ایساکو با امتیاز ۸۳۵، باز هم رتبه اول خدمات پس از فروش را کسب کرد

سه‌شنبه 18 شهریور 1404 - 08:58
مطالعه 2 دقیقه
ISACO ایساکو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پدال هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ایساکو برای شانزدهمین سال متوالی، رتبه اول خدمات پس از فروش ایران را از آن خود کرد. اما راز این صدرنشینی طولانی و بی‌وقفه چیست؟
تبلیغات

در دنیای رقابتی امروز، تکرار یک موفقیت برای دو یا سه سال پیاپی کاری دشوار است؛ حالا تصور کنید شرکتی برای شانزده سال متوالی بر قله‌ی یک صنعت بایستد. این داستان ایساکو، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو است که بر اساس ارزیابی سال ۱۴۰۳ وزارت صمت، بار دیگر موفق به کسب رتبه نخست در میان تمام شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در کشور شد.

این صدرنشینی تنها یک عنوان نیست، بلکه نتیجه‌ی کسب امتیاز ۸۱۲ در شاخص رضایت مشتریان است؛ شاخصی که به تنهایی نیمی از وزن کل ارزیابی وزارت صمت را به خود اختصاص می‌دهد. ایساکو با این امتیاز، نه تنها در جایگاه اول قرار گرفت، بلکه فاصله‌ای ۱۹ واحدی با میانگین کل صنعت ایجاد کرد. این ارزیابی جنبه‌های کلیدی مانند هزینه، کیفیت خدمات، سرعت پاسخگویی و سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی‌ها را می‌سنجد و نشان می‌دهد که دارندگان محصولات ایران‌خودرو، بالاترین سطح رضایت را در این حوزه‌ها تجربه کرده‌اند.

اما به نظر می‌رسد قطار موفقیت ایساکو قصد توقف ندارد. طبق آخرین گزارش‌ها، امتیاز رضایت مشتریان این شرکت با رشدی دوباره به ۸۳۵ ارتقا پیدا کرده است. مسئولان این شرکت، این دستاورد را حاصل یک کار تیمی بزرگ میان ستاد مرکزی و شبکه‌ی گسترده‌ی نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور می‌دانند که با تمرکز بر پاسخگویی مؤثر و ارائه‌ی خدمات باکیفیت به دست آمده است.

ایساکو این رکوردشکنی را پایان راه نمی‌داند، بلکه آن را «آغازی بر فصلی تازه» در توسعه‌ی خدمات پس از فروش توصیف کرده است. این شرکت اعلام کرده که با تمرکز بر بهبود مداوم فرآیندها، نوآوری در ارائه‌ی خدمات و ارتقای تجربه‌ی مشتریان، مسیر تعالی خود را با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد.

شما چه تجربه‌ای از خدمات پس از فروش ایساکو دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.