سایپا

قیمت شاهین در کارخانه و بازار؛ G، GL و Cvt

قیمت شاهین صفر در کارخانه و بازار؛ ۲۴ خرداد ۱۴۰۴

مدلتوضیحاتقیمت کارخانهقیمت بازار
شاهینG - دستی - M15 T۵۹۱,۶۸۰,۰۰۰۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GLدستی GL بدون سانروف - M15 T۵۷۳,۱۲۰,۰۰۰۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین CVTاتوماتیک - M15 T۷۳۶,۳۰۰,۰۰۰۱,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰

سایپا شاهین، سدان جمع‌وجور شهری، در مدل‌های شاهین G، شاهین GL و شاهین اتوماتیک CVT عرضه می‌شود. این صفحه به ارائه قیمت شاهین صفر در کارخانه و بازار آزاد و در تمامی مدل ها اختصاص دارد و نرخ‌ها به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شوند.

دنا پلاس یا شاهین پلاس

تفاوت قیمت شاهین کارخانه و بازار به عوامل متعددی وابسته است. قیمت کارخانه توسط سایپا بر اساس هزینه‌های تولید و مقررات تعیین می‌شود، اما در بازار آزاد، تقاضا، عرضه محدود و نوسانات ارز بر قیمت اثر می‌گذارند. برای مثال، شاهین G با اختلاف حدود ۳۰۰ میلیون تومان، شاهین GL با حدود ۲۵۰ میلیون تومان و شاهین اتوماتیک CVT نیز با حدود ۲۵۰ میلیون تومان در بازار گران‌تر از کارخانه هستند. برای آگاهی از اطلاعیه های خرید، به شرایط فروش و ثبت‌نام سایپا یا و برای مشاهده قیمت دیگر محصولات سایپا این صفحات را دنبال کنید.

مشخصات فنی شاهین G، شاهین GL و شاهین اتوماتیک CVT

مشخصه

شاهین G

شاهین GL

شاهین اتوماتیک CVT

پیشرانه

۱.۵ لیتری توربو M15TC

۱.۵ لیتری توربو M15TC

۱.۵ لیتری توربو M15TC

قدرت

۱۱۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور

۱۱۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور

۱۱۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور

گشتاور

۱۷۸ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰-۲۵۰۰ دور

۱۷۸ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰-۲۵۰۰ دور

۱۷۸ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰-۲۵۰۰ دور

گیربکس

۵ سرعته دستی

۵ سرعته دستی

CVT با ۷ دنده مصنوعی (تیپ‌ترونیک)

سیستم انتقال قدرت

دیفرانسیل جلو

دیفرانسیل جلو

دیفرانسیل جلو

مصرف سوخت ترکیبی

۷.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

۷.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

شتاب ۰-۱۰۰

۱۲.۸ ثانیه

۱۲.۸ ثانیه

۱۳.۵ ثانیه

حداکثر سرعت

۱۹۰ کیلومتر بر ساعت

۱۹۰ کیلومتر بر ساعت

۱۸۰ کیلومتر بر ساعت

حجم باک

۴۷ لیتر

۴۷ لیتر

۴۷ لیتر

وزن خالص

۱۲۶۰ کیلوگرم

۱۲۶۰ کیلوگرم

۱۲۹۰ کیلوگرم

ابعاد (طول/عرض/ارتفاع)

۴۴۶۰ / ۱۷۶۸ / ۱۵۰۱ میلی‌متر

۴۴۶۰ / ۱۷۶۸ / ۱۵۰۱ میلی‌متر

۴۴۶۰ / ۱۷۶۸ / ۱۵۰۱ میلی‌متر

فاصله محوری

۲۶۵۰ میلی‌متر

۲۶۵۰ میلی‌متر

۲۶۵۰ میلی‌متر

قیمت شاهین

امکانات سایپا شاهین

امکانات پایه و مشترک (شاهین G، شاهین GL، شاهین اتوماتیک CVT)

  • ۲ کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو)
  • سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)
  • ترمز ABS و EBD
  • حسگر فشار باد لاستیک (TPMS)
  • هشداردهنده صوتی و تصویری بستن کمربند ایمنی
  • ایزوفیکس صندلی عقب
  • تهویه مطبوع خودکار
  • نمایشگر لمسی ۷ اینچی با پشتیبانی از USB
  • کنترل صدا از روی فرمان
  • سیستم ورود بدون کلید
  • استارت دکمه‌ای
  • سنسور پارک عقب
  • دوربین عقب
  • آینه‌های جانبی برقی
  • شیشه‌های برقی جلو و عقب
  • تنظیم دستی صندلی راننده (۶ جهت) و سرنشین (۴ جهت)

امکانات اضافه شاهین اتوماتیک CVT

  • تریم داخلی دو رنگ با تزئینات طرح چوب
  • کروز کنترل
  • شیشه‌های دودی عقب
  • کفپوش سه بعدی
  • سیستم مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچی شامل GPS و ورودی USB.
  • آنتن کوسه ای

تفاوت شاهین G و GL

تنها تفاوت شاهین GL با شاهین G، حذف سانروف است. سایر مشخصات فنی و امکانات رفاهی در این دو مدل یکسان هستند.

قیمت روز انواع شاهین

آشنایی کوتاه با سایپا شاهین

شاهین، سدان ملی سایپا، از سال ۱۳۹۹ روی پلتفرم SP100 عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی مدرن و پیشرانه توربوشارژ، برای رقابت با سدان‌هایی مانند تارا و دنا پلاس طراحی شده است. شاهین G و GL با گیربکس دستی برای رانندگی اقتصادی و شاهین اتوماتیک CVT برای راحتی بیشتر در شهر مناسب هستند.

 

جمع‌بندی قیمت شاهین

شاهین با طراحی به‌روز و امکانات مناسب، در مقایسه با رقبایی مانند تارا و دنا پلاس، گزینه‌ای رقابتی در رده سدان‌های داخلی محسوب می‌شود. تارا با موتور تنفس طبیعی، دردسر کمتری دارد، اما شتاب کمتری نسبت به شاهین دارد. دنا پلاس با موتور قوی‌تر، در نسخه دستی قیمت نزدیک به شاهین اتوماتیک دارد. تفاوت قیمت شاهین کارخانه و بازار، به‌ویژه در مدل دستی، خرید از کارخانه را جذاب‌تر می‌کند. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع شاهین، این صفحه را دنبال کنید. شما کدام سدان داخلی را در این رده قیمتی توصیه می‌کنید؟ تجربه شما از استفاده از شاهین چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۳ رای

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. hosen

    ۲۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    یک میلیارد بدی شاهین سوار شی😂
    خدایا خودت ظهور کن

    موافقم 57
    مخالفم 12
    1. ENG . Amir Morteza

      ۷ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      😂😂

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. Hamidrez

    ۲۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    نهایت شکوه پلاستیک براق و صدای خش خش موتور در کابین !

    موافقم 47
    مخالفم 10
  3. ارسلان

    ۲۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (413 ديدگاه)

    شاهین پلاس یا آریزو ۵ مسأله این است….
    .
    .
    قیمت داخلی ها تو همین بازارم غیر منطقیه…

    موافقم 36
    مخالفم 6
  4. منصور

    ۲۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (67 ديدگاه)

    حیف از این اتاق که اون موتور روشه

    تو خودرو های تولید داخل میشه گفت قشنگترین و بهترین اتاق رو داره

    موافقم 45
    مخالفم 8
    1. علی منصوری

      ۲۵ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (466 ديدگاه)

      موافقم ، مزخرفترین موتوری ک میشد روش بزارن این موتور کند پر سرو صدا و پرهزینه بخاطر توربو من درآوردیشه…..طراحی معقول و پر آپشنی داره ،ولی موتورش فاجعس…پلاس ک بهیچ عنوان ارزش رقمشو نداره، ۲۰۰ بزار روش برو سراغ محصولات کرمان موتور و بهمن و مدیران خودرو…

      موافقم 16
      مخالفم 7
  5. محمد

    ۲۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1638 ديدگاه)

    واقعاً خرید از بازار خریت محضه.

    موافقم 11
    مخالفم 6
    1. m

      ۹ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      اصلا این طور نیست

  6. علی منصوری

    ۲۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (466 ديدگاه)

    قلب تپنده این ماشین بیشتر شبیه جک میمونه، کلیه یا مثانه بهترین گزینه برای موتور شاهینه…..الآنم ک فروشش اومده پایین ، مشتریا دارن پولشون بهتر میکنن تا حداقل ی چینی آپشن دار بخرن، من ریسپکت پرایم اول بالارفتن قیمتها مثل هلو فروختم تا ی شاهین ۴۰۱ ،۱۸ تاکارکرد، هنوزم پلاک نکردم برای مشتری، دوستان شک نکنین اگه بتونین الان ماشین چینی متوسط تا ۱۵۰۰ بخرین ،بردین …تا اینکه تولیدات بی کیفیت داخلی بخرین،حداقل اینو می‌دونم ک تو شهرهای بزرگ الان اینجوری شده، همکار تو شمال و مشهد دارم ،اونام میگن مردم استقبالشون بیشتر شده ، منظورم اینکه یسری مشتریای تولید داخلی دارن میان سمت چینی متوسط و جاافتاده بازار

    موافقم 5
    مخالفم 11
    1. حسام

      ۲۵ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خب چینی که قیمت گرونتره و هرچقدر پول بیشتر بدی اونقدر کیفیت میگیری و قیمت خودش بزرگترین مسئله است شاید بگی ۵۰۰ میلیون اختلاف قیمت چیزی نیست ولی خیلیا از جمله خود من یهو نمیتونم ۵۰۰ میلیون بیشتر جور کنم، تو این رنج قیمت شاهین خوبه ،موتورش تا حالا مشکل خاصی نداشته ولی اگه بنزین سوپر یا اکتان بزنی خیلی خوب و روون میشه ،متاسفانه تو ایران چینیا بعد مدتی تو بازار خریدشان افت میکنه و قطعه پیدا نمیشه )خب کیفیت ریسپکت و… اینا بله ۱۰۰ درصد از داخلیا بهتره ولی این موارد رو هم در نظر بگیریم، به امید روزی که ایران یه خودروی بی حاشیه و شایسته یه ایرانی درست کنه و اونروز ما حمایت می‌کنیم از خودروساز های ایرانی

      موافقم 13
      مخالفم 2
  7. سارا

    ۲۸ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام و درود
    درست فرمودید خیلی‌ها انگار از جیب قشر کارگری ایران خبر ندارند و صحبت از خودروی خارجی و چینی میکنند و این مسئله ی مهم رو که برای تعمیر و نگهداری وتأمین قطعات مختلف با افزایش قیمتها و گرانی و کمبود و نایاب بودن قطعات در ایران شخص استفاده کننده در ایران حتما به مشکل میخوره و طبیعتاً برای ایرانی کم در آمد برای تأمین اینگونه نیازها بهترین گزینه خودروی داخلی است که به مشکل بر نخوره …..

    موافقم 11
    مخالفم 1
  8. فری

    ۵ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما که نداریم کلا برامون فرقی نداره که شاهین خوبه یا چینی خوبه یا یه چیز دیگه

    موافقم 11
  9. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چرا رنگ سفید؟شاید یکی مشکی یا آلبالویی بخواد واقعا اصلا حق انتخاب تو ماشینم دیگه وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا