پورشه

تک آرت GT اسپرت جدید با 800 اسب بخار قدرت رونمایی شد

شرکت تیونینگ تک آرت از پروژه جدید خود با نام GT اسپرت رونمایی کرد. این محصول جدید بر پایه پورشه ۹۱۱ توربو S شکل گرفته و ۸۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

پورشه ۹۱۱ توربو S جزو شاخص‌ترین سوپر اسپرت‌های دنیاست که در کنار طراحی شناخته شده خود پرفورمنسی فوق‌العاده را ارائه می‌کند. این خودرو حتی عنوان بهترین خودروی اسپرت تاریخ را نیز یدک می‌کشد؛ اما درعین‌حال شرکت‌هایی همچون تک آرت وجود دارند که همواره به دنبال ارتقای چنین محصولاتی هستند و برگزاری نمایشگاه توکیو ۲۰۲۴ فرصت خوبی برای این تیونر است تا پروژه جدید خود را نشان دهد.

این تیونر آلمانی می‌گوید خودروی GT اسپرت تنها به تعداد ۳۰ دستگاه تولید خواهد شد. خودروی موردبحث بر پایه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ فعلی شکل گرفته و تمرکز اصلی تک آرت نیز ارائه پکیج شخصی‌سازی کامل و آپشن های فراخوان خواهد بود. به این ترتیب خریداران خواهند توانست هر آپشنی را جهت تمایز خودروی خود سفارش دهند. در تصاویر منتشر شده می‌توانیم تغییراتی همچون سپر جلوی جدید با ورودی‌های هوای متفاوت، رکاب‌های جانبی گیرا و ورودی‌های جانبی را تشخیص دهیم.

خریداران می‌توانند تمامی این قطعات را با تریم فیبر کربن سفارش دهند. پکیج تک آرت همچنین شامل اسپویلر عقب و دیفیوزر کربنی خواهد بود تا علاوه بر افزایش جذابیت‌های بصری ۹۱۱ توربو S باعث بهبود آیرودینامیک آن نیز شوند. کاپوت کربنی خودرو نیز حس و حال یک خودروی مسابقه‌ای را تداعی می‌کند. تیونر موردبحث در همین راستا رینگ‌های فرمولا VI را نیز برای GT اسپرت در نظر گرفته است. در لیست تغییرات خودروی پورشه سیستم اگزوز جدید با خروجی‌های کربنی، کیت فنرهای جدید و تریم متفاوت آینه‌های جانبی نیز دیده می‌شوند.

اما از نظر بهبود پرفورمنس باید گفت تک آرت کیت قدرت TA 092/T1.1 را در نظر گرفته که باعث می‌شود قدرت و گشتاور پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربوی پورشه از ۶۵۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون متر به ۷۱۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر برسد. مالکان همچنین می‌توانند کیت قدرت TA 092/T2.1 را انتخاب کنند که باعث اضافه شدن توربوهای جدید به خودرو شده و با برخی بهبودهای نرم‌افزاری خروجی را به ۸۰۰ اسب بخار می‌رساند. البته تغییرات تک آرت GT اسپرت به همین موارد ختم نمی‌شوند چراکه کابین پورشه ۹۱۱ توربو S نیز کاملاً شخصی‌سازی خواهد شد و حتی از چرم بیشتری نسبت به نسخه استاندارد استفاده می‌شود. افرادی که خواهان کابینی خاص‌تر هستند می‌توانند برنامه کابین انحصاری تک آرت را انتخاب کنند که البته جزئیات آن منتشر نشده اما قطعاً باعث تمایز حداکثری بخش داخلی پورشه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. ARIAN

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (345 ديدگاه)

    به به عشق میبینم فقط😍

    موافقم 32
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      من فقط میدونم اینا ۹۱۱ هستن !
      حالا هِی تغییرشون بدن ، باز با تمام اسب‌بخارهای کم و زیادش با تمام بادی‌کیت‌هاش و ورژن‌هاش باز برای من ۹۱۱ افسانه‌ایه که همشون رو میپرستم و عشق میکنم ❤ !!!
      ممنون از پژو که اجازه نداد ۹۰۱ خوانده بشه به سبب اینکه ناین اِلِوِن یه‌چیزِ دیگست و شاهکاری جهانیست با حسی ناب و متمایز !

      نمیدونم چقدر ۹۱۱ وارد ایران شد !
      ولی شرایطی که دارم میبینم از خودرو و اقتصاد و آینده ، مطمئنم هرچقدر بریم جلوتر ، این ۹۱۱ تمیز فابریکایی که پشت ویترین نمایشگاه‌های سطح تهران میبینیم یواش یواش حکم طلا پیدا میکنند و از پشت ویترین به پذیرایی خونه نمایشگاه‌ها نقل مکان میکنه !
      فکر میکنم بیشترین ۹۱۱‌ها به جای اینکه زیر پا ثروتمندان ایرانی باشه ، توسط نمایشگاهی‌ها قاپیده شده و تنها بین خودشان خریدفروش میشه نه به هر کسی دیگر !
      تازه ورژن‌های خاصش مثل RS که محدود اومد ولی با رنگ‌های به شدت جذاب که دیگه هیچی ، نگو و نپُررررس !!!

      موافقم 8
      مخالفم 11
  2. علی آقایی

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    بابا لامصب ابهت زیبایی قدرت همه در کنار هم👏

    موافقم 27
    مخالفم 1
  3. Arshia m3csl

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    پورشه ۹۱۱ چقدر با تیونینگ باحاله خیلی دوست دارم پورشه ۹۱۱ بخرم کاور مات و کیت بدنه براش بندازم و ریمپش کنم و براش کیت مکش و هدرز بندازم

    موافقم 16
    مخالفم 7
    1. علی

      ۲۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      این که پارس نیست این حرکت ها رو روش بزنی..خودش فراتر از این حرفاست

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. Arshia m3csl

        ۲۶ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        کاور مات و رینگ hre یا rotiform که میشه انداخت واسه پورشه ۹۱۱((:

  4. رها

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد

    موافقم 19
    مخالفم 1
  5. R@min

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2013 ديدگاه)

    بنظرم هیچ کدوم از مدل های ۹۱۱ به تیون ظاهری و فنی نیاز نداره و پورشه تو هر تریم پکیج بی نقصی ارائه میده.

    تنها ضعف توربو S وجود سافت لیمیتر هست که اگزوز صدای جارو برقی میده و اونم بخاطر قوانین آلایندگی هست.

    موافقم 20
    مخالفم 1
    1. NAVID@@98

      ۲۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (729 ديدگاه)

      سلام رامین جان این یک مورد هم حل کردن با مدل GT3 تنفس طبیعی که صدای وحشی هم داره 🙌💯

      موافقم 12
      مخالفم 1
    2. parhamiof

      ۲۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (744 ديدگاه)

      البته اون نسخه برابوس هم خیلی خوب بود.

      موافقم 3
      مخالفم 1
  6. مجتبی .

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1231 ديدگاه)

    چی جیگریه هرچند به قول آقا رامین پورشه خودش نهایت دقت وکارایی روانجام داده.

    موافقم 5
    مخالفم 1
  7. amir-mr

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    عشق ۹۱۱

    هیچ وقت قدیمی نمیشه💯

    موافقم 7
    مخالفم 1
  8. BMW

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1474 ديدگاه)

    حتی اگه تیونش هم نکنی جذابه🥰❤️‍🔥

  9. رامتین

    ۲۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3215 ديدگاه)

    حرف نداره. واقعا 911 عشقه.

    موافقم 4
    مخالفم 1
  10. Siyavash

    ۲۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    منصوری جان یکم از این کمپانی تک آرت،یا جی پاور …یاد بگیر با کمترین دست درازی به قطعات بدنه چه قدر ماشین رو زیبا میکنن و چه رینگ ۶ایه زیبای براش انتخاب کردن..منصوری کلا ۴ یا ۵ مدل رینگ داره و یکی از یکی زشتر هست و جالبه الان نزدیک ۷ سال هم هست دقیقا با همون چندتا رینگ پروژه هاشو تکمیل میکنه…قصدم تخریب منصوری نیس و میدونم مشتری مایه منصوری خودشون با سلیقه خودشون سفارش میدن..ولی منصوری یکم باید نوآوری به خرج بد و به مشتری هاش بگه همه چیز فیبر کربن و چرم و آلکانترا نیس….

  11. SCORPION

    ۳۰ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    والله اینجا اینقدر عاشق این اثر هنری میبینم ونوشته های زیبا وبا عشقشون رو میخونم‌که دیگه خودم نمیخوام چیزی بگم ،فقط دلم میخواد نوشته این عزیزای عاشق این اسباب بازی زیبا روبخونم.الحق که اولا این عزیزا عاشقن ودوم این ماشین لیاقت اینهمه عشقو داره.امیدوارم روزی بیاد برای شما عزیزان که هرکدوم سوار پورشه موردعلاقه خودتون بشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا