چین سکوی پرش پژو-سیتروئن می‌شود؟

یک‌شنبه 10 اردیبهشت 1396 - 06:30
مطالعه 2 دقیقه
citroen-c5_aircross-2018-1024-06
کارلوس تاوارس رئیس گروه خودروسازی پژو-سیتروئن می‌گوید حضور این شرکت در چین فرصتی کلیدی برای موفقیت جهانی این برند خواهد بود.
تبلیغات

همزمان با معرفی سیتروئن C5 ایر کراس در نمایشگاه خودروی شانگهای، تاوارس در مصاحبه با اتوکار گفت که این کمپانی در بازار چین جهت‌گیری صحیحی نداشته و نیاز به تمرکز دوباره دارد.

او گفت:

چین بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیاست. ما می‌خواهیم یک خودروساز جهانی شویم بنابراین موفقیت در چین برای ما مهم است. موفق بودن در این بازار نشان می‌دهد که ما قادریم یک خودروساز جهانی باشیم. به همین دلیل است که حضور در چین برای ما استراتژیک است.

تاوارس معتقد است سه برند اصلی شرکت یعنی پژو، سیتروئن و DS با شاسی بلندهای جدید خود (3008، C5 ایرکراس و DS 7 کراس بک) در چین باعث بازگرداندن موقعیت از دست رفته‌ی این گروه خواهد شد. فروش این شرکت در چین و جنوب شرق آسیا با کاهش حدود 16 درصدی در سال 2016 مواجه شد.

طبق گفته‌های رئیس کمپانی، مشکل اصلی در چین نبود آگاهی و اطلاعات درباره‌ی این برند فرانسوی بوده و محکم کردن ریشه‌های شرکت در این کشور زمان‌بر خواهد بود.

پژو علاوه بر تمرکز دوباره روی بازار چین برنامه‌هایی برای ورود دوباره به بازار خودروی آمریکای شمالی نیز دارد.

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.