برنامه‌های مفصل پژو برای سبقت گرفتن از فولکس‌واگن!

شنبه 16 بهمن 1400 - 05:30
مطالعه 2 دقیقه
Peugeot-2
پژو تمرکزی کلیدی روی بهبود سرویس مصرف‌کنندگان و توسعه جهانی دارد و درعین‌حال می‌خواهد در بازار اروپا به بازیگر شماره یک صنعت خودرو تبدیل شود....
تبلیغات

پژو تمرکزی کلیدی روی بهبود سرویس مصرف‌کنندگان و توسعه جهانی دارد و درعین‌حال می‌خواهد در بازار اروپا به بازیگر شماره یک صنعت خودرو تبدیل شود. این‌ها را لیندا جکسون مدیرعامل برند فرانسوی می‌گوید. پژو در سال 2021 جایگاه دوم خودروسازان در اروپا را به خود اختصاص داد و با فروش 649,514 دستگاهی پشت سر فولکس‌واگن با فروش 1.08 میلیون دستگاه قرار گرفت. جکسون می‌گوید:

ما همیشه می‌خواهیم بهتر کار کنیم. ما برای پیروزی در این بازی هستیم. معتقدیم محصولات فوق‌العاده‌ای داریم اما راه درازی برای تبدیل شدن به برند شماره یک در پیش داریم و همچنین احترام زیادی نیز برای فولکس‌واگن قائل هستم

جدای از موفقیت در اروپا، جکسون گفته است از شش بازار جهانی پژو چهار بازار با رشد مواجه بوده‌اند و دو بازار هم موقعیت پایداری دارند. جکسون که از ژانویه 2021 مدیرعاملی این خودروساز را بر عهده گرفته است خاطرنشان می‌سازد:

20 درصد فروش پژو در خارج از اروپاست. ما فرصتی واقعی برای رشد داریم و البته نمی‌خواهیم بازار اروپا را از دست بدهیم. ما به‌طور خاص در آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا حضور داریم و می‌خواهیم در چین نیز دوباره عرض‌اندام کنیم

دیگر هدف جکسون بهبود سرویس ارائه شده به مشتریان است. او می‌گوید:

ما محصولاتی بسیار خوب داریم و من می‌خواهم در زمینه خدمت سرویس به مشتریان هم بسیار قوی باشیم. برند پژو در سطح بالاتر از برندهای رده میانی است و بنابراین نه تنها محصولاتی عالی تولید می‌کنیم بلکه می‌خواهیم سرویس مشتریان عالی هم داشته باشیم

برنامه‌ای برای گسترش تعداد محصولات وجود ندارد. جکسون این را در پاسخ به سؤالی درباره شایعه تولید یک کوپه با نام احتمالی 4008 گفته است. این مدیر ارشد خاطرنشان می‌سازد:

ما روی استراتژی مدل کلیدی کار می‌کنیم و این به معنی تولید محصولات اصلی با سود بالاست. من از سبد محصولات کنونی شرکت بسیار راضی هستم

او در ادامه می‌گوید:

یک خودروی جدید که برای بازاری غیر از اروپا تولید کرده‌ایم وانت لندترک است که به‌طور خاص برای آفریقا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی تدارک دیده شده است. وانت‌ها در این بازارها طرفداران زیادی دارند

موفقیت اخیر پژو در اروپا به عرضه محصولات الکتریکی شده مربوط می‌شود. پژو 208 الکتریکی به‌طور خاص جزو پرفروش‌ترین‌های پارسال بوده است. جکسون می‌گوید سهم خودروهای الکتریکی از فروش شرکت در دسامبر به 20 درصد رسیده است. احتمالاً این رقم افزایش خواهد یافت زیرا در آینده نسخه الکتریکی 308 هم تولید خواهد شد. این خودروی الکتریکی دارای شعاع حرکتی مناسب و قابلیت شارژ سریع خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.