پورشه

پورشه کاین پلاتینیم ادیشن 2022، قدبلندی لوکس و خاص…

قرار است پورشه کاین جدید به عنوان مدل سال ۲۰۲۳ پدیدار شود اما قبل از رخ دادن این موضوع ژرمن‌ها در حال معرفی نسخه سفارشی این شاسی‌بلند به عنوان شام آخرش هستند. با کاین پلاتینیم ادیشن ۲۰۲۲ آشنا شوید، خودرویی که برای بازار آمریکا تدارک دیده شده است. پورشه کاین پلاتینیم ادیشن دومین خودرو از این نوع برای مدل ۲۰۲۲ است چراکه قبلاً نیز پانامرا پلاتینیم ادیشن معرفی شده است. همانند برادر سدان چهار درب، کاین پلاتینیم ادیشن هم دارای عناصر خاص خود و تجهیزات استاندارد اضافی است تا با مدل‌های استاندارد تمایز زیادی داشته باشند.

از نظر طراحی باید گفت کاین پلاتینیم ادیشن با عناصر طراحی به رنگ پلاتینیم ساتین عرضه شده است. این عناصر را می‌توان روی ورودی‌های هوا، لوگوی پورشه در عقب و نشان‌های روی بدنه پیدا کرد. رینگ‌های ۲۱ اینچی RS اسپایدر هم رنگ پلاتینیم ساتین را به خود گرفته‌اند و مخصوص این شاسی‌بلند خاص هستند. از دیگر ویژگی‌های خاص کاین موردبحث می‌توان به خروجی‌های اگزوز مشکی و تریم مشکی براق اطراف پنجره‌ها اشاره کرد. کاین پلاتینیم ادیشن ۲۰۲۲ با رنگ‌های بدنه سفید یا مشکی در دسترس است. البته به این رنگ‌ها باید گزینه‌های جت بلک، سفید کررا، ماهوگانی، آبی مونلایت و رنگ خاص چالک را اضافه کرد.

داخل کابین هم کمربندهای ایمنی با رنگ چالک و رکاب‌های داخلی برس خورده با نوشته پلاتینیم ادیشن جلب‌توجه می‌کنند. تریم های کابین نیز با طرح آلومینیوم همراه شده‌اند و لوگوی پورشه روی پشت‌سری‌های جلو و عقب خودنمایی می‌کند. از دیگر تجهیزات کاین پلاتینیم ادیشن می‌توان به چراغ‌های جلوی LED با سیستم نورپردازی دینامیک پورشه، سقف پانورامیک، سیستم صوتی Bose، نورپردازی داخلی و صندلی‌های اسپورت با تنظیم در ۸ جهت اشاره کرد.

این مدل در نسخه‌های کاین استاندارد، کاین E-Hybrid و کاین S و نسخه‌های کوپه قابل انتخاب است. قیمت کاین پلاتینیم ادیشن از ۷۹ هزار دلار برای مدل ساده شروع شده و به ۸۳۳۰۰ دلار برای کاین کوپه، ۹۳۴۰۰ دلار برای کاین S، ۹۵۶۰۰ دلار برای کاین S کوپه، ۹۲۷۰۰ دلار برای کاین E-Hybrid و ۹۳۸۰۰ دلار برای کاین E-Hybrid کوپه می‌رسد. پورشه هم‌اکنون پیش‌فروش کاین پلاتینیم ادیشن ۲۰۲۲ را شروع کرده است. انتظار می‌رود این خودرو از تابستان سال جاری روانه بازار آمریکا شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    این چراغ جلو قدیمی شده.اگر چراغ عقب نوار متصل نداشت و جدا بود و رنگ چراغ یکپارچه قرمز زرشکی بود قشنگتر میشد.خط نازک سفید اطراف شیشه دربها نداره بد هست

    موافقم 7
    مخالفم 16
  2. new RAMIN

    ۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    http://www.porsche-code.com/PNGCY951
    وارد شدید گزینه OPEN رو بزنید.

    خب راستش پول ندارم و جای نامناسبی هستم ولی اگه کسی تو آمریکا هست میتونه از همین طریق سایت پورشه همین مدل پلاتیونم کوپه هیبرید که بنده شخصی سازیش کردم رو سفارش بده میدونم قیمتش گرون شده ولی آپشن هایی تیک زدم که بسیار جالبه! همچنین رنگ و تریم خوبی داره.یه چندتا آپشن رفاهی بود تیک نزدم،ولی اگه همه رو میزدم قیمتش یه 6 یا 7هزار دلاری بیشتر میشد.

    درخصوص پلاتینوم ادیشن راستش زیاد فرقی نداره با نسخه های دیگه! مگر همین شکلی که تو عکس هست بخرید که خاص هست وگرنه بخواهید شخصی سازی کنید(دقیقا همین مدل پلاتیونم مدل کوپه که در لینک مشاهده میکنید)فرقش با دیگر مدل های کاین شخصی سازی شده خیلی کم میشه!

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۵ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      حالا شما کاین فرستادید منم یه حی تی سه رو بفرستم…
      (من هرچی دستم اومد تیک زدم:/)
      http://www.porsche-code.com/PNXU8CY8

      موافقم 2
      مخالفم 0
  3. gamer

    ۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (23 ديدگاه)

    طراحیش با اینکه قدیمیه ولی بازم قشنگه

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. محمدهادی

      ۵ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (2106 ديدگاه)

      چه استایلی
      چه تناسب حجمی
      چه زیبایی
      این کاین محشره

      موافقم 5
      مخالفم 0
  4. علی

    ۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ظاهرش که خیلی خوبه ولی مشخصاتش و اعلام نکردن

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا