یکم برو تحقیق کن تا راحت هر ماشینی رو زیر سوال نبری…مهندسی این ماشین تو همه جا خودشو نشون داده فقط کافیه یه زحمت به خودت بدی و مطالعه کنی!!!
دانیال
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ای ولا ای ولا
hesan
۲۸ شهریور ۱۳۹۱من نظر شخصی مو گفتم.
بدشم بوگاتی یچی دیگس.
parham 15
۲۹ شهریور ۱۳۹۱منم نظر شخصیم رو گفتم داداش .بوگاتی عالیه ولی این عالی تر .ازاینکه تونستم تواین موقعیت اقتصادی وزندگی که داره هر لحظه باحال تر میشه یک ایرانیو بخندونم واقعا خوشحالم .
hesan
۲۹ شهریور ۱۳۹۱مرسی دوست من.
reza_webbaz
۱۳ مهر ۱۳۹۱لاستیکش ضعیفه که نتونست رکورد درگو بزنه وگرنه راحت میتونست اینکارو بکنه.
حیدر
۳ دی ۱۳۹۱به این میگن یه روکمکنی رسمی شرقی از غربی ها bravo
محسن
۳ مرداد ۱۳۹۲تو شتاب اگه منظور صفر تا صد باشه پژو ۲۰۸T16 تو دنیا اوله!
ولی خوب من عاشق gtr هستم