پژو

پژو ۴۰۵

یکی از موفق ترین اتومبیلهای کلاس متوسط پژو که در سال ۱۹۸۸ توسط بسیاری از مجلات معتبر اتومبیل به عنوان اتومبیل سال انتخاب گشت ، اتومبیل پژو ۴۰۵ می باشد.
پژو ۴۰۵ در دو مدل GL و GLX به بازار عرضه شده و یکی از بهترین اتومبیلهای مونتاژ شده در ایران می باشد.
بدنه پژو ۴۰۵ ایران در عین زیبایی و جاداری با طرح آئرودینامیک و با ضریب ۳۱% در برابر جریان هوا مقاومت ناچیزی دارد.

405

نمای خارجی
ابعاد (mm)
طول کلی : ۴۴۰۸
عرض کلی : ۱۶۹۴
ارتفاع کلی : ۱۴۱۰
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو : ۲۶۶۹
فاصله بین مرکز چرخهای جلو از یکدیگر: ۱۴۵۰
فاصله بین مرکز چرخهای عقب از یکدیگر : ۱۴۴۳
نوارهای محافظ اطراف بدنه
شیشه های رنگی

نمای داخلی
چراغ اخطار تمام شدن لنت ترمز
چراغ اخطار پایین بودن سطح روغن ترمز
چراغ اخطار درگیر بودن ترمز دستی
چراغ اخطار فشار روغن موتور
صندلی جلو مجزا با قابلیت تنظیم پشتی
سیستم تهویه مجهز به فن
سیستم کولر مجهز به گاز R134
آینه بیرونی برقی
کمربند ایمنی عقب
تجهیزات رادیو شامل :
سیم کشی بلندگوهای جلو ، آنتن ، رادیو پخش
شیشه بالابر درهای جلو برقی و شیشه بابر درهای عقب دستی
زیرسری صندلی های جلو
زیر سری صندلی عقب*
ساعت دیجیتالی
رنگ بدنه متالیک
سپرهای جلو و عقب همرنگ بدنه
زیرآرنجی صندلی عقب*

کارایی
مدل موتور : XU 7 JP/L3
حجم موتور : ۱۷۶۱cc
سیستم سوخت رسانی : انژکتور
حد اکثر سرعت : ۱۸۲ KM/HR
نسبت تراکم : ۸
تعداد سیلندر : ۴
حداکثر توان موتور : ۱۰۰ HP در۶۰۰۰ دور بر دقیقه
Aحداکثر گشتاور: ۱۵۳ Nm در ۳۵۰۰ دور در دقیقه
شتاب از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت : ۱۱.۸ ثانیه

مصرف (لیتر در صد کیلومتر)
با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت : ۷.۸

گیربکس
دستی ۵ سرعته

لاستیکها
اندازه لاستیکها : ۱۸۵/۶۵ R14

ظرفیت مخزن سوخت: ۷۰ لیتر

وزن
وزن خودرو : ۱۱۰۰
وزن روی اکسل جلو : ۶۷۰
وزن روی اکسل عقب : ۴۲۰
حداکثر وزن مجاز خودرو : ۱۵۵۰
حداکثر وزن مجاز خودرو با تریلر : ۲۷۵۰

سیستم الکتریکی
باطری : ۵۵ Ah
دینام : ۸۰ A
استارت : ۱.۱ Kw

سیستم فرمان
قطر دایره دوران : ۱۱ متر
جعبه فرمان هیدرولیک – شانه ای

تعلیق
مک فرسون : جلو
فنر پیچشی : عقب

سیستم ترمز
دیسکی پره دار : ترمز جلو
کاسه ای : ترمز عقب
نوع کلاچ : کنترل کابل / منفرد خشک
دورسنج موتور
صداگیر زیر در موتور
انتقال چرخ زاپاس به داخل صندوق عقب
فوم نگهدارنده ابزارهای داخل چرخ زاپاس
سیستم خودکار قطع سوخت در مواقع اضطراری

ایمنی
چراغ اخطار تمام شدن لنت ترمز
برف پاک کن با تایمر
چراغ مه شکن عقب
نوارهای محافظ اطراف بدنه
آینه داخلی دید در شب (قابل تنظیم(
آئینه های بیرونی بدون نقطه کور
زبانه قفل کودک در درهای عقب
سیستم قفل مرکزی با با سیستم گپرنده و فرستنده نوری
کمربند ایمنی صندلی جلو و عقب
مثلث اخطار با شبرنگ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۱۸ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام… دوست عزیزی که گفتن یه پژو دارم زانتیا نمیگیرش.ما خودمون ۴۰۵ ۸۶ خراسان داریم.اگه ببینینش باورتون نمیشه.ساده و سالم مونده ماشالله.شتاب عالی.از لحاظ موتوری که حرف نداره.زانتیا دنده۲ محال نتونه پژو رو بگیره.من خودم با دنده دو ۹۰ تا پر کردم زانتیا نمیدونم کی رد شد رفت!به نظرم پولاتون رو جمع کنید یه جنسیس کوپه بخرید شتابشو حال کنید.فرانسه مشکلی با ایران نداره.ایران خودشون از خودشون میچاپن.شبا هم از این جیبشون پول میدزدن میذارن تو اون جیبشون.متاسفیم همگی.با تشکر.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Zonda R

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      پدال
      زیبا؟؟؟؟؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Black Series

      ۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (350 ديدگاه)

      بد نیست.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Black Series

        ۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (350 ديدگاه)

        ولی خیلی خوب نیست.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. علیرضا

          ۲۰ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (8 ديدگاه)

          سلام شمااین ماشینو داشتی که الکی حرف می زنی العانش از پرشیا تا ال ۹۰ خیلی سرترهنمی دونی الکی حرف نزن

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. محمد

    ۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان از همه خصوصیات ۴۰۵ صحبت کردن ولی از مشکل خرابی و به قول مکانیک ها کرم خوردگی سرسیلندر ۴۰۵ و حتی ۲۰۶ تیپ ۲ که بسیار هم شایع است صحبتی نکردند.پژو ۴۰۵ در زمان خودش خوب بوده و برای بازار انحصاری و محدود ایران هم میتونست خوب باشه ولی نه با لوازم و قطعات بی کیفیت. واقعا برا کمپانی پژو با این شهرتش زشته که ۴۰۵ و ۲۰۶ تولیدی ایران بعد از ۴ یا ۵ یا حتی کمتر بعضا ۲ سال در حالی که سایر قطعات موتور مانند پیستون و میل لنگ سالم هستند به علت خوردگی سرسیلندر آب وروغن قاطی کنند و مجبور بشی موتور رو تعمیر کنی.جالبه که در این مورد پراید خیلی بهتره و این مشکل رو نداره.واقعا اینه اون پیشرفتی که مسؤولان ایران خودرو ادعا می کنند؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. محمدرضا

      ۱۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      نه داداش شما جای آب ضدیخ استفاده کن هیچ مشکلی ب سرسیلند پیش نمیاد آب باعث میشه که سرسیلند زنگ بزنه یا کرمو بشه میپوسه

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
    2. میلاد

      ۴ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      متاسفانه من این مشکل رو داشتم، مدل ۹۱ دو سال بعد دچار کرم خوردگی سر سیلندر و سیلندر شد و ۴ میلیون ضرر بهم زد. متاسفانه نقص بزرگیه

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  3. محمد

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    پژوی تو فرانسه سانروف داره پس چرا واسه ایران نداره؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  4. علی

    ۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام من تاجایی که یادم می یاد بابام از اول پژو داشته اول یه GL1600 بعد یه GLX2000 وسال ۸۱ اولین سری ۱۸۰۰ رو خرید که من از همون موقع عاشقش شدم سال۹۰ بابام میخواست یه ۴۰۵ صفر بخره من ۸۱ رو بر داشتم حالا تودوزی و داشبورد ماشین بابام که کمترین ایرادشه از پلاستیک خشکه ومال من از چرمه
    پس زنده باد ۴۰۵ بدون دزدی ایران خودرو

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  5. PEUGEOT

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    عاشقتم پژو فرانسه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. یه پسل باهوش

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    یادش بخیر یه مدت ۴۰۵ ها جو چهارشنبه سوری به سرشون زده بود اتیش می گرفتن

    دست دالتون ها نه ببخشید برادران ایرانخودرو درد نکنه یه اثر باستانی رو همیجور تولید می کنن

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. علیرضا

      ۲۰ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      العان همین اثر باستانی از خیلی ماشین ها سرتره ما داشتیم همچیش عالی مد ۹۰ بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  7. محمد

    ۱۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    بهترین ماشین پژو ۴۰۵ البته طرح قدیم فرانسوی هم قشنگه هم قدرتش خوبه ………………….

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. علیرضا

      ۲۰ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      لاعانشم خوبه فقط خرجش بیشترهوگرنه همون ۴۰۵

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. امپراتور لامبورگینی

      ۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      اونا که یادش بخیر.
      همه الان کهنه هستند.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. سینا

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    باوقار تر و با اصالت تر از پرشیا هست ولی تو این چند سالی که اکثر وسیله های ماشینای ایرانی چینی شدن دیگه خوب نیست در ضمن اون آتیش گرفتن چند سال پیشو هم نباید از یاد برد که جون خیلی از هم وطنامون رو گرفت کارنامش زیاد درست درمون نیست

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. علیرضا

      ۲۰ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      اقای سینا میدونی چند سال پیش بود من مهندس ایرانخودرو هستم کارنامه ۴۰۵ از خیلی ماشینا اتفاقا درست درمون تره واقعا ماشین خوبی ویکی از ستاره دار ترین ماشین های ایران هسنش از نظر مقاومت بدنه وایمنی

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
      1. محمدرضا

        ۱۹ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        خداییش تو ماشینای هم قیمتش پرشیا و ۴۰۵ حرف ندارن جادار زیبا برو رکاب دارم هست کافیه ترمز بزنی

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
  9. 2s

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    جند سال داشتیمش ماشین خوبی بود مدل ۸۹ دوباره ثبت نام کردیم مدل ۹۳ اما انصراف دادیم چون دیگه داشتنش برام عذاب اور بود چون اصلا قیافه نداشت جاش ۲۰۶ تیپ ۵ خریدم ازاین خیلی راضیم خیلی خیلی ۴۰۵ واسه کسی که اول پراید داشته میتونه جذاب باشه و قیافه واسش مهم نباشه در کل ماشین بدکی نیست فقط قیافه نداره.۰% ((یا علی))

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  10. فرزاد

    ۱۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    من یدونه مدل ۸۹ با موتور TU5 1600 cc شانزده سوپاپ دارم که صفرشو خریده بودم، تا الان که ۱۴۰ هزار تا روندمش هیچچیش خراب نشده، فقط روغن و لنت و لاستیک و تسمه تایم عوض کردم، صفحه کلاجش هم فابریکه موتورش هم عالی کار میکنه، قبلا هم یدونه مدل ۸۳ داشتم اونم بد نبود ولی TU5 واقعا عالی هست، مصرفش ۶/۲ لیتره، در کل عالیه، من برای دوستانی که می خوان ۴۰۵ بخرن، ۴۰۵ TU5 رو پیشنهاد میکنم چون با ۴۰۵ معمولی (XU7 1800cc)اصلا قابل قیاس نیست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ALi

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      من موتور TU5 رو روی ۲۰۶ SD تجربه کردم ولی هم مصرفش زیاد بود (مخصوصا تو شهر) و هم قدرتش کم بود و سربالا رفتنش هم ضعیف بود و هم شتابش کم بود ولی موتور ۱۸۰۰ که فابریک گازه رو روی ۴۰۵ دارم خیلی بهتر از موتور TU5 که رو ۲۰۶ تجربه کردم هست از هر لحاظ مخصوصا شتاب و سربالایی- مصرفشون هم خیلی کم فرق داره مخصوصا تو جاده خیلی نزدیکند و تو شهر هم اگر CNG باشه که ارزان می افته و بنزینش کمی تو شهر بیشتره که به شتاب و قدرتش می ارزه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. mohammad reza

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من slx و یه پراید ۱۱۱ دارم تقریبا یه اندازه مصرف می کنه تازه با این که ۱۶ سوپاپ هستش .بعدش داشبوره های سوناتایی هم اونو به یک ماشین باحال واسه جوان ها تبدیل کرده

    موافقم ۰
    مخالفم ۲
    1. پژو سیتروئن

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      جان!!!!!!!!!!!!!داشبورد چی؟نشنیدم یه بار دیگه بگو

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. امپراتور لامبورگینی

        ۹ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        همون رانا

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  12. mahdi

    ۲۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ۴۰۵ماشین عالیه ی ولی مشگلش توکشور هایی که
    میسازنشه تا سال ۱۳۸۱ فرانسه اونو میساخت
    ولی از اون به بعد تاسال ۱۳۹۴ که الان توشیم
    داره منتاژ میکنه وسال ۸۴ تا ۸۹ ایران خودرو
    داشت تو رغن ترمز اسید میریخت سیستم برقش
    اتیش میگرفت اگه برید تحقیق کنید می فهمید
    که تا۱۳۸۱ ۴۰۵ هیچ مشگلی نداره من کارمند
    پژو فرانسه هستم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  13. mahdi

    ۲۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    لطفا جواب ندید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. سعید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    ظاهرش خیلی قدیمیه،اصلا قشنگ نیست

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  15. حسین

    ۱۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درسته که ۴۰۵ کیفیتش پایین امده اما در طول زمان تولید خودش در مقایسه با خودروی ۲۰۶ افت کیفیتش کمتر بوده خودروی ۲۰۶ نمره امتیاز منفیش از ۴۰۵ بیشتره در حال حاظر اما باز هم ۴۰۵ ماشین قابل تحمل تری است از لحاظ کیفیت در مقابل ۲۰۶ هیچ ماشین تولید داخل سواری راحتی ۴۰۵ را برای خارج شهر جاده و سفر نداره اونهایی که ماشینهای مختلف سوار شدن و تجربه دارند متوجه شدن در ضمن ۴۰۵ مصرفش اگر موتور تظیم سالم باشه در خارج شهر خوبه مخصوصا جاده کفی ((کویری )) به شرطی که طبق اعلام کارخانه فقط بنزین سوپر مصرف کنید اما در شهر مصرفش بالاست

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  16. ALi

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    بنظرم ۴۰۵ فابریک گاز ماشین خیلی خوبیه چون تو شهر که CNG کار میزنیم و تو جاده هم بنزین مثل بقیه هم رنج هاش میخوره (اختلاف خیلی کمی در مصرف جاده با SD206 و … داره) و ماشینیه که لوازمش و تعمیرکارش زیاده و قیمتش هم مناسبه و موتور و گریبوکس قوی ای داره و جادار هم هست و ظاهر خوبی هم داره . من ماشین زیاد داشتم و ایرانی و چینی و L90 و ۲۰۶ SD و خیلی ماشین های مختلف ولی بنظرم ۴۰۵ فابریک دوگانه ماشین خیلی خوبیه و خیلی هم ازش راضی هستم .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. علی

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    دوستان بنظرتون ۴۰۵ صفر فابریک گاز مدل ۹۴ بخریم ؟ کیفیتشون چطوره صفرهاشون؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. Ali

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    اولین مقاله ی پداله :)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. آرش

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام منم slxدارم عالیه ولی glxمصرفش بالاست چون موتور tu5نیست ولی هردو مدل عالی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. aliiiiiiiiiiiii

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر شما .۲۰۰۰.۴۰۵سال ۸۰تا۸۵ استهلاکش چطوره؟؟قیمت قطعاتش چقدر؟؟
    خرجش زیاده یا ن؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. احسان

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به دوستان عزیز و مدیریت محترم سایت،من خودم ۴۰۵موتور ۲۰۰۰ داشتم یعنی خداوکیلی این ماشین فوق کم صداو پر شتاب و پرقدرت بود و کاربراتشو که تنظیم کنی از جدیدا کمتر میسوزه توی شهر صدی ۹ تو جاده۶ ولی الان یک ۱۸۰۰ انژکتوری خریدم مثل اون نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. عاطفه

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه
    من دو دل شدم نمیدونم ۲۰۷ بخرم یا ۴۰۵
    لطفا راهنماییم کنین

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امپراتور لامبورگینی

      ۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      ۲۰۷ معلومه که بهتره

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  23. علی

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یادش بخیر.اوایل دهه هشتاد موتور ۲۰۰۰ های قدیمیش واقعا تو جاده های ایران جولان داد……

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. مهدی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من یه ۴۰۵ مدل ۷۳ دارم تا الان ششصد هزار کیلومتر کارکرده ولی هنوز همه چیزش فابریک و کاملا سالم حتی موتور و گیربکس هم تعمییر نشده . بدون صدا و تازگیها ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت رفتم . یعنی مطابق این ماشین هنوز نیومده . بهترین طراحی از لحاظ موتوری داره چون تمام قطعات اعم از دینام و استارت و کولر و… در جلو موتور و دم دست هستند و هیچ قطعه ای در پشت موتور نیست پس برای تعمیر بسیار راحته . اصل این ماشین هم کاربراتورش هست که باید با قطعات فابریک تعمیر بشه که متاسفانه بسیار کمیابه .جالبه بعد از گذشت این همه سال هنوز ساعت عقربه ای این ماشین داره دقیق کار میکنه .

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  25. hosein

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    پژو ۴۰۵ یه اسطوره اس… اسطوره ها هم هیچوقت نمیمیرند…. حالا هرقدرم داخل ایران بی کیفیت شده باشه به دست ایران خودرو…. ماشین سال اروپا شده… ارووووپا… مهد ماشین سازی….طرحشم مال شرکت پینین فارینا ایتالیاس… جایی که تا الانم داره ماشینا فراریو طراحی میکنه… یا علی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. شهرام

    ۲۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با درود
    توی متن نوشته شده سیستم سوخت رسانی کاربراتوری ، پدال جان انژکتوری درست میباشد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. شهرام

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (102 ديدگاه)

    پدال درود و سلام
    سپاس که اصلاح نمودید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. عشق ماشین

    ۱۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقای محترم اطلاعات و خوبی هایی که گذاشتی مال یه قرن پیشه.رخ و بدنه ۴۰۵ مثل پیکانه.آیرودینامیک تو این ماشین اصلا معنی نداره.شما تو آپشناش زدی چراغ هشدار روغن.آخه اینو که پیکانم داره. این که آپشن حساب نمیشه.پشت سری صندلی عقب هم نداره.سپراش هم کاملا همرنگ بدنه نیس. سایزش هم خانوادگی متوسطه.آخه این کجاش بزرگه.اطلاعات ۴۰۵ با موتور ۲۰۰۰ هم بذادید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علیرضا

      ۱ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (152 ديدگاه)

      اصلا معنی آیرودینامیک میدونی چیه؟
      ضریب درگ ۴۰۵ سی و یک صدم هست
      ضریب درگ زانتیا سی و چهار صدم هست
      ضریب درگ ال ۹۰ سی و هشت صدم هست

      توی ماشینای تولید داخل آیرودینامیک ترین ماشین ۴۰۵ هست

      یکم مطالعه بد نیست🤫

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  29. محمدرضا

    ۱۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط و فقط ۲۰۰۰ شیره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. سعید

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ، من یه پژو ۲۰۰۰ مدل ۸۰ دارم ، واقعا از قدرت و شتابش راضیم ، وقتی میخواد دریچه ۲ کاربرات باز بشه که دیگه صدا و شتابش معرکه میشه، پژو پارس و ۴۰۵ ، ۱۸۰۰ اصلا بعد سوار شدن ۲۰۰۰ سوار میشی حالت بد میشه از بس تنبل هستند ، خلاصه اگه بتونی کاربراتش رو تنظیم کنی جاده رو برات میخوره. من خودم غیر کارب خودش ۵ تا استوک گرفتم همش به قیمت حدودا ۵۰۰ هزار تومن، از روش یه کاربرات ۲۰ جمع کردم و بستم رو ماشین. و الان تو خیابون و جاده با هر ماشینی بیاد کورس میندازم چون ماشاا… کم نمیاره . یا علی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا