چرا فقط پورشه باید جشن 50 سالگی 911 را بگیرد؟ پس تکلیف بقیه چیست؟! احتمالا این سوالی بوده که مهندسین DP Motorsport از خود پرسیده و نهایتا تصمیم گرفته اند تا به نوبه خود سهمی در جشن پنجاه سالگی داشته باشند . . .
DP برای این کار به سراغ یک دستگاه 911 مدل 1986 رفته و آنرا 3.2 Sleeper نامیده است. او همچنین توانسته با ساخت بدنه جدید و حتی بهره گیری از Perspex بجای شیشه ها، چیزی حدود 280 کیلوگرم از وزن 911 کم کرده تا بدین ترتیب وزن خالص آن تنها 905 کیلوگرم باشد. DP همچنین از رنگ Metallic Rock-Green استفاده کرده تا Sleeper ظاهری فوق العاده کلاسیک داشته باشد.
اما این ها تمام تغییرات اعمالی DP نیستند؛ استفاده از کمک های Bilstein ، رینگ های 16 اینچی با تایرهای اسلیک میشلین، صندلی های اسپرت Lollipop که با الهام از صندلی های پورشه 935 ساخته شده، کمربندهای چهار نقطه ای ویلیامز، فرمان مسابقه ای و نهایتا رول بار بدنه تمام آن چیزی است که DP برای این پیرمرد آلمانی تدارک دیده؛ با این همه تغییرات دیگر نباید از دیدن قیمت 89,911 یورویی (حدود 119000 دلار) آن تعجب کرد.
همچون نامش، پیشرانه Sleeper یک موتور 3.2 لیتری است که باوجود سرسیلندرهای جدید، فلای ویل سبکتر، دریچه گاز بزرگتر، استفاده از دو کاتالیست از سری HJS 100 و سیستم اگزوز تیتانیومی RSR تفاوت های عمده ای با نمونه های 3.2 لیتری استاندارد دارد. خروجی این پیشرانه حدود 270 اسب بخار قدرت با 307 نیوتن متر گشتاور بوده و مجهز به گیربکس پنج سرعته دستی و سیستم ضد لغزش دیفرانسیل است.