پورشه میگوید علیرغم این حقیقت که گیربکس دوکلاچه این برند سریعتر، کارآمدتر و محبوبتر است، گیربکس دستی هرگز کنار گذاشته نخواهد شد.
تبلیغات
پاول الیس مدیر پورشه استرالیا گفته است:
تا زمانی که حتی یک مصرفکننده خواهان گیربکس دستی باشد، ما آن را خواهیم ساخت.
پاول واستون که مدیر بخش فنی پورشه در استرالیا است اضافه کرده که این خودروساز همیشه به طرفدارانی که خواهان گیربکس دستی هستند احترام قائل خواهد بود و آن را خواهد ساخت.
واتسون گفت:
طرفداران گیربکسهای دستی را به خاطر درگیر کنندگی و هیجان بیشتر میخواهند. گیربکس PDK همیشه سریعتر خواهد بود زیرا اشتباهی مرتکب نمیشود و دنده مناسب را در زمان مناسب انتخاب کرده و همیشه بهترین کاری را انجام میدهد که یک گیربکس میتواند انجام دهد.
او اضافه میکند:
البته گیربکس دستی هرگز کنار نخواهد رفت. ما به حفظ گیربکسهای دستی در محصولات خود متعهد هستیم.
الیس نیز میگوید که مدلهای معینی از پورشه تا هر جایی که امکانپذیر باشد بهصورت تنفس طبیعی تولید خواهند شد.
او میگوید:
برخی خودروهای پورشه وجود دارند که منحصربهفرد بودن خود را با پیشرانهای تنفس طبیعی دارند بنابراین اگر از پیشرانهای توربو استفاده کنید اساساً آن خودرو را نابود کردهاید.
در نهایت الیس اشاره میکند:
برای کمپانی ما نگاهداشتن و حفظ یکتا بودن برخی از مدلها بسیار مهم است بنابراین اگر این موضوع با استفاده از پیشرانهای تنفس طبیعی محقق میشود ما آن را حفظ خواهیم کرد. تا آنجایی که میتوانیم ببینیم، منحصربهفرد بودن GT3 بر پایه استفاده از پیشرانههای تنفس طبیعی بوده است.
منبع: carmag