تکآرت برای کسانی که پورشه ۹۱۱ کاررا ۲۰۲۵ دارند اما ظاهری شبیه به GT3 RS میخواهند کیت بدنهٔ جذابی را تدارک دیده است.
برای دارندگان پورشه 911 کاررا ۲۰۲۵ که به دنبال ظاهری شبیه به GT3 RS بدون تمرکز افراطی بر عملکرد پیست یا هزینههای گزاف هستند، تکآرت راهحلی جذاب ارائه میدهد. این تیونر آلمانی که به خاطر ارتقای خودروهای پورشه به شهرت دارد، حالا تمرکز خود را بر مدل جدید ۹۹۲.۲ قرار داده است. با تغییرات تکآرت، ظاهر بیرونی و داخلی کاررا به مدلهای GT نزدیک شده است. این تیونینگ در سه سطح شخصیسازی عرضه میشود و مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه خود یک، دو یا هر سه سطح را انتخاب کنند. این سطوح شامل کیت آیرودینامیک برای مدلهای کاررا (ازجمله مدل هیبریدی GTS)، استفاده از فیبر کربن در کابین و کیت ارتقای موتور همراه با بهبود سیستم تعلیق است.
کیت آیرودینامیک تکآرت، اگرچه بهاندازهٔ مدلهای GT3 یا GT3 RS تهاجمی نیست اما نسخهای ملایمتر و جذاب از آنها را ارائه میدهد. این کیت از فیبر کربن یا مواد کامپوزیتی ساخته شده و شامل اسپلیتر جلو برای بهبود آیرودینامیک، اسپویلر سقف، کاپوت آیرودینامیک، گلگیرهای آیرودینامیک، آینههای جانبی، دیفیوزر عقب (با طراحی متفاوت برای مدل GTS)، رکابهای جانبی و بالهای آیرودینامیک است. همچنین، اسپویلر عقب در سه مدل مختلف عرضه میشود. تمام قطعات فیبر کربنی با روکش مات یا براق قابل سفارش هستند. این کیت، کاررا را به خودرویی با ظاهری اسپرت و تهاجمی تبدیل میکند. پورشه ۹۱۱ کاررا با این کیت، طولی برابر با ۴۵۳۰ میلیمتر، عرضی ۱۹۰۰ میلیمتر و ارتفاعی ۱۳۰۰ میلیمتر دارد.
تک آرت با کارگاه چرمدوزی اختصاصی خود، کابین پورشه ۹۱۱ را به فضایی لوکس و اسپرت ارتقا میدهد. مشتریان میتوانند تریم داخلی را با فیبر کربن یا روکشهای رنگی جایگزین کنند و از چرم سفارشی، آلکانترا، دوخت متضاد و الگوهای سوراخدار بهره ببرند. دکمه حالت رانندگی اسپرت که در پورشه فقط به رنگ قرمز عرضه میشود، در تک آرت به رنگ دلخواه قابلتغییر است تا با رنگ خودرو هماهنگ شود. حتی پیچهای کابین نیز میتوانند با رنگ خودرو یکسان شوند تا تجربهای منحصربهفرد ایجاد کنند. این جزئیات، کابین کاررا را به اثری هنری تبدیل میکند که هر رانندهای را مجذوب خود میکند.
تک آرت تنها به ظاهر خودرو بسنده نمیکند و عملکرد آن را نیز بهبود میدهد. پاورکیت این تیونر، قدرت موتور ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی کاررا را از ۳۹۵ اسب بخار به بیش از ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور را از ۴۵۰ نیوتن متر به بیش از ۵۴۰ نیوتن متر افزایش میدهد. برای بهبود هندلینگ نیز تکآرت ۹۱۱ را به فنرهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز کرده که هم ظاهر خودرو را جذابتر میکنند و هم چسبندگی آن را بهبود میبخشند. سیستم اگزوز اسپرت تکآرت صدای موتور را جذابتر میکند تا تجربه رانندگی هیجانانگیزتر شود.
PURIYA
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴رخش خوب شده اما اگر فکر میکنن که شبیهgt3 rs شده سخت در اشتباهین، gt3 یه باله عقب مشکی داره به انداره کل عرض ماشین ،رینگ هاش فیبر کربنه ، سقفش فیبر کربنه بدنه ماشین پِنجاه جا نوشته gtr r3
ماشین کلا تهاجمی تره و فول فیبر کربنه
اما خب این کار هم بد نیست
نماش خوبه اون بافت نارنجی توی کابین هم بسیار زیباست ، ارزش داره اگر تا ۱۵ هزار تا کار در بیاد
بشرطی که تودوزی خوشگل بشه مثل اون تصویر و فیبر کربن هم زیاد استفاده کنن
آرین
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴پِنجاه
رامتین
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴طراحیش خوب شده و کلا تک آرت درین زمینه عالی کار میکنه. توان موتور پایه هم به 500 رسوندن واقعا جای تحسین داره.