رولزرویس جوان‌ترین خریداران بین برندهای گروه ب‌ام‌و را دارد!

شنبه 10 مهر 1400 - 11:30
مطالعه 2 دقیقه
rolls-royce-celebrity
شاید با خواندن این خبر شوکه شوید. در بین برندهای مختلف گروه ب‌ام‌و که شامل ب‌ام‌و، مینی و رولزرویس است، شاخه لوکس این گروه جوان‌ترین خریداران را...
تبلیغات

شاید با خواندن این خبر شوکه شوید. در بین برندهای مختلف گروه ب‌ام‌و که شامل ب‌ام‌و، مینی و رولزرویس است، شاخه لوکس این گروه جوان‌ترین خریداران را دارد! اگرچه رولزرویس تعداد محصولات کمی را تولید می‌کند اما جوانان ثروتمندی که هر روز بر تعدادشان اضافه می‌شود از محصولات این برند استقبال کرده‌اند.

تورستن مولر اوتوس مدیرعامل رولزرویس می‌گوید متوسط سن مشتریان این برند 43 بوده است. او در مصاحبه با نشریه اتوموتیونیوز اروپا که درباره اسپکتر الکتریکی جدید صورت گرفته بود به این جزئیات اشاره کرده است. این خریداران جوان اکثراً در بازارهای چین و آمریکا حضور دارند.

مدیرعامل این برند بریتانیایی گفته یکی از دلایلی که اسپکتر الکتریکی به‌صورت کوپه طراحی شده به جذب مشتریان جوان بازمی‌گردد. او اظهار داشته است:

خودروهای کوپه جزو محصولات بسیار احساسی هستند و این موضوع برای ما به حدی مهم بوده که درباره آن بیانیه صادر کرده‌ایم.

در تصاویر تیزری منتشر شده می‌توانیم شباهت اسپکتر جدید به ریث کوپه را ببینیم. البته اوتوس می‌گوید این‌گونه نخواهد بود:

اسپکتر الکتریکی جانشین ریث نیست. این خودرو جایگاه متفاوتی بین مشتریان ما دارد. این خودرو احساس و ظاهر بسیار متفاوتی خواهد داشت.

رولزرویس فعلاً هیچ اطلاعاتی از پیشرانه یا باتری این خودروی الکتریکی را منتشر نکرده است. اسپکتر از همان معماری لوکس گوست و فانتوم استفاده کرده و بریتانیایی‌ها به دنبال عرضه آن در سه‌ماهه پایانی سال 2023 هستند. ظاهراً این برند تست 2.5 میلیون کیلومتری را برای اسپکتر در نظر گرفته که بیش از هر خودروی دیگری می‌باشد.

رولزرویس می‌خواهد تا سال 2030 به برندی تمام الکتریکی تبدیل شود و بنابراین در آینده شاهد محصولات بدون آلایندگی بیشتری خواهیم بود. یک کراس اوور الکتریکی با استفاده پلتفرم یاد شده نیز شاید در سال 2024 تولید شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.