پورشه 911 توربو S کابریولت با تیونینگ جذاب برابوس معرفی شد

یک‌شنبه 1 خرداد 1401 - 05:30
مطالعه 4 دقیقه
2022-Brabus-820-12
پورشه سوددهی خود در چند سال اخیر را با ارائه ویژگی‌های قابل شخصی‌سازی متعدد افزایش داده است؛ اما صنعت تیونینگ نیز راه‌های زیادی برای تنوع بخشیدن...
تبلیغات

پورشه سوددهی خود در چند سال اخیر را با ارائه ویژگی‌های قابل شخصی‌سازی متعدد افزایش داده است؛ اما صنعت تیونینگ نیز راه‌های زیادی برای تنوع بخشیدن به خودروها دارد. برای افرادی که خواهان خودرویی خاص‌تر هستند می‌توانند با برابوس 820 آشنا شوند، خودرویی که بر اساس پورشه 911 توربو S کابریولت شکل می‌گیرد. عدد 820 بکار رفته در این خودرو نیز عددی تصادفی نیست.

این تیونر آلمانی در واقع این خودرو را با نام کامل PowerXtra P38S-820 می‌شناسد و عدد موردبحث نیز به قدرت 820 اسب بخاری اشاره دارد. با این کیت تیونینگ، گشتاور پورشه نیز به 950 نیوتون متر می‌رسد. توربوهای بهتر برابوس باعث ارائه بوست بیشتر می‌شوند و تنظیمات متفاوت ECU هم باعث می‌شود پیشرانه عملکرد بهتری داشته باشد. اگزوز اینکونل برابوس هم جریان بهتر گازها و صدای منحصربه‌فردی را تضمین می‌کند. این قدرت بیشتر منجر به ثبت شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 2.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعت می‌شود. بد نیست بدانید نسخه استاندارد 911 توربو S کابریولت قدرت 640 اسبی، شتاب 2.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعتی با پکیج اسپرت کرونو دارد.

برابوس حتی دو حالت متفاوت برای اگزوز در نظر گرفته که شامل حالت‌های اسپرت و رفتن به خانه است. در حالت دوم اگزوز صدای کمتری تولید خواهد کرد. نسخه کم‌توان‌تر این خودروی تیون شده توسط برابوس خروجی 720 اسبی دارد و با نام PowerXtra PS38S-720 شناخته می‌شود. برخلاف 820، این مدل فقط با تنظیم بهتر ECU عرضه می‌شود. اگزوز اینکونل هم در دسترس خریداران این کیت خواهد بود. شتاب این مدل به 2.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن به 335 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

از نظر تغییرات طراحی ظاهری و داخلی باید دانست برابوس دست به دگرگونی زیاد نزده است. فلاپ های فیبر کربنی کوچک در اسپویلر جلو علاوه بر بهبود طراحی باعث ارتقای آئرودینامیکی نیز می‌شوند. در بخش عقب نیز دیفیوزر فیبر کربنی و اسپویلر جدید دیده می‌شوند. رینگ‌های متفاوت نیز با لاستیک‌های پهنی همراه شده‌اند. در داخل کابین شاهد چرم اعلا با دوخت های قرمز خواهید بود. این پوشش در اکثر نقاط کابین دیده می‌شود. در کل باید گفت اگرچه این پورشه خیلی جلب‌توجه نمی‌کند اما قطعاً رضایت خاطر طرفداران 911 توربو S کابریولت را به همراه خواهد داشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.