پورشهفراری

جنگ کانورتیبل‌ها! فراری F8 اسپایدر در برابر پورشه 911 توربو S کابریولت

تاکنون ویدئوهای زیادی اثبات کرده‌اند که پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ خودروی بسیار سریعی است. این خودرو یک‌بار نیسان GT-R نیسمو و آئودی R8 را شکست داده و نشان داده که پرچم‌دار غیر GT پورشه چه توانایی‌هایی دارد.

اما آیا ۹۱۱ توربو S به اندازه فراری F8 سریع است؟ با چند سیلندر و قدرت پیشرانه کمتر، ژرمن‌ها می‌توانند با اسب رقصان مارانللو برابری کنند؟

شانس اصلی ۹۱۱ توربو S به کشش عالی آن مربوط می‌شود که حاصل فعالیت سیستم چهار چرخ محرک است. این درگ به منظور نشان دادن اهمیت استفاده از سیستم چهار چرخ محرک برگزار شده و در یک‌طرف فراری F8 اسپایدر و در طرف دیگر هم پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت قرار گرفته‌اند.

پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی پورشه قدرت ۶۴۰ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها فرستاده شده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای را ایجاد می‌کند.

اما فراری F8 اسپایدر هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست. نیروگاه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی این خودرو با قدرت ۷۱۰ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری کاملاً آماده نشان می‌دهد. اگرچه گشتاور این پیشرانه اندکی کمتر از پورشه است اما وزن F8 اسپایدر هم کمتر از رقیب می‌باشد.

انتظار می‌رود پورشه در خط مستقیم سریع‌تر باشد اما آیا تا پایان درگ ۴۰۰ متر همین‌گونه خواهد بود؟ بهتر است برای یافتن پاسخ این سؤال به تماشای ویدئوی زیر بنشینید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. RezaRs

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    رو فk ها بوق میذاشتین خو 😐

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. احمدعلی کمالی

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (22 ديدگاه)

      ببخشید، عکس پروفایل شما چه شخصیتی است؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. rezars pc

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (475 ديدگاه)

        باالا تیمسار جهانبانی
        این تیمسار ربیعی

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Ninja

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          دو اسطوره ملی
          دو خلبان فداکار

          موافقم 6
          مخالفم 0
      2. Reza

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (5323 ديدگاه)

        جناب آقای سپهبد نادر جهانبانی قهرمان تک خال نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی ایران 👍

        روحش شاد و یادش گرامی 😞😞😞
        پدال لطفاً حذف نکن

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. RezaRs

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          البته تیمسار جهانبانی تک خال نبودن تک خال خلبانیه که درجنگی دستکم ۵ شکار داشته باشه ولی برای نمونه این که تیمسار جهانبانی شاگردی در آکروجت تاج طلایی داشتند امیر سرتیپ زارع تنها خلبان تک خال f5 دنیا و تنها شکارچی که با f5 میگ ۲۵ فاکسبت رو شکار کردن اونم با توپ ۲۰دمیلیمتری جالبه دوتا موشک سایدوایندر شون فیل شدن و با اموزش های بالای نحوه مانور دادن با f5 که تو اکروجت تاج طلایی دیده بودن با یه برر رول پشت سر فاکسبت در اومدن هرچقدرم اون خلبان عراقی زور میزد و مانور میداد دایو میزد با فاکسبت نمی تونست بیوفته پشت سر سرتیپ زارع و کتلت شد هواپیماش تازه سرتیپ زارع با همون خلبان میگ ۲۵ دیدار داشتند و باور نمیکرد هیچ کسی غیر سرتیپ زارع و اون خلبان میگ ۲۵

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. RezaRs

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          در جواب اون افرادی که میگن اکروحت فقط نمایش برای زیبایی و رژس و فکر میکنند کار تیمسار جهانبانی کار بیهوده و تبلیغاتی بوده قطع به یقین ورزیده ترین خلبان الان با خلبان های متوسط اون مدقع هم قابل قیاس نیستند در بحث توانایی مانور گرفتن از هواپیماشون
          توانایی و هوش و تجربه قرار گیری تو داگفایت
          توانایی مصرف درست و بهینه از تجهیزاتشون که همه این ها با اموزش سطح بسیار بالا بدست میاد که در کشور نیست

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. Reza

      ۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      آفرین به پورش 👏👏👏

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    خوشم نمیاد از این دو نفر رانندگی اصلا بلد نیستن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد امین

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      دقیقا ، تایم هاشون خیلی فاصله داره با واقعیت
      مخصوصآ برای ماشین های rwd
      مثلا f8 تایم 10.2 داره در صورتی کا اینجا فکر می‌کنم 10.6 شد
      یا 765lt که یه تایم مزخرف ازش گرفتن

      موافقم 2
      مخالفم 0
  3. بهنام

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    Ferrari F8 واقعا خودروی سریعیه ولی هیچ جا صحبتی از شتاب بالاش نیست و همه توربو اس یا 720 اس رو سلطان درگ میدونن . چرا نمیدونم ؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. SRT

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (605 ديدگاه)

      چون خود فراری با معرفی سریع اس اف نود کاری کرد ک این ب چشم نیاد،درست مثل داستان اپل و آیفون های سری هشت و ایکس

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. SRT

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (605 ديدگاه)

      چون خود فراری با معرفی سریع اس اف نود کاری کرد ک این ب چشم نیاد،درست مثل داستان اپل و آیفون های سری هشت و ایکس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. England

      ۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      چون از 720 شکست میخوره

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. SF90 STRADALE

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3880 ديدگاه)

        چون 720S که هیچ 765LT هم مقابل SF90 استراداله نقطه میشه
        ضمناً F8 تریبوتو توی درگ تایمز 720S رو شکست داد
        دوباره ما چیزی نگفتیم ، شما میدون رو خالی دیدین و شروع به رجز خونی کردین
        نه دوست من از این خبرا نیست ؛ من همیشه هستم و جواب امثال شما رو تا آخر میدم

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. محمد امین

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          بله درسته ، f8 با اینکه سنگین تره نسبت به 720 به مراتب لانچ بهتر و شتاب اولیه سریع تری داره، و تنها برگ برنده ی 720 وزن کمه که باعث میشه شتاب ثانویه اش بهتر باشه
          و همانطور که ایمان جان فرمود در درگ تایمز تایم بهتری زد
          با وجود وزن سنگینش خیلی حرفه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. SRT

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (605 ديدگاه)

          اوکی ولی چرا هرجا بحث هر ماشینی میشه ۷۶۵ رو وارد بحث میکنی؟قبل اومدن اونم ک همین موضوعو با ۷۲۰ داشتی😂

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. England

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          هر وقت فراری با پیستا یا اف 8 فراری تونست 765 یا 720 رو بزنه از قدرت صحبت کنین چون باز شرایط اینا برابر تره :)) تا یه دوپینگی بزرگ در مقابل ضعیف ترش :))

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. SF90 STRADALE

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3880 ديدگاه)

        England
        حالا که فراری توی درگ زده شخصیت و اعتبار مکلارن رو خرد و خمیر کرده شده دوپینگی 😂😂😂😂
        دوپینگ یعنی مکلارن که با وزن کمتر و قدرت ۹۰۰ اسبیش فقط جفت راهنمای SF90 استراداله رو میتونه ببینه
        SRT
        چون دوتاشون خوراک SF90 استراداله هستن خوشم میاد همش اسمشونو بگم 😉😉
        دیدنشون تو آینه های بغل فراری لذت بخشه مخصوصاً اینکه مکلارن روی مسئله درگ خیلی مانور میده و به شدت حساسه روی این موضوع
        ● فراری با SF90 استراداله میخواست به رقبا بفهمونه پادشاه با هیچکس شوخی نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. محمد امین

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        اقا انگلند ، در شرایط برابر 488 pista و f8 مسافت ۴۰۰ رو سریع تر میره نسبت به 720 ، مخصوصا 488
        راجب 765 فراری هنوز رغیب مشخصی براش نداره وای از نظر قدرت به وزن دقیقا همون sf90 هست
        که یاد آوری میکنه فراری با قدرت به وزن برابر یا حتی کمتر در تست ۴۰۰ متر با شرایط برابر سریع تره
        و در آخر میشه گفت بحث فقط مسیر مستقیم نیست ، در همون سالی که ۷۲۰ ساخته شد و ۷۶۵ ، 488 pista در پیست ها سریع تر بود که معیار اصلی مقایسه پرفورمنس ماشین ها هست
        و اینم بگم که مکلارن نمیتونه با قدرت برابر با فراری رقابت کنه ، هم ۷۲۰ و هم ۷۶۵ در واقعیت بسیار قوی تر از قدرت نانمی موتور رو در اختیار دارن ، و لی با این وجود باز هم کم میاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. England

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          آقای محمد امین بنظرت انتقال قدرت با چهار چرخ با دف عقب با اون هرزگرد و اینکه حتما باید راننده حرفه ای پشتش باشه برابره؟ یا گشتاور آنی موتور الکتریکی هم کشکه؟
          اگر فقط همین 765 دو دف بود موتور الکتریکی هم آوانس به استراداله به راحتی استراداله هم شکست میده چون علت باختش کم آوردن اول کار هست وگرنه توی رول دیدن که استراداله رو هم میزنه.
          فک کردین چرا استراداله رو رونمایی کرد؟ چون دید توی کلاس و شرایط برابر حریف مکلارن نمیشه و این یه حقیقت تلخ هست برای فراری فن ها.
          مدام میگین سبک تر خب اگر سبک سازی راحته خب فراری هم انجام بده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. England

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          و یک موضوع دیگه فقط علت بردن مکلارن وزن کمترش نیست ضریب آیرودینامیک فوق العادش شتاب ثانویش رو موشک وار کرده همچنین پرفورمنس فوق العادش خیلی بده که کلی محاسن و مهندسی مکلارن رو ازش چشم پوشی میکنین و فقط ربطش میدین به وزن! ینی کلا برگ برنده یه خودرو وزنشه؟ همین وزن کمتر باعث میشه Downforce هم کاهش پیدا کنه به جاش فرمان پذیری نرم تر بشه که مکلارن با باله عقب متحرکش اینو جبران میکنه وزن کمتر = هندلینگ بهتر
          باله عقب متحرک = افزایش دانفورس و کمک به ترمز بهتر با کمک نیروی باد
          پس میبینی برگ های برنده مکلارن یکی دو تا نیست خیلی آیتم ها هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. محمد امین

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          انگلند جان ، فراری بدون بال عقب همون مقدار دانفورس رو تولید میونه تازه بیشتر ، که خیلی بهتره
          و اینکه اگر فراری بخواد کابینش رو با اون کیفیت کثافت بار مک لارن بسازه قطعا ۲۰۰ کیلو سبک‌تر میشه
          و حتی امنیت رو هم مد نظر قرار میدن، تصادف های فراری و مکلارن رو مقایسه کن در شرایط برابر ، اون وزن بیشتر اینجا بکار میاد
          و یادم هست در یک تست قدرت سرجرخ مکلارن 720 ، چیزی حدود ۷۴۰ تا ۷۵۰ بود ، یعنی قدرت موتورش حدود ۸۰۰ هست حداقل، دوپینگ یعنی این
          ولی فراری 488 دقیقا همون قدرت نامی رو داره

          موافقم 2
          مخالفم 0
        4. England

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          رو هوا چیزی نپرون لطفا
          اولا اون کثافت نیست و فیبر کربن یکپارچس که قیمت فوق العاده بالاتری نسبت به پلاستیک و آشغال بازیافتی داره….فراری هم میتونه استفاده کنه ولی نمیخاد خرج کنه جایگزینش مواد بی کیفیت میکنه که بیشتر سود کنه همیشه میگین اگر فراری بخواد اگر فراری بزنه!!! خب بزنه کسی جلوشو نگرفته ولی حرف تا عمل فاصله زیادی داره … همین چند هفته پیش بود توی دوئل مکلارن جی تی و مدل جی تی فراری یکی از معایب فراری استفاده از پلاستیک و مواد بی کیفیت بود و در عوض یکی از نقات قوت مکلارن استفاده از متریال با کیفیت بود از کی تاحالا فیبر کربن با اون قیمت بالا شده کثافت!؟ عجایبی میشنویم از فن های فراری که هیچ کجای دنیا ثبت نشده.

          انگلیسی ها همشون به اشرافیت و کیفیت بالای متریال معروفن پسر خوب از روی حرص چیزی نپرون
          با قدرت برابر هم مکلارن فراری رو به راحتی شکست میده فراری هنوز با این همه ادعا نتونسته یه مدل 12سیلندری تولید کنه که رکورد اف وان 24 سال پیش رو بزنه همیشه مکلارن پیشتاز هست نسبت به فراری و پول برند میگیره و به زودی تموم میشه این داستان که البته نسبت به قدیم خیلی خیلی محبوبیتش کاهش پیدا کرده.
          مکلارن 720 اس با تکنولوژی 4 سال پیش مدل های جدید فراری رو هم شکست میداد این ینی قدرت.
          حالا شما بیا از ابر و مه و خورشید و فلک ایراد بگیره…زمین کج بود آسمون سمت فراری تاریک بود نشد دلیل خیلی منطقی 765 رو با استراداله مقایسه کردم واستون
          مثل این میمونه من بیا با پی وان 458 رو لوله کنم بگم این است قدرت مکلارن! تازه عمرا 458 یا حتی پیستا و اف 8 بتونن پی وان رو توی رول ببرن… که این خفت به فراری 1000 اسبی توسط یه میان رده مکلارن تحمیل شد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. محمد امین

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          ادم از مکلارن فن‌ها یه چیزهایی میشنوه شاخ در میاره
          متریال روما با بنتلی و استون مارتین سنجیده میشه
          فراری داره روز به روز پای خودشو محکم تر میکنه ، اون مکلارن هست که برشکستگی اش نزدیکه بعد از ۲۰۱۷ با مشکلات اقتصادی و هزینه های زیاد روی محصولات و فروش ناکافی رو به رو شد و محبوبیت مکلارن کمتر شد در این مدت ، هر ۱۰ روز ۱۰۰ هزار نفر فراری رو فالو میکنه ، این مقدار برای مکلارن حدود ۱۵ هزار نفر هست
          چه طور رابطه ی p1 و 458 رو با sf90 و 765مقایسه میکنی
          بعد هم اتفاقا فراری fxxk evo فعلا p1 gtr رو لول میکنه
          لطف کنید ویدیو پیاده شدن جیسون استاتهام از مکلارن 720 که به اصطلاح لوکس ترین تون هست در سوپر کارها ، بنده خدا دستش روی کمرشه ،
          و اینکه سود فراری روی f8 کمتر از سود نکلارن روی 720 هست
          مقاله هاشون در این سایت به صورت پراکنده هست
          و اینکه مکلارن اصلا بلد نیست ۱۲ سیلندر بسازه حالا با کمک bmw یه کاری کرده ، ، اون فراری هست که ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری اش که روی fxx انزو بود به سرعت ۲۵۵ مایل رسید
          من به عنوان یه فراری فن تاپ اسپید برام اهمیت نداره

          موافقم 1
          مخالفم 0
  4. GT

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    حیف این ماشین های فوق العاده که افتاده دست دو تا حیف نون،اینا با بهترین سوپر اسپرت ها تایم سدان خانوادگی محرک عقب هم نمیتونن بزنن، خدا قوت 😐

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. ارش

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (42 ديدگاه)

    فراری چقدر خوشگله .پورشه اگر نسخه کوپه و سقف فزایش بود احتمالا به راحتی برنده میشد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد امین

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      فکر نمی‌کنم، پورشه در صفر تا صد سریع تره اما همونطور که مشاهده شد ، فراری در ۱۰۰ تا دویست خیلی سریع تر عمل میکنه و دلیل برتری اش همین شتاب ثانویه قوی هست
      ولی هیچ کدوم اونطور که باید لانچ نکردن ، در واقع مهارت راننده کمتر بود
      به هر حال هر دو خوب هستن ، ولی خب f8 به مراتب در خط مستقیم سریع تره ، در درگ موتورترند هم برد از توربو اس ، اون موقع هر دو کوپه بودن و یا در درگ درگ تایمز هم نتایج همینطور بود ، لانچ بهتر پورشه و شتاب ثانویه بیشتر فراری

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. porsche

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        نچ اشتب میزنی توربو اس ۱۰.۱ زده اما قویترین f8 ۱۰.۲

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. محمد امین

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          نه منظورم تایم نبود
          به صورت چشمی f8 سریع تر خط پایان رو رد میکنه
          در رو لینگ هم بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. porsche

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (749 ديدگاه)

          Ok

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. OMID

        ۴ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2172 ديدگاه)

        اونی که به صورت چشمی سریعتر خطو رد می‌کنه همونیه که تایم بهتری زده دیگه چرا می پیچونی
        ( بافرض برابر بودن استارت ) در صورت استارت نابرابر هم اونی که تایم بهتری زده برده
        تموم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد امین

          ۴ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          خب الان در این مسابقه پورشه دیر تر خط رو رد کرد در درگ اول اما تایم سریع تر بود 😁

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. OMID

        ۴ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2172 ديدگاه)

        به این خاطره که دیرتر شروع کرده و در نتیجه همون ماشینی که تایم کمتری داره در حقیقت برنده هست همیشه
        تو درگ ریسینگ هم معیار سنجش ماشین همونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. محمد امین

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    من متوجه یه چیز شدم
    کلا هر برندی که زیر مجموعه‌ ی پورشه در میاد ، بر اساس‌ پلتفرم بیتل پورشه ساخته میشه ، بوگاتی رو در نظر بگیرید، هم ویرون و هم شیرون ته چهره ای از همون پلتفرم هستن ، به نظرم همین کار رو هم سر ریماک در بیاره اگر زیر مجموعه‌ اش بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID

      ۴ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      میدونی که پورشه از پلتفرم بیتل استفاده نمیکنه مگه نه ؟
      از طرفی همین پلتفرم ( بیتل ) موتور عقبه
      ویرون موتور وسط
      حالا چطور اینا به هم ربط داره
      خدا میدونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد امین

        ۴ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        اتفاقا پورشه رو به بیتل تشبیح میکنن حتا در مقالات و مجله های معروف مثل تخت گاز
        من هیت ندادم ، خوم از فن های پورشه هستم ، گفتم که بوگاتی پلتفرم کلی اش همون پلتفرم معروف پورشه هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. OMID

          ۴ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          از لحاظ ظاهری تشبیه میکنن و محل قرار گیری موتور وگرنه بیتل توی خوابش هم نمی‌بینه یه همچین پتانسیلی داشته باشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. ارشیاSVJ

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (307 ديدگاه)

    اخیش
    اکانتم درست شد.
    درباب درگ هم باید بگم زطاد رانندگیشون خوب نبود ولی خیلی بهتر از خیلیا بود.
    مثلا راننده های هنسی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ninja

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      مگه رانندهای هنسی چشونه
      اها درضمن منظورت زیاد بود نوشتی زطاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ارشیاSVJ

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (307 ديدگاه)

        زطاد😅😅😅😅

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        🤣🤣

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. porsche

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      پروفایلت عکس چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. abdi_mahdi

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (496 ديدگاه)

        عکس مربوط به توکیو غول

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارشیاSVJ

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (307 ديدگاه)

          درسته
          کن کانکی شخصیت اصلی انیمه توکیوغول
          دیدی؟
          من فقط یه قسمتشو دیدم ولی این عکسش خیلی باحال بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. SF90 STRADALE

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    دوتا اسب سرکش رو انداختین به جون هم اونم با دوتا راننده آماتور ؟؟؟؟
    فکر کنم SF90 استراداله رو هم بدین به اینا شتاب زیر ۳ هم نمیتونن بزنن با این لانچ کردنشون !!!!
    اگه راننده ای با SF90 استراداله بالای ۲.۵ بزنه قطعاً یک جای کارش مشکل داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. RezaRs

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      سطح درگ هاشون دانیال الف ب ت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. HamiD

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    اف ایت چقدر خوشگله!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    اینا اصلا رانندگی بلد بودن؟ این شتابا با این ماشین ها اصلا جور درنمیاد😐

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. Archi KHAN

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    دوتا عشق . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Porsche

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    توی تایم های ثبت شده توربو اس تایم هایی از از 10.1 و 10.0 زده که سریعتر از f8 هست اما در این جا مشخص بود که هر دو راننده بشدت تازه کار بودن و لانچ های بدی کردن که واسه ی من خیلی عجیبه چون همه توربو اس رو لانچ کردنش رو اسون تر از اب خوردن توصیف کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا