سئاتموتورسیکلت

اسکوتر الکتریکی سئات با نصف قیمت سوپرمینی ایبیزا!

سئات با اولین محصول خود یعنی MP eScooter 125 وارد بازار اسکوترهای الکتریکی شده است. این محصول جدید از ماه نوامبر در اسپانیا عرضه خواهد شد و اوایل سال آینده نیز شاهد ارائه آن در دیگر کشورهای بزرگ اروپایی خواهیم بود.

قیمت اسکوتر الکتریکی سئات از ۶۲۵۰ یورو شروع خواهد شد که تقریباً نصف قیمت هاچبک ساب کامپکت سئات ایبیزا می‌باشد. این خودرو با بهای ۱۳۱۶۰ یورو در اسپانیا قابل خریداری است که ۳۶۵۰ یورو کمتر از قیمت خودروی شهری Mii است.

eScooter 125 سئات در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و پیشرانه الکتریکی آن با چرخ عقب یکپارچه شده و قدرت ۹ اسب بخاری دارد. حداکثر قدرت این پیشرانه به ۱۲ اسب بخار می‌رسد و گشتاور آن نیز ۲۴۰ نیوتون متر است. این اسکوتر پاک شتاب صفر تا ۵۰ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن نیز ۹۵ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

یک باتری لیتیوم-یونی ۵.۶ کیلووات ساعتی پیشرانه را همراهی می‌کند و می‌توان آن را از اسکوتر جدا و در خانه یا جایگاه‌های عمومی شارژ کرد. با وزن ۴۱ کیلوگرمی، باتری یاد شده زمان شارژ ۶ تا ۸ ساعتی داشته و برد ۱۳۷ کیلومتری را فراهم می‌کند.

مدیر این برند می‌گوید:

سئات MO eScooter 125 نشان دهنده‌ی تعهد ادامه‌دار بخش حمل‌ونقل شهری این برند به محیط‌زیست، شهرها و مردم است. سئات MO همچنان به توسعه محصولات و سرویس‌های حمل‌ونقل شهری به منظور اطمینان از حمل‌ونقل بی‌سروصدا، پاک و زیبا ادامه خواهد داد تا کیفیت زندگی مردم را بهبود بخشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۱۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    عالیه
    خواهشا از موتورسیکلت بیشتر مطلب بزارین
    دنیای موتورسواری واقعا جذابه

    موافقم 27
    مخالفم 1
  2. حسین دهمرد

    ۱۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    چرا انقدر گرون؟

    موافقم 14
    مخالفم 0
  3. بهروز

    ۱۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اسکوتر فقط وسپا.
    حیف که فرهنگ هیچی رو نداریم. وگرنه موتوسیکلت و وسپا یه دنیاییه واسه خودش. حیف موتورسیکلتی که افتاده دست یه سری که نمیدونن چطور باهاش رانندگی کنن. گاهی وقتا دلم خواسته با چوب بگیرم موتوری رو تا حد مرگ بزنم. بعدم بهش بگم “…تو پیاده رو نیا” بعدم چوبو بندازم کنارش و کلاهمو بزارم سرم و برم.
    یه پیشنهاد دارم. از این به بعد تو پیاده رو بودیم موتوری بوق زد کنار نرین. واستین. حرکت نکنین. شده یک ساعت کامل واستین اما حرکت نکنین. تا بفهمن پیاده رو برا موتور نیست. فحش داد ساکت واستین. چیزی نگین. کتک زد تا میخوره بزنین.
    خارج واقعا عشقه. همینکه طرف بهت دست زد میتونی شروع کنی به کتک زدنش و تا میخوره بزنی. پلیسم دستگیرت نمیکنه. چون تو داری دفاع میکنی از خودت. برا همینه تو دعواها هرچی میتونن بهم فحش میدن اما دست بلند نمیکنن. هرکی اول دست بلند کنه بزنه مقصره. قانون طبیعت. قانون بشریت.

    موافقم 15
    مخالفم 5
    1. بهراد

      ۱۲ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (753 ديدگاه)

      اضافه کنم که خانم اگه بزنتت حق نداری بهش دست بزنی.
      شاید اینجا معمول نباشه ولی تو خارج هم خونه ای از حموم به حالت منشوری بیاد رو کاناپه بشینه میتونی کنارش بشینی اما حق نداری دست بهش بزنی میتونه شکایت کنه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. سورنا

    ۱۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    اینجور وسیله ها واقعا نیاز هستن تقریبا درصد زیادی از ترافیک به خاطر خودروهای تک سر نشینه
    اینا باعث میشن ترافیک فوق العاده کاهش پیدا کنه

    موافقم 7
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا