قاعدتا هرچقدر کامپیوترها پیشرفت کنند، به همان نسبت دستگاه های شبیه ساز رانندگی نیز دقیق تر و واقعی تر می شوند. اما چقدر واقعی؟ زیرمجموعه اسپانیایی فولکس چندی قبل از آنکه سریع ترین کوپه خیابانی اش یعنی لئون کاپرا، وارد بازار اروپا شود، تصمیم گرفت تا یک دستگاه شبیه ساز رانندگی برای آن بسازد.
برخی جزییات این دستگاه از جک های هیدرولیک گرفته تا افکت های صوتی برای شبیه سازی صدای انجین توربوشارژ ۲.۰ لیتری لئون کاپرا همانند اکثر سیمولاتورهایی است که کم و بیش آنها را درجاهای مختلف دیده ایم. برای تجربه سواری با این هاچ بک اسپرت، چندین نفر از هواداران سئات بصورت قرعه کشی انتخاب شده بودند. آنها به گمان خودشان درون دستگاه شبیه ساز رانندگی قرار می گیرند، غافل از آنکه به اعتقاد کمپانی، هیچ سیمولاتوری برای لئون کاپرا وجود ندارد . . . !
[jwplayer mediaid=”67093″]فراموش نکنیم که لئون کاپرا با پکیج سفارشی Performance Pack توانست با ثبت زمان ۷:۵۸.۴۴ سریع ترین دیفرانسیل جلوی خیابانی پیست نوربرگ رینگ باشد.
رضا
۸ فروردین ۱۳۹۳یعنی از گلف gti هم سریعتره!؟؟نمیدونستم
عکس خود ماشینم میزاشتی بد نبود
Ramin
۱۱ فروردین ۱۳۹۳http://www.youtube.com/watch?v=4tgdtVhQzJM
Ramin
۸ فروردین ۱۳۹۳رضا جان این ماشین همزمان با ماشینهای کارخانهٔ گلف درست میشن و موتورهای گلف روشون نصب، البته با قدرت بیشتر، چون این مدل سیت با کیت اسپورت سیت کوپرا تولید میشن، ولی این مدل کوپرا از مدل گلف تایپ R سریع تر نیس.
saied
۹ فروردین ۱۳۹۳همه کاراشون اصولیه
عرفان
۹ فروردین ۱۳۹۳ایده جالبی بود خوشمان آمد.
hero
۹ فروردین ۱۳۹۳شبیه ساز پراید……..؟
gheysar
۹ فروردین ۱۳۹۳این ماشین با این زمانش یعنی از 2012 Jaguar XKR-S تو پیست نوربرگ رینگ تندتر رفته.هوراااااااااا.البته زمانش خیلی به نیسان gtr نزدیک.
ROLSE ROISE
۲۱ فروردین ۱۳۹۳تو ایران بیاد خیلی باحال میشه!!!!!!