بیشک رولزرویس کولینان لوکسترین شاسیبلند دنیاست و همانگونه که میدانید، شرکتهای تیونینگ این روزها روی دیگر سکه را نیز نشان میدهند.
ما میگوییم شما درباره پروژهی شرکت اسپوفک برای ارتقای این شاسیبلند تصمیم بگیرید. این تیونر میگوید در برنامه تیونینگ کولینان تنها به نصب کیت بدنه پهن و رینگهای بزرگ اکتفا نکرده و قدرت پیشرانه را هم به ۶۸۵ اسب بخار رساندهاند.
این کیت بدنه جدید، اوردوز نام داشته و شامل سپر جلوی جدیدی است که باعث ایجاد نمایی متمایزتر شده است. همچنین ارتفاع خودرو در سرعتهای بالا نیز کاهش مییابد.
کیت اوردوز در مقایسه با مدل تولیدی ۱۲ سانتیمتر بر پهنای خودرو در عقب میافزاید که کاملاً قابلتوجه است. همچنین در بخش جلو نیز پهنای کولینان ۱۰ سانتی افزایش یافته است. زیر خودرو هم رینگهای ۲۴ اینچی ووسن با طراحی ۱۰ پره دوبل به چشم میخورند.
این تیونر همچنین از سیستم تعلیق بادی استفاده کرده و ارتفاع خودرو نسبت به مدل استاندارد حدود ۴۰ میلیمتر کاهش یافته است. نتیجه نهایی ایجاد هندلینگی ایمنتر و چابکی بیشتر است.
اما برسیم به پرفورمنس خودرو! پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۷ لیتری توئین توربوی کولینان هماکنون از ماژول ECU متمایز و فشار بوست بیشتر برخوردار شده و قدرت ۶۸۵ اسبی و گشتاور ۱۰۱۰ نیوتون متری دارد. این امر منجر به ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیهای شده است.
از دیگر تغییرات شاسیبلند لوکس رولزرویس میتوان به سیستم اگزوز اسپورت، پانلهای بدنه خاص، دیفیوزر سفارشی و اسپویلر جدید اشاره کرد.
مشتریان برای کابین هم میتوانند طیف گستردهای از رنگها و چرم را سفارش دهند.
[دانلود ویدئو]
MAHDI
۲۸ اسفند ۱۳۹۸طراحی خودش خیلی باشکوه تره.
کولینان بهترین بلندقامت دنیا از بهترین خودروساز جهان!!!!
(جمله auto express)
GERMANY
۲۸ اسفند ۱۳۹۸به نظرم این جور ماشینا رو باید بذاری رو حالت کامفورت. بزنی جاده شمال و از آرامش ماشین لذت ببری. نه این که سر چند دهم ثانیه لوکسترین شاسی بلند جهان رو( با احترام به بنتلی و مرسدس) بدی موتورش رو تیون کنن تازه پول اضافه هم بابتش بدی??.(نظر شخصی)
طاها زارع
۲۸ اسفند ۱۳۹۸کسی که این ماشینو داشته باشه فک نکنم از ۱۰۰ کیلوتری ایران هم رد بشه
سامان اذری
۲۸ اسفند ۱۳۹۸من این ماشین رو از نزدیک دیدم واقعا باشکوهه یه ابهتی داره که هیچ ماشین دیگه ای نداره
اخر اخرشه و با هیچ ماشین دیگه ای قابل مقایسه نیس
عرفان
۱ فروردین ۱۳۹۹آفرین به تو ک این ماشینو از نزدیک دیدی
ماشینای دیگه هم دیدی حتما بگو خیلی دوست دارم بدونم دیگه از چی خوشت میاد
مهراد
۲۸ اسفند ۱۳۹۸اصلا جالب نشده ، شهر فرنگ درست کرده
کولینان استوک و فابریک خیلی زیباتره
بعدشم این ماشین اصلا ماشین تیونینگ نیست
ممد ژانگولر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸به نظر من کولینان هم ماشین زشتیه
چرا باید بخاطر صاحب نام برندی مثل رولز رویس جرات عنوان واقعیت نداشته باشیم
بازم میگم ماشین زشتیه ?
Hamidreza
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ببخشید
میشه یه ماشین زیبا معرفی کنید؟
ممد ژانگولر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸رنجروور اتوبیوگرافی و مرسدس مایباخ و اینکلن نویگیتر …
و خیلی شاسی بلندای آمریکایی و حتی X7 x6 به این ترجیح میدم و خوشگلتر هستن
اگه وقتشو داری تا صبح میتونم بهت آمار بدم
ایلیا
۲۸ اسفند ۱۳۹۸و هیچکدومو از نزدیک ندیدم…
?Mashin?
۲۹ اسفند ۱۳۹۸شورولت کامارو ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ ببین لذت ببر?
Lamborghini
۲۸ اسفند ۱۳۹۸تیتر مطلب زده تیونینگ توسط اسپوفک ولی آخر ویدئو نوشته نوویتک این دو شرکت مگه جدا نیستن
یه موضوعی این که هر روز ارتفاع شاسی بلندها کم تر میشه واین ماشین بیشتر شبیه استیشن شده خب در این صورت خرید ماشین های سدان بهتره که من سدان رو ترجیح میدم محصولات رولز رویس هم اون مدل کوپه رو دوست دارم
مهدی اکرمی
۳ فروردین ۱۳۹۹خیر .جدا نیستن. اسپوفیس (اسپوفک) بخش مخصوص تیونینگ رولزرویس شرکت نوویتک هست.
مثل بخش نوویتک تورادو برای تیونینگ محصولات لامبورگینی یا نوویتک روسو برای محصولات فراری
طاها زارع
۲۸ اسفند ۱۳۹۸کسی که این ماشینو داشته باشه فک نکنم از ۱۰۰ کیلوتری ایران هم رد بشه
مانی
۲۸ اسفند ۱۳۹۸کولینان اول که معرفی شد گفتم زکی چقدر زشته
ولی الان هرچی میبینم نمیتونم زشتی ببینم
نمیدونم شاید چشام زود عادت میکنه یا از اول مشکلی نبود
حتی طراحی گلگیرهای جلو که حالت چهار گوش داره به نظرم جالب اومد!