معرفی رسمی لوگوی جدید پژو، حرکت به سطحی بالاتر در بازار

شنبه 9 اسفند 1399 - 03:22
مطالعه 2 دقیقه
Peugeot-Logo-1
از زمان حضور ناپلئون در فرانسه، پژو در لوگوی خود تصویر شیر داشته است و از آن زمان تاکنون تنها 10 بار این لوگو بروز شده است. حال اما به دنبال ایجاد...
تبلیغات

از زمان حضور ناپلئون در فرانسه، پژو در لوگوی خود تصویر شیر داشته است و از آن زمان تاکنون تنها 10 بار این لوگو بروز شده است. حال اما به دنبال ایجاد استلانتیس، نوبت به یازدهمین تغییر لوگوی پژو رسیده است. این لوگوی جدید جای آن شیر نقره‌ای را خواهد گرفت که در سال 2010 معرفی شد. یازدهمین تغییر لوگوی پژو از سال 1847، بیشتر روی سرِ شیر تمرکز دارد و به لوگویی که در حدود سال 1960 روی محصولات پژو ظاهر شد شباهت زیادی دارد. هدف کلی طراحی این لوگو نشان دادن حرکت پژو به سمت سطح بالاتری از بازار است.

این حرکت پژو که با نسل جدید هاچ‌بک 308 آغاز خواهد شد، آن‌را به برند کمی لوکس‌تری تبدیل خواهد کرد. مدیرعامل پژو انگلستان دراین‌باره می‌گوید:

یک لوگو و هویت جدید برای هر برندی پیشرفت قابل‌توجهی است چه رسد به پژو. این لوگوی جدید نشان‌دهندهٔ تغییر سبد محصولات و فلسفهٔ جدید زندگی در لحظه است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که امسال هم لوگو و هم هویت جدید برند را به خریداران خود نشان می‌دهیم

پژو اما همراه با معرفی این لوگو، وعدهٔ وب‌سایت فروش جدیدی را هم داده است. این برند فرانسوی وعده داده است که وب‌سایت جدیدش درواقع تجربهٔ خرید از نمایندگی‌ها را به‌صورت آنلاین فراهم می‌کند. این یعنی هر کاری که خریداران معمولاً در نمایندگی‌ها انجام می‌دهند مثل انتخاب خودرو، سفارش آپشن‌ها، انعقاد قرارداد و اخذ وام را حالا می‌توانند از طریق وب‌سایت انجام دهند. البته با وجود این سایت جدید، پژو نمایندگی‌های خود را هم حفظ خواهد کرد و می‌خواهد نمایشگاه‌های فیزیکی آن حتی انسانی‌تر شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.