ایساکو شانزدهمین سال متوالی صدرنشین خدمات پس‌از‌فروش خودرو شد

سه‌شنبه 28 مرداد 1404 - 13:45
مطالعه 2 دقیقه
ISACO ایساکو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پدال هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ایساکو برای شانزدهمین سال متوالی عنوان برترین خدمات پس‌از‌فروش خودروسازان کشور را در ارزیابی رسمی وزارت صمت کسب کرد.
تبلیغات

شرکت ایساکو برای شانزدهمین سال پیاپی موفق شد در ارزیابی سالانه وزارت صمت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، عنوان برترین ارائه‌دهنده خدمات پس‌از‌فروش صنعت خودرو کشور را به‌دست آورد.

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نتایج ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد ایساکو، بازوی خدمات پس‌از‌فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، برای شانزدهمین سال متوالی رتبه نخست خدمات پس‌از‌فروش خودروسازان کشور را کسب کرده است.

رسول رمضانی، معاون خدمات پس‌از‌فروش ایساکو، ضمن اشاره به این موفقیت گفت:

«این دستاورد حاصل تلاش مستمر، برنامه‌ریزی دقیق و تعهد تمامی ارکان شبکه خدمات پس‌از‌فروش ایران‌خودرو است که با هدف ارتقای رضایت مشتریان و افزایش اعتماد عمومی دنبال می‌شود.»

کپی لینک

شاخص‌های ارزیابی

نتایج به‌دست‌آمده از ارزیابی ISQI نشان می‌دهد که ایساکو در تمامی زیرشاخص‌ها عملکرد درخشانی داشته است:

  • امتیاز شاخص ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی): ۹۴.۲
  • امتیاز شاخص وضعیت نمایندگی‌های مجاز: ۹۲.۹

این امتیازها بالاترین اختلاف نسبت به سایر شرکت‌های خودروسازی کشور در سال‌های اخیر بوده است.

کپی لینک

معیارهای بررسی

در این ارزیابی، شاخص‌های مختلفی مورد سنجش قرار گرفته است:

حوزه ارزیابی

جزئیات

نمایندگی‌ها

فضاهای فیزیکی، تجهیزات، الزامات محیطی، نیروی انسانی، فرآیند پذیرش و ترخیص، گارانتی و مدیریت ارتباط با مشتریان

ستاد و پشتیبانی

تأمین و توزیع قطعات، رسیدگی به شکایات، آموزش پرسنل، توسعه شبکه و تأمین ابزارهای تخصصی

کپی لینک

شبکه گسترده خدمات ایساکو

در حال حاضر ایساکو با ۶۶۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور فعالیت می‌کند و روزانه بیش از ۲۰ هزار خدمت تخصصی به مشتریان ارائه می‌دهد. این حجم خدمات نیازمند زیرساخت‌های فناورانه، نظارت دقیق و نیروی انسانی متخصص است که به‌گفته مدیران این شرکت، با رویکردی هدفمند و مستمر در حال توسعه و بهبود است.

کپی لینک

نگاه آینده‌نگر

رمضانی تأکید کرد که ایساکو همسو با سیاست‌های کلان ایران‌خودرو، مسیر تعالی، نوآوری و ارتقای سطح خدمات را ادامه خواهد داد و موفقیت اخیر را نقطه آغاز فصل جدیدی در تحول خدمات پس‌از‌فروش می‌داند. به گفته او، این اقدامات باعث افزایش رضایت مشتریان و ارتقای شاخص رضایت آن‌ها شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.