پورشه

پورشه 911 توربو S جی پاور با قدرت 800 اسبی و رینگ‌های نارنجی!

پورشه ۹۱۱ توربو S جزو خودروهایی نیست که نیازی به قدرت بیشتر داشته باشد. این هیولا یکی از سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیاست و یکی از بهترین محصولات پرفورمنس همه‌کاره نیز به حساب می‌آید. البته این حقایق باعث نشده‌اند جی پاور دست روی پورشه ۹۱۱ توربو S نگذارد. همانطور که می دانید جی پاور یکی از مشهورترین تیونرهای دنیاست که اکثرا روی محصولات خودروسازان آلمانی کار می کند.

به گزارش carscoops، این تیونر آلمانی کار خود را با زیر پوست پورشه آغاز کرده‌ است. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربوی ۹۱۱ توربو S در حالت استاندارد قدرت ۶۴۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند اما با نصب سیستم خنک‌کنندگی جدید و سیستم اگزوز پرفورمنس با مبدل‌های کاتالیتیک اسپرت قدرت به ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۹۵۰ نیوتون متر رسیده است. همین تغییرات باعث می‌شوند موشک زمینی پورشه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۳ ثانیه‌ای و شتاب صفر تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت ۴.۹۵ ثانیه‌ای داشته باشد.

جی پاور همچنین تغییراتی را در ظاهر این سوپر اسپرت آلمانی اعمال کرده تا گیرایی آن بیشتر شود. واضح‌ترین تغییر ۹۱۱ توربو S به رینگ‌های فورج کاری شده هوریکین RR و RS مربوط می‌شود که از آلومینیوم سبک‌وزن تولید شده و ابعاد ۲۱ و ۲۲ اینچی در جلو و عقب دارند. این رینگ‌ها با لاستیک‌های ۲۵۵/۳۰ و ۳۳۵/۲۵ همراه می‌شوند. شاخصه برجسته رینگ‌ها هم رنگ نارنجی آن‌هاست که کاملاً جلب‌توجه می‌کند. البته میزان تغییرات خودرو بیش از این‌ها بوده و شامل کاپوت و بال عقب فیبر کربنی نیز می‌شود هرچند این قطعات فعلاً به‌صورت رسمی عرضه نشده‌اند. در آستانه عرضه این کیت تیونینگ توسط جی پاور یکی از فعالان فضای مجازی شانس تست این خودرو را داشته و توانسته شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۵۶ ثانیه‌ای را با پورشه ۹۱۱ توربو S جی پاور ثبت کند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. سوشیانت

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1926 ديدگاه)

    خیلی خوبه هم قدرتش بیشتر شده هم شتابش کمتر از ۲.۵ شده

    موافقم 25
    مخالفم 4
  2. Kamy

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (687 ديدگاه)

    یه جای متن گفته صفر تا ۱۹۳ رو ۴.۹۵ ثانیه زده بعد آخر متن نوشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر رو تو ۵.۵۶ ثانیه ثبت کرده
    این همه تفاوت واسه چیه ؟

    موافقم 30
    مخالفم 1
    1. ارش

      ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      شتاب گیری در سرعتهای بالا به دلیل انتقال قدرت کمتر ضریب دنده ها کاهش پیدا میکنه.

      موافقم 12
      مخالفم 14
  3. JDM lover

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    همینظوریش تو سرعت و شتاب بی نظیره ، با این تیون دیگه رسما موشک زمین به زمین شده

    موافقم 24
    مخالفم 2
  4. T

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    پورشه واقعا ماشین بی نقص و توپیه خداییش

    موافقم 22
    مخالفم 0
  5. علی

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    این تو صفر تا ۱۹۳ ۴/۹۵ میزنه 😐 حالا اگه بخوابیم بگیم صفر تا ۲۰۰ میزنه شاید بشه ۵ یا ۵/۱ یا ۵/۲ این شتاب از بوگاتی هم بهتره😐

    موافقم 7
    مخالفم 1
  6. matin

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (358 ديدگاه)

    همچین نارنچی هم نیس رینگاش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. ehsan

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (175 ديدگاه)

    پورشه 911gt3rs هم کم کم داره از راه میرسه ، فکر کنم بتونه ۶/۴۰ رو در پیست نوربرگ رینگ بزنه

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا