رونمایی از سوبارو فارستر 2022 فیس لیفت در ژاپن

سه‌شنبه 25 خرداد 1400 - 05:30
مطالعه 5 دقیقه
2022-subaru-forester-jdm
سوبارو از پنجمین نسل فارستر در مارس 2018 رونمایی کرده و از آنجایی که طول عمر خودروها در طول این سال‌ها کوتاه‌تر شده بنابراین جای تعجبی ندارد که...
تبلیغات

سوبارو از پنجمین نسل فارستر در مارس 2018 رونمایی کرده و از آنجایی که طول عمر خودروها در طول این سال‌ها کوتاه‌تر شده بنابراین جای تعجبی ندارد که نسخه فیس لیفت این خودرو هم‌اکنون در ژاپن معرفی شده است. این کراس اوور کامپکت تغییرات وسیعی نداشته و واضح‌ترین بهبود آن به بخش جلو مربوط می‌شود که شامل چراغ‌های بازنگری شده با طراحی سرراست‌تر است.

سپر جلو نیز تغییراتی داشته و زیر چراغ‌ها یک شوینده چراغ اضافه شده است. جلوپنجره خیلی بزرگ‌تر از قبل نیست اما الگوی U شکل تخت به خود گرفته است. همچنین اطراف لوگوی سوبارو را تریم متالیک گرفته است. بسته به تریم انتخابی، مه شکن‌های گرد یا عمودی در این خودرو نصب خواهد شد.

تنها یک تصویر از بخش عقب فارستر 2022 منتشر شده و شاید این امر به خاطر عدم تغییر فارستر بازار ژاپن نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت باشد. به‌روزرسانی‌های این بخش شامل گرافیک چراغ‌ها بوده اما به نظر می‌رسد تغییری در طراحی آن‌ها صورت نگرفته باشد. سوبارو رینگ‌های 18 اینچی جدید و سه رنگ بدنه سبز آتم، سبز کاسکادا و برنزی را هم در نظر گرفته است. این کراس اوور با تریم های تورینگ، ایکس بریک، ادونس و اسپورت در دسترس خواهد بود.

با ورود به داخل کابین شاهد تغییرات چندانی نخواهید بود اما انتخاب‌های جدیدی برای پوشش صندلی‌ها وجود دارد. همچنین سیستم EyeSight سوبارو ارتقا یافته و زاویه بیشتری را برای دوربین پوشش داده و نرم‌افزار آن نیز بهبود یافته است. این برند ژاپنی برای بهبود راحتی خودرو در سیستم تعلیق تغییراتی داده و کنترل شیفت e اکتیو هم در دسترس تمامی تریم های مجهز به پیشرانه بوکسوری هیبریدی می‌باشد.

سوبارو قبلاً پیش‌فروش فارستر 2022 بازار ژاپن را شروع کرده و انتظار می‌رود نسخه بازار آمریکا نیز در هفته‌های آتی معرفی شود. قبلاً نسخه پیش‌تولیدی این خودرو در آمریکا رؤیت شده بنابراین معرفی رسمی آن نیز در آینده نزدیک خواهد بود.

امیدواریم نسخه آمریکایی فارستر از پیشرانه 1.8 لیتری توربوی مدل اسپورت بازار ژاپن استفاده کند. این پیشرانه قدرت 174 اسب بخاری و گشتاور 300 نیوتون متری دارد. گشتاور این پیشرانه 61 نیوتون متر بیشتر از پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی بوده و به لطف استفاده از توربو در دورهای پایین عملکرد بهتری دارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.