تغییرات آیرودینامیکی خودروهای فرمول وان

دوشنبه 27 تیر 1390 - 15:15
مطالعه 2 دقیقه
williams-fw33-front-wing
جزئی از پکیج آیرودینامیکی جدیدی که فراری به سیلوراستون آورد باله عقب جدیدی بود که آلونسو آن را در روز جمعه آزمایش کرد که مهم ترین ویژگیش سیستم...
تبلیغات

جزئی از پکیج آیرودینامیکی جدیدی که فراری به سیلوراستون آورد باله عقب جدیدی بود که آلونسو آن را در روز جمعه آزمایش کرد که مهم ترین ویژگیش سیستم کنترل جدید دی آر اس می باشد. اتصال هیدرولیکی که در وسط ستون مرکزی قرار داشت (تصویر اصلی ) با یک موتور الکتریکی جایگزین شد (تصویر کوچک) که استفاده می شد توسط تیمهای ردبول و رنو و فورس ایندیا و تورو روسو . هر دو خودرو از آن در صبح شنبه استفاده کردند.

علاوه بر استفاده از  اگزوس بلندتر شبیه ردبول در هر دو خودرو ,  ویلیامز یک باله جلو جدید به سیلوراستون آورد که انها از آن در هر دو خودرو در تعیین خط و مسابقه استفاده کردند. اگر چه طرحش خیلی شبیه باله قبلی است اما قسمتهای زیرین به صورت قابل توجهی برای مسابقه سیلور استون تغییر یافته اند.(خطوط زرد رنگ)

منبع : formula1.com

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.