آلپاین به بازوی پرفورمنس رنو تبدیل خواهد شد

پنج‌شنبه 29 آبان 1399 - 12:30
مطالعه 2 دقیقه
Renault-Alpine-1
مدیرعامل جدید رنو «لوکا دی‌مئو» در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل آلپاین از یک برند کوچک به بخشی بسیار بزرگ‌تر است. وی در مصاحبهٔ اخیر خود با اتونیوز...
تبلیغات

مدیرعامل جدید رنو «لوکا دی‌مئو» در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل آلپاین از یک برند کوچک به بخشی بسیار بزرگ‌تر است. وی در مصاحبهٔ اخیر خود با اتونیوز گفته است:

من می‌خواهم به آلپاین هدفی برای توسعهٔ یک سری محصولات بدهم که شاید بر اساس محصولات رنو باشند

دی‌مئو پیش‌ازاین هم گفته بود که ممکن است نسخه‌ها و تیپ‌های پرفورمنس محصولات رنو با استفاده از نام آلپاین عرضه شوند یعنی مشابه کاری که فیات با آبارث انجام می‌دهد. وی همچنین می‌خواهد با فروش خودروهایی با تیپ‌های بالاتر، سودآوری را افزایش دهد و ادعا می‌کند که خریداران خواهان تیپ‌های اسپرتی مثل GT-Line پژو هستند.

وی دراین‌باره گفته است:

تجربهٔ من این است که تجهیزات بیشتر همراه با ظاهری پویاتر و اسپرتی مثل GT-Line پژو از محبوبیت بیشتری در بازار برخوردار است؛ بنابراین من فکر می‌کنم باید به این سمت برویم و یک سری Alpine Line می‌تواند راهی برای ما باشد

وی در ادامه نیز ضمن بحث در مورد بخش رنو اسپرت، از تخصص فنی آن‌ها و همین‌طور کارخانهٔ کوچکی در دیپه که هم‌اکنون آلپاین A110 را تولید می‌کند تمجید کرد.

دی‌مئو در این رابطه افزوده است:

این بخش بسیار انعطاف‌پذیر و توانمند است و می‌تواند مثل بخش M در ب‌ام‌و یا آئودی اسپرت و یا AMG کار کند. من میدانم که آلپاین پتانسیل این را دارد و هرچند شاید نتواند با برندهای پریمیوم آلمانی رقابت کند اما این یک فرصت تجاری خواهد بود. البته می‌توانید بگویید که آلپاین برند نسبتاً ناشناخته‌ای است اما مطمئناً میراث و اصل و نسب دارد
مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.