تنها چند روز از معرفی رسمی هشتمین نسل پورشه ۹۱۱ در نمایشگاه خودروی لسآنجلس میگذرد و موضوع سورپرایز کننده اینکه پیکربندی قیمت و مشخصات این خودرو در آمریکا راهاندازی شده است. شما میتوانید از بین مدلهای کررا S و کررا ۴S چهار چرخ محرک یکی را انتخاب کنید. مدل کررا ۴S قیمت پایهی ۱۲۰۶۰۰ دلاری داشته و البته هزینهی ۱۰۵۰ دلاری را هم باید از بابت هزینههای تحویل و مالیات به آن اضافه کرد.
ما تصمیم گرفتیم تا گرانترین مدل پورشه ۹۱۱ کررا ۴S مدل ۲۰۲۰ را با استفاده از این پیکربندی بسازیم. قیمت نهایی این خودرو ۱۹۲۹۰۰ دلار میباشد. خب حالا بیایید نگاهی به آپشن های حدود ۷۱۲۵۰ دلاری این خودرو بیندازیم که مبلغ آن بیشتر از قیمت ۶۸۹۰۰ دلاری پورشه ماکان GTS میباشد.
اگر شما از این رنگ زیبای میامی بلو خوشتان میآید باید ۳۲۷۰ دلار برای آن بپردازید. رینگهای ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب نیز ۲۶۳۰ دلار قیمت دارند.
سیستم صوتی برمستر با قیمت ۳۹۸۰ دلاری، صندلیهای اسپورت با قابلیت تنظیم در ۱۸ جهت با بهای ۳۴۷۰ دلاری و سیستم کنترل شاسی دینامیک پورشه با قیمت ۳۱۷۰ دلاری هم از دیگر آپشن های گرانقیمت پورشه ۹۱۱ جدید هستند. حتی میتوان فراتر از اینها هم رفت و چراغهای جلوی ماتریکس LED و سانروف برقی را انتخاب کرد که هریک ۲ هزار دلار قیمت دارند. نوار حفاظتی بکار رفته هم بهای قابلتوجه ۲۷۶۰ دلاری دارد. اگر دربارهی خراش برداشتن سپر جلو نگران هستید میتوانید سیستم بالا رفتن اکسل جلو را با بهای ۲۷۷۰ دلاری انتخاب کنید. فرمان پذیری چرخهای عقب هم ۲۰۹۰ دلار آب میخورند.
اگر شما با ۹۱۱ جدید خود بیشتر در شبها رانندگی میکنید میتوانید دستیار دید در شب را انتخاب کنید که ۲۵۴۰ دلار قیمت دارد. تریم فیبر کربنی کابین هم ۲۱۰۰ دلار قیمت دارد. این تریم با گاردهای نورانی فیبر کربنی ۱۲۸۰ دلاری در روی درها و رکابها تکمیل میشود.
تمامی این آپشن ها در کل بهای خودرو را به ۱۹۲۹۰۰ دلار میرسانند. در نظر داشته باشید که هنوز هم میتوانید برخی لوازم جانبی همچون رینگ و لاستیکهای زمستانی ۲۰ اینچی با قیمت ۷۰۳۳ دلار، زنجیر برفی ۷۷۴ دلاری و حتی ست اسباب و چمدان ۶۳۲۳ دلاری را انتخاب کنید. با سفارش تمامی این موارد قیمت پورشه ۹۱۱ کررا ۴S 2020 به ۲۰۹۸۸۳ دلار میرسد که بیشتر از بهای ۲۰۳ هزار دلاری ۹۱۱ توربو S کابریولت قبلی است.
این قیمت تنها برای مدل کررا ۴S فعلی است و تصور میزان گران بودن مدلهای خاصتر ۹۱۱ جدید چندان سخت نیست…
AMANTE
۱۰ آذر ۱۳۹۷به گفته ی ( جرمی کلارکسون ) که گفته بود چرا باید قیمت محصولات و آپشن های یک کمپانی نسبت به رقبا بیشتر باشه. یا کلا خیلی زیاد باشه.
گفت چون زور و قدرت ? اینکار رو دارن و می کنن.
حالا هر چقدر بخواد قیمت غیر منطقی داشته باشه.
خودم قبول دارم که قیمت این مدل پورشه 911 با تمام امکانات سر به فلک کشیده ولی این پورشه 911 است یک اسطوره در دنیای خودروسازی.
Mohammad
۱۰ آذر ۱۳۹۷داداش سر به فلک نکشیده این قیمت دیگه از منظومه خارج شده
اگه با منطق حساب کنیم با این پول خیلی انتخاب دیگه داریم ( ۲۱۰ هزار دلار) از جمله
فراری پورتوفینو ۱۷۰ هزار تا
استون مارتین ونتیج ۱۵۰ هزار تا
لامبورگینی اوراکان ۱۷۰ هزار تا
کوروت زد ال وان ۱۴۰ هزار تا
البته قیمت هارو تقریبی گفتم
Mohammad
۱۰ آذر ۱۳۹۷که بی شک استون مارتین ونتیج و فراری پورتوفینو خاص ترین ها هستند
و کوروت پرفورمنس ترین
چرا باید این همه هزینه پورشه کرد واقعا
سوال منطقی پرسیدم جپاب منطقی میخوام
آrمaن
۱۱ آذر ۱۳۹۷خودت روت میشه این شاهکار رو با کوروت مقایسه کنی بعد بگی چرا جا کوروت باید واس این پول داد؟؟؟! اینو تو امریکا بگی دیپورتت میکنن
هروقت فک کردی پورشه ٩١١ قیمتش از منظومه خارجه یاد قیمت فورد GT بیوفت که حداقل توانایی رو با قیمت ۵۵٠ هزار دلار میکنه تو پاچه مشتری
تازگیا هم تو تست داینو گندش دراومد که امار شرکت فورد راجع به قدرت ماشین دروغ و اغراق هست!
حداقل پورشه دروغ نمیگه
قیمت هایی هم که گفتی اشتباه هست،نمونش هوراکان که قیمتش پایش ٢٢٣ هزار دلاره که البته اونم مثل پورشه ارزش این قیمت رو داره
Mohammad
۱۱ آذر ۱۳۹۷آرمان پیاده شو با هم بریم
حالا قیمت اورکان ۲۰۰ هزار تا قبول بازم از ۹۱۱ کاررا اس ۴ ارزون تره
و این اخرین بار جوابتو میدم
۹۱۱ جی تی ۲ با چهار برابر قیمت بیشتر به زور از پس کوروت زد ال وان میاد
و یه چیز دیگه شما هر وقت گفته شد جنسیس بده بیا دفاع کن
پدال تو رو خدا اینو تایید کن
یاشار اسدی
۱۱ آذر ۱۳۹۷اصلا مدلی به اسم کوروت زد ال وان نداریم..در ضمن قیمت ها رو حدود 40 تایی پایین اعلام کردی
آrمaن
۱۱ آذر ۱۳۹۷اولا که ٩١١ جی تی ٢ قیمت ٢٩٣ هزار دلاره نمیدونم ۴ برابر رو از کجا اوردی ?
درضمن همین ماشین هم تو خط مستقیم هم تو نوربرگ رینگ نابود کرد کوروت رو !!
رتبه کوروت چنده تو نوربرگ رینگ؟
درضمن همیشه از ماشینی دفاع کنی زیرپات بود کیف کردی باهاش نه اونایی که تو ارزوهاتن ?
emad1990
۱۱ آذر ۱۳۹۷محمد این قیمت هایی که زحمت کشیدی نوشتی برای مدل پایه هست
قیمت مدل پایه 911 هم 120 هزار دلاره و اونوقته که میتونی قیمت ها رو کنار هم بذاری
Mohammad
۱۱ آذر ۱۳۹۷ونتیج با تمام اپشن ها ۱۸۵ هزار تا
زد ال وان با تمام اپشن ها ۱۴۵ هزار تا
حالا گزینه های دیگه هم بود مثل هوندا nsx که همه این ها از فول اپشن ترین 911 کاررا 4s خیلی سر تر هستن
mg
۱۱ آذر ۱۳۹۷اقا یه سوال قوی ترین و به درد بخور ترین نسخه 911 همون جی تی 2 قس که چند وقت پیش معرفی شد ؟؟
و سوال دیگه این که gt3rs چی اون فقط مخصوص پیسته ؟؟
Mohammadreza
۱۰ آذر ۱۳۹۷گرون بودن اپشن های اضافی رو میشه از قیمت همون زنجیر برف! فهمید
زنجیر برفی 774 دلار؟!
یعنی پول یه تلویزیون 50 اینچی رو باید بدی برای یه زنجیر برف!!
علیx76
۱۰ آذر ۱۳۹۷سانروف ۲ هزار دلار ??
کابریو بخری به صرفه تره
P911 vs hur
۱۰ آذر ۱۳۹۷پس چی گذاتشن رو این خودرو دیگه . آپشن ها و تجهیزات 911 در حد پرایده . خب هوراکان میگیریم با طراحی خوشکل تر. باکلاس تر. پرفورمنس بهتر
کوروش
۱۰ آذر ۱۳۹۷فوقالعاده است کسی که شاهکار می سازد متناسب با اون هم پول می گیرد خودرو های آلمانی خاص هم دقیقا از قانون جواهرات پیروی می کنند هر چه بگذرد ارزشش بیشتر می شود
Behrouz. anzali
۱۰ آذر ۱۳۹۷چقدر زیباست اخه این لامصب
نیما
۱۰ آذر ۱۳۹۷وااای دلم رفت :(
حسین
۱۰ آذر ۱۳۹۷من اگر پورشه بخرم ، فقط اپشن هایی که قابلیت های فنی رو افزایش بده با رنگ دلخواهم را سفارش خواهم داد!
بنظرم به اندازه کافی اپشن های رفاهی و لوکس داره!
مانی
۱۰ آذر ۱۳۹۷چه طراحی داخلی خفنی،حتی از قبلی هم که خیلی خوب بود بهتر شده!!
سانروف دو هزار دلار،اصل سود چنین ماشینهایی تو آپشن هاشونه
و اینکه پورشه یکی از سوددهترین خودرو هاست(از نظر درصد سود نسبت به قیمت ماشین)
امیر
۱۰ آذر ۱۳۹۷دوستان یه سوال تقریبا نامربوط…
تو نسخه های 4 پورشه (مثل نهصد یازده فور و فور اس و…) که چهار چرخ متحرکن منظور از چهارچرخ متحرک سیستم awd هست یا 4wd؟
تو لامبو چطور؟
Omid
۱۰ آذر ۱۳۹۷مطمعناً awd هستن چون سیستم 4wdباعث کاهش پرفورمنس میشه و بیشتر توی suv ها به کار میره تو لامبو هم همونه
Muty
۱۰ آذر ۱۳۹۷نوش جونش …
emad1990
۱۱ آذر ۱۳۹۷یه مقاله میخوندم راجع به سود خودروسازها
تو اون مقاله گفته بود حتی اونایی که ماشین اقتصادی میسازن سود اصلی رو تو سفارش اپشن توسط مشتری میبرن(نه اینکه سر فروش خودرو اصلا سود نکنن)
این قضیه راجع به کمپانی های لوکس و اسپرت ساز خیلی بیشتر هم صادقه
اونا بواسطه اعتبار-اسم برند-کیفیت قطعات به کار رفته(اپشن)-کارخانه های معتبر تر تامین کننده اپشن هاو خیلی چیزای دیگه قابل قیاس با برند های ارزون تر نیستند
یه مثال میزنم کیا اسپرتیج و پورشه هردو گرمکن و سرد کن صندلی دارن
اما این اپشن تو پورشه به دلایلی که بالا گفتم گرونتر از کیا هست و قابل مقایسه نیستن