سرشاخ شدن پورشه 911 کررا 4 GTS و مرسدس-ای‌ام‌جی GT S

شنبه 9 شهریور 1398 - 05:01
مطالعه 2 دقیقه
911 Carrera 4 GTS Vs AMG GT S Drag Race
سیستم چهار چرخ محرک به خودرو اجازه می‌دهد با استفاده از هر دو اکسل برای انتقال قدرت به کف زمین بیشترین میزان کشش را داشته است. برای فهمیدن میزان...
تبلیغات

سیستم چهار چرخ محرک به خودرو اجازه می‌دهد با استفاده از هر دو اکسل برای انتقال قدرت به کف زمین بیشترین میزان کشش را داشته است. برای فهمیدن میزان اهمیت این سیستم و کمکی به بهبود عملکرد خودرو می‌کند بهتر است درگ برگزار شده بین دو خودروی مرسدس-ای‌ام‌جی GT S و پورشه 911 کررا 4 GTS را تماشا کنید.

مرسدس با قدرت بیشتری وارد میدان شده است. پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت 515 اسبی و گشتاور 670 نیوتون متری دارد اما گیربکس 7 سرعته دوکلاچه GT S نیروی پیشرانه را تنها به چرخ های عقب منتقل می‌کند.

پورشه‌ی حاضر در تست از نسل 991 بوده زیرا هنوز نسخه‌ی GTS نسل جدید تولید نشده است. پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو قدرت 444 اسبی و گشتاور 550 نیوتون متری را تولید می‌کند. این قلب آهنین با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه همکاری کرده اما نیرو بین تمامی چرخ ها توزیع می‌شود.

این دو خودرو از نظر پرفورمنس جزو مدل‌های میانی در خانواده‌ی خود هستند. GT S و کررا 4 GTS اصلاً نسخه‌ی پایه نیستند اما افرادی که خواهان مدلی قوی‌تر باشند می‌توانند نسخه‌های پرچم‌دار و گران‌تر را انتخاب کنند. البته یکی از این خودروها می‌تواند مسافت 400 متر را در 10.9 ثانیه طی کند و بنابراین مالک آن هنوز هم پرفورمنس زیادی را در اختیار خواهد داشت.

هر دو خودرو به زودی با نسل جدید خود جایگزین خواهند شد. قبلاً تصاویر جاسوسی نسل جدید 911 GTS منتشر شده اما فعلاً جزئیات قوای محرکه‌ی آن به بیرون درز نکرده است. احتمالاً قدرت این خودرو بیشتر از خروجی 444 اسبی مدل فعلی خواهد بود.

البته فعلاً تصاویری از نسل بعدی مرسدس-ای‌ام‌جی GT منتشر نشده اما مرسدس قبلاً تائید کرده در نسل جدید از سیستم چهار چرخ محرک استفاده خواهد کرد. همچنین تمامی مدل‌ها پس از سال 2021 دارای قوای محرکه‌ی الکتریکی شده خواهند بود.

[دانلود ویدئو]

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.