با فروش 162145 دستگاه اتومبیل، پورشه رشدی 15 درصدی را در سال 2013 تجربه کرد. این آمار در اروپای بحران زده هم نشانهای از موفقیت است. گرچه میزان افزایش فروش در بازار آمریکا تا 20.8 درصد هم رشد را نشان میدهد و به 42323 دستگاه رسیده، اما جالب اینجاست که پورشه 37425 دستگاه از خودروهای خود را در چین فروخته است. سومین بازار بزرگ پورشه نیز آلمان است. پورشه در خانه بیش از 20 هزار دستگاه از ماشینهای خود را به فروش رسانده است که 17.8 درصد نسبت به سال 2012 بیشتر است.
با وجود اینکه نام پورشه با 911 گره خورده است، اما پرفروشترین محصول این کمپانی، SUV کاین است که بیش از 84 هزار دستگاه از کل تولیدات را شامل میشود. 911 هم با 30 هزار واحد، جایگاه بعدی را دارد.
پورشه امید زیادی هم به کراس اور اسپرت ماکان دارد که هدف تولید آن 50 هزار دستگاه در سال است. سود حاصل از تولید خودروهایی نظیر کاین و ماکان، به پورشه کمک میکند که مدلهای اصلی خود نظیر 911 و مدل فوق پیشرفته 918 اسپایدر را توسعه دهد.