مدیر توسعه شبکه نمایندگان و ارتباط با مشتریان صنایع خودروسازی ایلیا عنوان کرد: شرکت صنایع خودروسازی ایلیا در راستای توسعه بازار، توسعه سبد محصولات و همچنین مسئولیت خود در برابر مشتریان با رویکرد افزایش سرعت در ارائه خدمات فروش و پس از فروش به هموطنان گرامی، در فاز دوم توسعه شبکه نمایندگان این خودروسازی، در شهرهای بازار هدف جدید مبادرت به جذب نمایندگی نموده است.
فرشید بهبودی مدیر توسعه شبکه نمایندگان اعلام کرد:
همزمان با تکمیل سبد محصولات خودروسازی ایلیا و همچنین آغاز مرحله دوم فروش اولین پیکاپ کرهای محصول شرکت KGM سانگ یانگ در بازار ایران (موسو گرند-خان) شبکه نمایندگان این مجموعه نیز به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و سهولت دسترسی به ارائه خدمات فروش و پس از فروش این مجموعه، در حال توسعه شبکه نمایندگان در سطح کشور گرفته و در مجموع به ۲۰ شعبه رسیده است.
بهبودی اظهار کرد:
در حال حاضر تمامی شعب صنایع خودروسازی ایلیا در حال ارتقاء سطح کیفی، استانداردسازی و افزایش ارائه خدمات در سطح کشور هستند.
مدیر شبکه نمایندگان و ارتباط با مشتریان صنایع خودروسازی ایلیا تاکید کرد:
با عنایت به طرح توسعه شبکه نمایندگان و با توکل بر پروردگار و همچنین باور به نیروهای متخصص و کارآزموده در جهت ارائه خدمات و تعهدمان به مشتریان، گام مهمی برداشتهایم. تا جلب رضایت مشتریان خودروهای دایون و کیجیام سانگ یانگ حاصل گردد.
سید جواد حسینی
۶ آذر ۱۴۰۳با سلام..چرا شرکت ایلیا خودرو که یک شرکت تقریبا قدیمی است اینگونه خودش را باید زیر سوال ببرد.و هیچ ارزشی برای مشتریانش قاعل نیست حاضر نیست جواب گوشی تلفن را بدهد ما برج ۷ قرار بوده خودرو بهمون تحویل دهند با اینکه ما نقدی ثبت نام کردیم ولی هیچ خبری از تحویل خودرو به ما نیست و هیچ جواب منطقی هم به ما نمیدهند..خواهشاً تکلیف ما را مشخص کنید