قیمت اطلس (G و GL) سایپا در کارخانه و بازار (۲۴ خرداد ۱۴۰۴)
مدل | توضیحات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
اطلس G | دستی | ۵۰۹,۲۱۱,۰۰۰ | ۶۳۴,۰۰۰,۰۰۰ |
اطلس GL | دستی - بدون سانروف | ۴۹۱,۰۲۹,۰۰۰ | ۵۸۹,۰۰۰,۰۰۰ |
اطلس سایپا، هاچبک جدید این شرکت، در دو مدل اطلس G و اطلس GL به بازار عرضه شده است. این صفحه به ارائه قیمت اطلس سایپا کارخانه و بازار اختصاص دارد و نرخها بهصورت روزانه بهروزرسانی میشود.
قیمت اطلس سایپا کارخانه و بازار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. قیمت اطلس در کارخانه توسط سایپا بر اساس هزینههای تولید تعیین میشود اما در بازار آزاد با تفاوت قیمت حدود ۱۰۰ میلیون تومانی عرضه میشود. این اختلاف ناشی از تقاضای بالا و عرضه محدود است. برای اطلاع از شرایط فروش و ثبتنام سایپا و قیمت دیگر محصولات سایپا به این صفحات مراجعه شود.
مشخصات فنی اطلس سایپا
مشخصه | جزئیات |
---|---|
پیشرانه | ۱.۵ لیتری M15-GSI (تنفس طبیعی، ۸ سوپاپ) |
قدرت | ۹۰ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور |
گشتاور | ۱۳۷ نیوتنمتر در ۴۲۵۰ دور |
گیربکس | ۵ سرعته دستی |
سیستم انتقال قدرت | دیفرانسیل جلو |
مصرف سوخت ترکیبی | ۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر |
شتاب ۰-۱۰۰ | ۱۲.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت |
حجم باک | ۴۲ لیتر |
وزن خالص | ۱۰۶۵ کیلوگرم |
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) | ۴,۰۲۰ / ۱,۶۵۸ / ۱,۵۳۷ میلیمتر |
فاصله محوری | ۲,۴۱۰ میلیمتر |
ترمز جلو | دیسکی |
ترمز عقب | کاسهای |
سایز تایر | ۱۸۵/۶۵ R14 |
جنس رینگ | آلومینیومی |
امکانات اطلس سایپا
امکانات مشترک (اطلس G و GL)
- ۲ کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو)
- سیستم کنترل پایداری (ESC)
- ترمز ضدقفل (ABS)
- توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)
- سیستم کمکی ترمز (BAS)
- سیستم نظارت بر فشار باد تایرها (TPMS)
- سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HAC)
- سنسور پارک عقب
- دوربین دید عقب
- نمایشگر لمسی ۷ اینچی
- پشتیبانی از میرورلینک و USB
- کلیدهای کنترلی روی فرمان
- سیستم تهویه نیمهخودکار
- شیشههای برقی جلو و عقب
- آینههای جانبی برقی
- تنظیم دستی صندلی راننده (۶ جهت) و سرنشین (۴ جهت)
- چراغهای هالوژن جلو
- دیلایت
- مهشکن جلو و عقب
- نشانگر سرویس دورهای
- صندلیهای ایزوفیکس
امکانات اضافه اطلس G (نسبت به GL)
- سانروف برقی
تفاوت اطلس G و GL
تنها تفاوت اطلس G با GL، وجود سانروف برقی در مدل G است. سایر مشخصات فنی و امکانات در هر دو مدل یکسان هستند.
آشنایی کوتاه با اطلس سایپا
اطلس سایپا، هاچبک جدید بر پایه پلتفرم X200، از سال ۱۴۰۳ به بازار عرضه شده است. این خودرو با طراحی مدرن و امکانات مناسب برای رقابت با هاچبکهایی مانند پژو ۲۰۶ و جایگزینی مدلهای قدیمیتر مانند تیبا و کوییک طراحی شده است.برای آشنایی دقیق تر پیشنهاد میشود مقاله بررسی اطلس سایپا مطالعه شود.
جمعبندی قیمت اطلس سایپا
اطلس سایپا با مصرف سوخت اقتصادی و امکانات بهروز در مقایسه با رقبایی مانند پژو ۲۰۶، گزینهای متمایز در رده هاچبکهای داخلی محسوب میشود. پژو ۲۰۶ شتاب بهتری ارائه میدهد، اما فاقد امکاناتی مانند کنترل پایداری است. اختلاف قیمت اطلس سایپا کارخانه و بازار، خرید از کارخانه را مقرونبهصرفهتر میکند. برای اطلاع از آخرین قیمت اطلس G و قیمت اطلس GL، این صفحه بررسی شود.ایا به نظر شما این خودرو ارزش خرید دارد؟ اگر تجربه ی استفاده از این خودرو را دارید با ما در میان بگذارید.
yektachafi
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴درز بین کاپوت و سپرش انقدر توی ذوق میزنه که نگو
به نظر من اگه یه ذره وجود داشتیم بخاطر همین یه مورد هم که شده این ماشین باید تحریم میشد باقیش بماند
آخه لامصب این چیه!
Ali
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴درز توی عکس تیتر که برای نمونه اولیه اطلس توی سال ۱۳۹۹ که تصویرش لو رفته بود کو آینه بغلهاش هم برای کوییکه
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴بنظر من اطلس GL نخرین خوبی این ب سانروفشه بعد شما بدون سانروفش میخرین
Mustang
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴کوئیک فیس لیفت، سایپا در واقعیت داره محصولات خودش رو فیس لیفت می کنه تا تولید محصول.
ایرانخودرو هم کم نداره فقط موتور EF7 یا TU5میبنده.
ماشین های چینی هم با سوخت سازگار نیست و قطعات یدکی و کیفیت نداره.
صنعت خودرو سازی ایران اینه وضعش.
Ali
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴درز توی عکس تیتر که برای نمونه اولیه اطلس توی سال ۱۳۹۹ که تصویرش لو رفته بود کو آینه بغلهاش هم برای کوییکه
هنری فورد
۱ خرداد ۱۴۰۴بازار خودروی بیمار ایران
محمد
۲ خرداد ۱۴۰۴مونتاژ کاران شیاد ایرانی که با شگردهای مختلف مثل پیامک جایگزینی و… ملت رو فریب میدن و یه آشغال دیگه بجا انتخابت بهت میندازن اطلسGl چه صیغه ای بود از خودتون درآوردید و جای G به مردم غالب میکنید اونم با کلی تاخیر،وای بر ما که ثبت نام میکنیم،انشاالله بیاری خدا بساط چپاولتون جمع بشه
سمیه
۳ خرداد ۱۴۰۴۲ تا مدل با کیفیت عرضه کنن به خدا شرف داره برمیدارن یه G و یه L میبندن به ماشینهاشون مدل تغییر میکنه بعد ماشین صفر میدن به مردم روغن ریزی داره خنده داره به خدا روغن ریزی از موتور 😔 چقدر گفتم من این ماشین و نمیخوام گفتن گارانتی داره دردمن گارانتی نبود این بود که چرا ماشین صفر کنترل کیفیت بهش مجوز خروج داده بود وقتی روغن ریزی داشته هیچ کس هم پاسخگو نبود حتی خود سایپا
حمید
۸ خرداد ۱۴۰۴من نمیدونم اون بدبختایی که الان یه سال تکمیل وجه کردنه براهمین اشغال چرا نمیدن به مردم بدبخت مگه چه گناهی کردن ازتون ماشین خریدن
سعید
۸ خرداد ۱۴۰۴آذر سال قبل نوشتم هنوز ماشین به دسته نرسیده