5 ویژگی برجسته تایکان از زبان خود پورشه!

دوشنبه 18 آذر 1398 - 04:30
مطالعه 4 دقیقه
Porsche-Taycan
جدیدترین قسمت از سریال 5 گانه های برتر پورشه نگاهی عمیق به جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول این خودروساز دارد. در این ویدئوی جدید ما در مرکز توسعه...
تبلیغات

جدیدترین قسمت از سریال 5 گانه های برتر پورشه نگاهی عمیق به جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول این خودروساز دارد. در این ویدئوی جدید ما در مرکز توسعه پورشه در وایساخ با مدیر بخش الکتریکی شرکت آقای الکس بنگولا همراه خواهیم شد تا برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تایکان الکتریکی را بررسی کنیم.

اول اینکه او با مهندس آئرودینامیک آقای میشائیل هینتربوچینگر دیدار می‌کند و این مهندس درباره‌ی ویژگی‌های آئرودینامیکی تایکان سخن می‌گوید. او به ما یادآوری می‌کند تایکان توربو ضریب درگ قابل‌توجه 0.22 دارد درحالی‌که ضریب درگ مدل قوی‌تر توربو S برابر با 0.25 است. به این ترتیب نسخه ارزان‌تر تایکان آئرودینامیک ترین محصول کنونی پورشه محسوب می‌شود.

در مرحله بعد بنگولا با پیتر وارگا که مدیر طراحی ظاهری تایکان بوده هم‌صحبت می‌شود. او می‌گوید تیمش به تناسبات کلی این خودرو بسیار افتخار می‌کنند. وارگا همچنین به چالش‌های طراحی‌ای که باتری‌های موجود در کف تایکان ایجاد کرده‌اند اشاره می‌کند.

ایوو فن هالتن مدیر طراحی کابین نیز با بنگولا همراه می‌شود تا درباره کابین این خودرو توضیحاتی ارائه کند. او درباره حس کلی کابین این خودرو در زمان ورود به داخل خودرو سخن گفته و اعلام می‌کند هدفش از طراحی کابین تایکان یادآوری یک پورشه و محصول اسپورت واقعی بوده است.

موضوع بعدی تولید تایکان در کارخانه‌ی جدید است. بنگولا می‌گوید این خط مونتاژ از نظر دی‌اکسید کربن کاملاً خنثی می‌باشد.

نهایتاً هم نوبت به صحبت درباره پرفورمنس می‌رسد. بنگولا پشت فرمان این خودرو نشسته و تمامی 761 اسب بخار قوای محرکه الکتریکی را کف جاده رها می‌کند.

[دانلود ویدئو]

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.