رپورتاژ

کمپین طراحی روی بدنه فونیکس اف‌ایکس برندگان خود را شناخت

«ترسیم آینده» در ایستگاه آخر

در ابتدای زمستان ۱۴۰۱ بود که بازار خودروی ایران، با محصول اسپرت و جوان‌پسند برند فونیکس آشنا شد. به دنبال یک سال حضور این خودرو در بازار کشور، فونیکس در یک نوآوری دیگر، علاقه‌مندان و طراحان خوش‌ذوق را دعوت کرد تا با الهام از فلسفه آینده‌گرا و مفهوم Art of Future در خلق این محصول، روی بدنه FX طراحی کنند.

به دنبال فراخوان فونیکس، بالغ بر ۳۰۰ نفر در این کمپین شرکت کردند و بیش از ۵۰۰ طرح منحصر به فرد برای فونیکس ارسال شد. در پایان مهلت شرکت، ۳۰ام بهمن در دانشگاه تربیت مدرس، طرح‌های ارسالی به داوری اساتید برجسته هنر گذاشته و ۱۰ طرح برتر انتخاب شدند.

در خاتمه این کمپین، سه‌شنبه ۱۵ اسفند در قالب مراسمی رسمی، با اهدای جوایز نفیسی از برترین‌‌ها تقدیر شد. ضمن معرفی نفرات برتر، ۳ طرح برتر که روی بدنه FX اجرا شده بودند به نمایش درآمدند.

در پایان این فراخوان هنری، فونیکس با تشکر از تمامی شرکت‌کنندگان، از خلاقیت و نوآوری آنها در ارائه طرح‌های منحصر به فرد تقدیر کرد. این مسابقه نشان داد که هنر و فناوری چگونه می‌توانند ترکیب شوند تا یک محصول جدید و متفاوت را خلق کنند. فونیکس امیدوار است که با اجرای این طرح‌های برگزیده روی بدنه  FX، بتواند الهام‌بخش هنرمندان خلاق و نوآور باشد. این برند همچنین به دنبال ادامه این گونه فعالیت‌های هنری در آینده است تا فرصت‌های بیشتری برای ابراز خلاقیت و نوآوری فراهم کند.

در این مراسم، شاهد حضور FX در قالب یک خانواده بودیم. فونیکس قصد دارد در سال نو با نمونه‌های برقی (EV) و تمام چرخ محرک (AWD) را به اعضای خانواده FX اضافه کند که باید منتظر ماند و دید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا