ابرخودروی آینده فراری در رقابتهای WEC 2023 از فناوری خودروهای F1 استفاده خواهد کرد
«انتونلو کولتا»، مدیر پروژه LMH فراری در بخش «Attivita Sportive GT» این مجموعه، میگوید که نخستین برنامه مسابقاتی این شرکت برای ساخت یک خودرو...
تبلیغات
«انتونلو کولتا»، مدیر پروژه LMH فراری در بخش «Attivita Sportive GT» این مجموعه، میگوید که نخستین برنامه مسابقاتی این شرکت برای ساخت یک خودرو پروتوتایپ پس از 50 سال، از منابع تکنولوژیک و فناوریهای داخلی این شرکت استفاده خواهد کرد. کوتلا در مصاحبهای اختصاصی با مجموعه motorsport.tv گفت:
من فکر میکنم که فناوری ما در فراری یکی از مهمترین داراییهای ما بوده و برای ما عادی است که از آن در سایر بخشهای شرکت استفاده کنیم.طبیعی است که پروژه LMH از تجربه رقابتهای فرمول 1 استفاده کند اما نه تنها از این رقابتها، بلکه از تجربه ساخت خودروهای جادهای بهره ببرد. درحقیقت ترکیبی از دانشهای گوناگون است.تکنیسنهای ما ترکیبی از همه اینها هستند و ما امیدواریم تا خودروی بینظیر و چالشبرانگیز را توسعه دهیم.فراری شرکتی فوقالعاده با پیشینه فنی سرشار و غنی است و نقش ما همیشه بهعنوان مبدعان این بخش بوده است. با توجه به قوانین جدید این مسابقات، گشتن برای دسترسی به منابع و اطلاعات برایمان حیاتی بود و نکتهای باید روی آن تاکید کنیم این است که LMH یک پروژه در بخشی از شرکت نیست، بلکه یک پروژه چندمیدانی محسوب میشود؛ چراکه فراری یک مجموعه واحد است.اگر از تمام دانش خود در بخشهای گوناگون استفاده نکینم، کار احمقانهای کردهایم.
پروژه LMH فراری که در اوایل سال گذشته میلادی و بهعنوان قسمتی از بخش Attivita Sportive GT رونمایی شد، روی توسعه سوپرخودروی GT بعدی این شرکت، 296 GT3 نیز تمرکز دارد که با شروع فصل بعدی این مسابقات وارد عرصه رقابت خواهد شد.
داغترین مطالب روز