معرفی نشان جدید داچیا برای کوچ به دوران مدرن

جمعه 28 خرداد 1400 - 04:30
مطالعه 4 دقیقه
2021-dacia-bigster-concept-0
داچیا به‌عنوان زیربرند مقرون‌به‌صرفه گروه رنو، در حال طراحی نشان جدید و مدرن‌تر همراه با نمایش هویت تجاری تازه‌ای است که تمرکز آن بر ارائه موارد...
تبلیغات

داچیا به‌عنوان زیربرند مقرون‌به‌صرفه گروه رنو، در حال طراحی نشان جدید و مدرن‌تر همراه با نمایش هویت تجاری تازه‌ای است که تمرکز آن بر ارائه موارد ضروری است.

در لوگوی جدید داچیا، حروف بزرگ با فونت عجیبی نوشته شده و دو حرف DC نیز به‌صورت متقارن و چسبیده به هم، آرم جدید آن را تشکیل می‌دهند. این لوگوی جدید در ژانویه 2021 برای نخستین بار روی جلوپنجره نورانی مدل کانسپت بیگستر ظاهر شد. درحالی‌که نام کامل خودرو با فونت جدید را می‌شد روی درب‌های خودرو دید.

این فونت‌های سفارشی با خطوط هندسی باوجود سادگی ظاهری، طرحی آینده‌نگرانه و مدرن و تقریباً علمی تخیلی دارند. تم سبز رنگ این فونت هم نشانه‌ای از نزدیکی این برند به طبیعت است که به‌ویژه برای مدلی مانند داستر پررنگ‌تر خواهد بود. رنگ‌های بعدی هم خاکی تیره، خاکی و ماسه‌ای در کنار نارنجی و سبز روشن خواهد بود.

داچیا می‌خواهد با لوگوی جدید خود، قدرت و ثبات را نشان دهد. با ماهیت ساده‌ای که این لوگو دارد، می‌گوید که کاملاً روی موارد ضروری و بنیادین متمرکز شده است بنابراین نمی‌توانیم آن را روی کلاه و تی‌شرت اسپرت تجسم کنیم زیرا یک مارک تجاری اسپرت به نظر نمی‌رسد.

فلسفه این خودروساز رومانیایی، بالاترین ارزش در برابر پول است. این را در محصولات فعلی آن چون ساندرو، لوگان و داستر و حتی سوپرمینی اسپرینگ می‌توان دید که مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروی برقی جهان محسوب می‌شود.

از ژوئن امسال، تمام تبلیغات داچیا با نشان جدید آن انجام می‌شود در نیمه دوم سال مدل‌های تولیدی از این لوگو بهره خواهند برد. اولین مدل جدید هم با لوگوی جدید در سال 2022 رونمایی خواهد شد که می‌تواند مدل تولیدی بیگستر باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.