رپورتاژ

نمایش فناوری بومی‌سازی شده PHEV توسط فونیکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران

در امتداد «فونیکس؛ ترسیم زندگی بدون مرز»

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، سه‌شنبه ۲۳ آبان با حضور عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت معدن و تجارت با نمایش آخرین تحولات صنعت خودرو افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

در تکامل سریع صنعت خودروسازی جهان به سمت برقی‌سازی، فونیکس به‌عنوان یکی از نام‌های حاضر در این نمایشگاه به طور پیوسته در راستای تحول و ارائه فناوری هیبریدی نوآورانه در تکاپوست. این برند که حضور خود را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران – از ۲۳ تا ۲۶ آبان – اعلام کرده و قصد دارد تعهد خود را به برتری در فناوری پلاگین-هیبرید با شعار «ترسیم زندگی بدون مرز» به نمایش بگذارد.

 

افتتاحیه با حضور وزیر صمت و هیئت همراه

حضور عباس علی‌آبادی وزیر صمت برای افتتاح نمایشگاه، یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه بود که با استقبال چشم‌گیر رسانه‌ها همراه شد. همچنین منوچهر منطقی، معان ایشان و عبدالله توکلی لاریجانی، مدیر کل صنایع خودرویی وزارت صمت، به‌عنوان نمایندگان این نهاد از جدیدترین دستاوردها در غرفه فونیکس بازدید کردند.

پیشگام در فناوری PHEV

آنچه در ماه‌های گذشته تحت شعار «جریان سبز فونیکس» متولد شد، کاوشی عمیق در قلمرو فناوری پلاگین-هیبرید بود و یک معماری جامع شامل موتورهای احتراق داخلی (ICE)، خودروهای پلاگین-هیبرید (PHEV) و وسایل نقلیه تمام الکتریکی (BEV) ایجاد کرده است. رهبری فونیکس در فناوری PHEV توسط تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، برخاسته از ترکیبی قدرتمند از موتور بنزینی و موتورهای برقی، عمر باتری طولانی‌تر، شتاب خیره‌کننده در کنار آرامشی بی‌نظیر است.

تیگو ۸ پرو e پلاس، شاهکاری در مهندسی

در واکنش به دگرگونی شتاب‌دهنده برقی شدن در سراسر جهان، فونیکس با کاوش در فناوری پلاگین-هیبرید، به طور فعال برای ترسیم آینده می‌کوشد. فناوری PHEV فونیکس به عنوان نمادی از نوآوری است که ساختار هیبریدی پیچیده را با هوش پیشرفته ترکیب کرده و تجربه رانندگی کارآمد، سبز و هوشمند را ارائه می‌دهد. تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید به عنوان مظهر این تعهد و راه حلی فوق العاده قوی برای سفرهای سبز ارائه می دهد. فونیکس در جایگاه تجسم فناوری، چهار مزیت اصلی را معرفی می کند: ۳ موتور، ۳ دنده، ۹ حالت و ۱۱ سرعت.

عمر باتری فوق العاده

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، مجهز به یک بسته باتری لیتیومی سه تایی هیبریدی خاص، با قدرت ۱۹.۲۷ کیلووات ساعت است که وزن سبک، چگالی انرژی بالا و حداقل استهلاک باتری را می دهد. همراه با فن‌آوری پیشرفته یکپارچه‌سازی باتری و کنترل الکترونیکی هوشمند بوش IPB، به برد الکتریکی خالص تا ۷۵ کیلومتر دست می‌یابد که ایمنی رانندگی جامع را در همه حالات تضمین می‌کند.

کیفیت بالا و شارژ هوشمند

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، که متعهد به کاهش نگرانی‌ها بابت میزان باقیمانده از بنزین است، از شارژ برنامه ریزی شده و عملکردهای هوشمند شارژ نیرو بهره می‌برد. با فن‌آوری‌های اصلی مانند حفظ انرژی هوشمند، پر کردن نیرو، و ترمز کنترل‌شده الکترونیکی، نظارت هوشمند، شارژ مجدد به موقع و عمر باتری خودرو را افزایش می‌دهد.

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، چشم انداز آینده فونیکس

همزمان با آغاز عصر خودروهای الکتریکی، فونیکس با اتکا به سال‌ها تحقیق در فناوری، به عنوان یک نام پیشرو در صنعت ایستاده است. تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، که نشان‌دهنده اوج فناوری PHEV  است، نه تنها از نظر قدرت و عمر باتری برتر است، بلکه از نظر ظاهر، فناوری، ایمنی و راحتی نیز بسته‌ای فوق‌العاده را ارائه می‌کند. تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید نیز، محصول دیگری از شاخه NEV است که فونیکس، پیش‌نمایشی از آن را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو ارائه کرده و نوید رونمایی از آن را در ادامه روند محصولات سازگار با محیط زیست خود داده است.

همچنین تیگو ۸ پرو مکس، فونیکس اف‌ایکس و آریزو ۶ جی‌تی از محصولات فونیکس در بخش موتورهای درون‌سوز بودند که در ادامه روند نمایشگاه، بیشتر در مورد آنها خواهید خواند.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹ رای

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. javad-bmw

    ۲۵ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (211 ديدگاه)

    تیگو ۸ پرو e پلاس، شاهکاری در مهندسی.
    یه همچین چیزی رو باید برای پاگانی یا فراری یا چیز هایی شبیه به اینایی که گفتم نوشت نه چری.
    این ماشین اگر هم خوب باشه با این عبارت ها و جمله ها از سمت مخاطب بیشتر به تمسخر گرفته میشه تا این که براشون جالب به نظر برسه.
    این حس منتقل میشه که انگار نگارنده یه چیز غیر واقعی رو داره به کسی که متن رو میخونه منتقل میکنه.

    موافقم 36
    مخالفم 1
    1. Dark Knight

      ۲۵ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (580 ديدگاه)

      برای کشوری که ۱۰۰ سال از دنیا عقبه باید هم تیگو ۸ شاهکار تکنولوژی به حساب بیاد

      موافقم 19
      مخالفم 3
      1. داود

        ۲۵ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (212 ديدگاه)

        بابا این خودرو باتریش از زیرش زده بیرون در کوچکترین دست انداز گیر می‌کنه منفجر میشه چرا هیچ سایتی اینو به مردم نمیگه فقط تعریف و تمجید؟ حداقل ایراداتش هم بگین

        موافقم 10
        مخالفم 2
        1. amir

          ۲۶ آبان ۱۴۰۲
          سوابق: (3516 ديدگاه)

          داستان پرپکانی همینه دیگه چیکارش میشه کرد

    2. محمد

      ۲۵ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (599 ديدگاه)

      دقیقاً همینه
      خیلی نرم و لطیف ،مدتیه واسه فونیکس و مدیران تبلیغ میشه
      چراغ خاموش!

      موافقم 14
      مخالفم 1
    3. Genius

      ۲۵ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (1344 ديدگاه)

      جواد داداش مخاطب‌های این ریپورتاژ همون جماعتین که لپ تاپشون لباس تنشون موبایلشون زندگیشون شده استوک کشورهای عربی و ترکیه و مالزی و اینا ولی پا منبر یه مشت خجسته که ادعا می‌کنن ابر زررررررت منطقه شدن بی بیب هورا میکشن!واقعیت درک عمومی ماها زیر حد نرماله

      موافقم 12
      مخالفم 4
      1. javad-bmw

        ۲۶ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (211 ديدگاه)

        موافقم

    4. amir

      ۲۶ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (3516 ديدگاه)

      تنها چیزی که به ذهن واموندم میرسه اینه که نویسنده عزیز از موتوری جنس گرفته

  2. RIO

    ۲۵ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (282 ديدگاه)

    این شاهکار مهندسی ؟؟ پس یعنی شرکت های بزرگ اروپایی کشک؟

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. amir

      ۲۶ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (3516 ديدگاه)

      میگن مهندسای بنزو فولکس تو نوربرگرینگ جمع شدن دارن قمه میزنن تا بهشون میگی مهندسی جیغ میکشن

  3. hamid

    ۲۵ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    تو خونه نمیشه شارژش کرد
    تو یوتوب فیلماش هست ، با توجه به اینکه ایستگاه های شارژ هم به تعداد انگشت اونم فقط تو چند شهر است عملا به درد لای جرز میخونه

    موافقم 15
    مخالفم 1
  4. P

    ۲۵ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    شاهکار در مهندسی ؟ اسم برندش شاهکار تا خود ماشین . Fownix ؟ اینم اسم یه روستا تو شمال یا چی ؟

    موافقم 10
    مخالفم 1
  5. Genius

    ۲۵ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (1344 ديدگاه)

    بومی؟؟ صفر تا صد این دستگاه‌ها یه تیکه داره از اونور میاد اینکه بیاریش اینور روش برچسب ایران بزنی روش بزنید واحد تحقیق و توسعه شرکت فلان و بهمان اینا اصل داستانو تغییر نمیده شاید واسه آشمالی جلوی چهارتا وصل بیسواد جواب بده ولی پیشرفت واقعی مملکت رو باعث نمیشه

    موافقم 17
    مخالفم 1
  6. .Amir.

    ۲۵ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    درسته
    شما دارین تو بازاری که فقط خودتون هستید سالاری می کنید.ولی اینو بدونین که اگه برند های پیشگام دنیا هم در ایران حضور داشتن کسی تو صورت شما تف هم پرتاب نمی کرد.
    شاهکار مهندسی 😔😔

    موافقم 11
    مخالفم 1
  7. amir

    ۲۶ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (3516 ديدگاه)

    میگن که آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه

  8. javad-bmw

    ۲۶ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (211 ديدگاه)

    اگر خودرو های درجه ۲ اروپا به صورت دست دوم وارد ایران بشن،مردم بازم ترجیح میدن اون رو بخرن نه این ماشین رو،اما وقتی بازار انحصاری باشه معلومه شما مثل بنز میفروشی.
    باتری تویوتا های هیبرید بعد از حدود ۷ سال استفاده ظرفیت و بازدهیش افت میکنه بعد تو متن نوشته؛
    ⭐یک بسته باتری لیتیومی سه تایی هیبریدی خاص، با قدرت ۱۹.۲۷ کیلووات ساعت است که وزن سبک، چگالی انرژی بالا و حداقل استهلاک باتری را می دهد.
    تو عمل جواب داده مگه که اینقدر مطمئن راجب استهلاکش صحبت میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا