پارس خودرو

برلیانس به‌صرفه‌تر است یا ساندرو؟

خودروی ساندرو B90 خودرویی است که به‌تازگی توسط گروه سایپا وارد بازار ایران شده است و محبوبیت نسبی بسیاری پیدا کرده است. این خودرو به گفته سایپا هاچ‌بک مدرنی است با طراحی دلپذیر که هر دو ویژگی استحکام و رانندگی پویا را دارد. بهره‌گیری از آخرین استانداردهای ایمنی اروپا، فضای داخلی مناسب و محفظه بار جادار از مشخصه‌های بارز این محصول است.

رنو ساندرو و برلیانس دو خودروی هاچ‌بک محبوبی هستند که به‌تازگی وارد بازار خرید و فروش خودرو ایران شده‌اند و محبوبیت خاصی به دست آورده‌اند. همین محبوبیت باعث شده است تا تولیدکننده قیمت این دو خودرو را رقابتی کنند. رنج قیمتی این دو خودرو از ۴۰ میلیون تومان تا ۵۹ میلیون تومان متغیر است. در ادامه این بخش از سری مقالات خودرو مالی سازمان قصد داریم بررسی کنیم که ساندرو یا برلیانس، کدام به صرفه تر است؟

رنو ساندرو
رنو ساندرو

حداکثر سرعت در این خودروها تفاوت اندکی دارد، برلیانس H220 صد و هشتاد کیلومتر بر ساعت، سرعت دارد درحالی‌که نهایت رنو ساندرو اتوماتیک صد و هفتاد کیلومتر بر ساعت است.

برلیانس
برلیانس

در خودرو برلیانس دستی و ساندرو دستی، جعبه‌دنده ۵ سرعته طراحی شده است. درحالی‌که ساندرو اتوماتیک جعبه‌دنده ۴ سرعته دارد و برلیانس H220 جعبه‌دنده ۶ سرعته دارد.

ساندرو
ساندرو

با همین مقایسه کوتاه و مختصر مشخص شد که برلیانس از لحاظ امکانات بهتر از ساندرو است. در حوزه قیمتی هم همان‌طور که ادامه خواهیم گفت، قیمت برلیانس از ساندرو پایین‌تر است.

برلیانس
برلیانس

قیمت برلیانس H220 دنده‌ای که پایین‌ترین قیمت را دارد، در بازار ۴۰.۲۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است، درحالی‌که این قیمت در کارخانه ۳۸.۹۵۰.۰۰۰ میلیون تومان است. قیمت برلیانس H330 اتوماتیک در بازار ۵۶.۳۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است و در کارخانه ۵۴.۲۳۳.۰۰۰ میلیون تومان است. این نوع برلیانس بالاترین قیمت را دارد.

برلیانس H330 اتوماتیک
برلیانس H330 اتوماتیک

قیمت ساندرو دنده‌ای ۴۶.۹۰۰.۰۰۰ میلیون تومان در بازار است و در کارخانه این خودرو قیمت ۴۳.۰۶۳.۰۰۰ میلیون تومان است. در بیشترین حالت قیمت ساندرو استپ وی اتوماتیک در بازار ۵۹.۷۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است و این قیمت در بازار ۵۲.۵۵۰.۰۰۰ میلیون تومان است.

منبع: http://www.malisazman.ir

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. ساناز

    ۱۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ,من همه نظرات و خواندم و الان خیلی بیشتر گیج شدم که واقعا کدوم خوبه اینجا هر کی خودش هر چی داره همون و تایید می‌کنه
    اصلا من رفتم همون ۲۰۷نیو فیس بخرم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۱۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من هر دو ماشین را داشتم هم برلیانس h330 و هم رنو ساندرو
      از نظر من برلیانس اسباب بازی بیشتر نیست اونم از نوع بی کیفیت ولی با ظاهر جذاب
      و رنو سواری فوق العاده عالی استهلاک پایین و ایمنی بهتری داره
      اگر برای شما آپشن و ظاهر اهمیت داره مسلما برلیانس انتخاب شماست
      ولی اگر کارکرد و دوام و کیفیت و سواری در ارجحیت باشه رنو ساندرو که به شخصه انتخاب من هم هست

      موافقم 2
      مخالفم 3
  2. ماشین باز

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام ساندرو انتخاب معقولانه تری هست البته همیشه محصولات داچیا که زیر مجموعه شرکت رنو هستن از نظر اپشنی ضعیف هستن و طراحی عامه پسندی ندارن چون هدف اقتصادی در ساخت دارن اما از نظر کیفیت و فنی نمیشه ازشون ایراد گرفت

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. علی

      ۸ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داچیا زیر مجموعه رنو نیست و اصلا ربطی به رنو نداره. برو اول مطالعه کن بعد بیا اینجا نظر بده. کیفیت ساندرو هم پایین فقط برای اینکه فروش بره آرم رنو را بهش زدن. تا داچیای آشغال را به قیمت سانتافه منطقه آزاد بفروشه.

      موافقم 2
      مخالفم 1
  3. اسقف

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ساندرو ماشین خوبیه ولی اینقدر طراحیش افتضاحه که خوبیها شو تحت شعاع قرار میده …
    برلیانس هم کیفیتش خوبه هم ظاهر

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا