رپورتاژ

بهبود کیفیت خدمات و تأمین قطعات، اولویت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.

در همین راستا، با دکتر احمد معروفخانی‌ها، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۴ گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳۰ رای

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Cadillac-V

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (187 ديدگاه)

    بزودی توافق میشه و واردات آزاد میشه و اون وقته که مردم …

    موافقم 8
    مخالفم 10
  2. Siyavash

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1127 ديدگاه)

    دقیقا از همین متن متوجه شدم به شدت کیفیت ها قرار پایین بیاد چون هرچی میگن همیشه برعکس میشه..

    موافقم 14
    مخالفم 3
  3. سعید

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یک x22 اتومات با ۶۰ هزار کارکرددرام رادیات بخاری ناگهان ترکید همه اب جوش به پای من بغل دستی ام ریخت داخل خودرو هم که حسابی پر شد صرفنظر از اینکه هزینه تعمیرش بالا بود سوختگی ایجاد کرد میخوام بدانم ما کشورمان که این همه ثروت داریم چرابایستی چنین بلایی هایی سرمان بیاد چرا؟ کیفیت قطعات پایین

    موافقم 7
    مخالفم 2
  4. مهران مولایی

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من یک تیگو ۸ دارم دقیقا با امروز ۱۱ روزه که به خاطر ۳ عدد خار نگهدارنده رادار سپر جلو در نمایندگی اهواز خوابیده قیمت هر ۳ خار ۹۰ هزار تومان هستش که بخاطر نیود قطعه ناچار شدم یک میلیون و پانصد هزار تومان این خارها رو بخرم دستمزد باز و بسته کردن سپر هم سه میلیون و پانصد هزار تومان هست ماشین هم دو ساله گرفتم کیفیت و استحکام این خارها هم در حد زیر صفر پشیمانم از خرید ماشین حالا این نه به اصطلاح تیگو ۸ بقیه چطورن خدا عالمه نخرید عزیزان نخرید برید تویوتا ۱۵ سال پیش بخرین شرف داره به این ماشینها

    موافقم 3
    مخالفم 1
  5. عماد همتی

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بنده فونیکس fx دوهفته بردم تعمیرگاه مرکزی بعد مدیریت مرکز شکایت مشتری باغ فیض مراجع که گفتن یک ماه دیگه اگر قطعه بیاد مشکل ارز نیمایی داریم حالا برای اینکه دست خالی بر نگردم مدیر گزارش مشتری گفت دستم ما چیزی برنمی‌آید یک سری هم به وزارت صمت بزن واقعا جای تأسف داره بعد خودش.ن با تراز کشور دیگر در عرصه خدمات خودرو مقایسه میکنن آن الله خیر یاتعلمون

    موافقم 3
    مخالفم 1
  6. کریم نجاتی

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    خرید خودروهای چینی یک مقوله هست که دو تا سه برابر قیمتی که در کشورهای منطقه فروخته میشه به ما فروخته میشه و مشکل اساسی دیگه زمانی هست که قطعاتی از خودرو خراب میشه و در کمال تعجب و ناباوری قطعه در نمایندگی ها موجود نیست و دو یا سه و یا چند ماه باید منتظر باشی که قطعه به نمایندگی بیاد و شاید اصلا نیاد
    مگر طبق قوانین واردات خودرو واردکنندگان موظف نیستند قطعات و خدمات پس از فروش را تضمین کنند دولت و وزارت صنعت و مسولین کجایند چرا رسیدگی نمیشه
    این کارها باعث میشه دیگه مردم خودروی چینی نخرند

  7. علی کریمی

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من آریزو ۵دارم از بهمن ماه ۴۰۳ منتظر تعمیرات جلوبندی هستم دوحلقه لاستیکم خراب شده هیچکی جوابگو نیست مدل ماشین اسفند۱۴۰۰،خرابی شامل جلوبندی ، کمک جلو ، جعبه فرمون ،بلبرینگ چرخ دیسک ترمز اکثرنمایندگیهای تهران سر زدم میگن شرکت از انور سال هیچ قطعه ای بما نداده تاریخ سی ام به نمایندگی آسیا خودرو بعد از کلی تلاش تا تونستم نوبت بگیرم گفتند درخواست بزنیم منتظر باش تا بیاد توروخدا یکی نیست مشکل ما حل کنه

  8. حرفه ای

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این بنده خدا همش تو این خبرگزاری ها داره خبر درست میکنه و نمایش میده،وقت میکنه مشکلات قطعات و خدمات پس از فروش رو ببینه و حلشون کنه؟

  9. رصا

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مسولان مدیران خودرو فقط حرف میزنن. قطعات یدکی نیست واقعا گرفتار این شرکت حقه باز شدیم

  10. محمد رجالی

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام تقریبا۹ماه است منتظریک قطعه هستم تاکیلومتر۱۵۰۰ سه بار مشکل پیداکرد در مسافرت باکیلومتر۱۲۰۰موتورخراب شدوهیچ نمایندگی کمک نکرد به سختی ماشین را برگرداندم شهرخودم

  11. احمد یعقوب نژاد

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    مدیران خودرو هیچ احترامی برای مشتریان خود قائل نیست و حقوق قانونی مشتریان را رعایت نمی کند

  12. علی اخلاقی

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    متاسفانه قطعات بی کیفیت در نمایندگی‌های مدیران خودرو استفاده میشه و به فروش میرسه ،بعضی نمایندگی ها کسری قطعات خود رو از چراغ برق تأمین می کنند .کمک خریدم برای 315تز نمایندگی کمتر از سه هفته هردو خراب شدند مکانیک می گفت باز یافتی هستند ،اجناس تعویضی به کارگاه های غیر مجاز میرن با کیفیت پایین بازسازی و رنگ میشن وسر از نمایندگی در می آورند ،شما قیمت یک قطعه را از نمایندگی های مختلف بگیرید هیچکدام یکسان نیست واین نشانه وجود قطعه های متفرقه در نمایندگی‌هاست.هر ماه یک ماشین جدید معرفی می کنند و اصلا به فکر پشتیبانی محصولات خودشون نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا