اگرچه این خودرو هفتمین سالگرد حضور خود در بازار را جشن میگیرد اما علیرغم میزان فروش نسبتاً کم خود هرگز فراموش نشده است. با این وجود بهروزرسانیهای صورت گرفته در BRZ محدود بوده و احتمالاً اکثر خریداران متوجه آنها نخواهد شد.
سوبارو میگوید خودروی یاد شده آئرودینامیک بهتری دارد زیرا با بالچههای جدیدی مجهز شده که توربولانس هوا در بخش عقب خودرو را سرکوب میکنند. همچنین مهندسان شرکت اقدام به نصب دامپرهای ارتقا یافتهای کردهاند که باعث بهبود پایداری و کنترل خودرو میشود. جدای از اینها، BRZ RA-Racing دارای کمربندهای ایمنی جدید و رول بار اصلاح شدهای میباشد.
نیروبخش سوبارو BRZ 2019 پیشرانهی آشنای 4 سیلندر 2 لیتری است که خروجی آن به 204 اسب بخار و گشتاورش به 212 نیوتون متر میرسد. این پیشرانه میتواند به یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک متصل شود.
قیمت این خودرو در ژاپن از 2480000 ین (22238 دلار) برای مدل پایهی BRZ R شروع شده و به 3325000 ین (29815 دلار) برای نسخهی STI اسپورت مجهز به گیربکس اتوماتیک میرسد.
اگرچه سوبارو زمانی را صرف ارتقای این خودرو کرده اما انتظار دارد حدود 160 دستگاه از این خودرو را در هر ماه به فروش برساند. وضعیت BRZ در ژاپن بسیار بهتر از آمریکا است زیرا BRZ سال پیش در آمریکا تنها به خانهی 4131 نفر راه یافته است. این میزان فروش کمتر از فروش 6846 دستگاهی تویوتا 86 میباشد.
خب صحبت از تویوتا 86 هم شد و باید گفت تویوتا قبلاً این خودرو را در نسخهی سفارشی TRD رونمایی کرده است. خودروی موردبحث به تعدادی از ویژگیهای پرفورمنس همچون ترمزهای برمبو، دامپرهای SACHS و رینگهای 18 اینچی آلیاژی و لاستیکهای تابستانی میشلین پایلوت اسپورت 4 مجهز شده است.