سوبارو WRX STI وانت پیکاپ با ظاهری جذاب و فضای بار زیاد!

دوشنبه 16 آبان 1401 - 11:30
مطالعه 6 دقیقه
2006-Subaru-WRX-STI-Ute-5
تاکنون خودروهای سفارشی زیادی را دیده‌ایم که بدتر از نسخه استاندارد ظاهر شده‌اند اما چنین چیزی را نمی‌توان درباره این سوبارو WRX STI مدل 2006 گفت...
تبلیغات

تاکنون خودروهای سفارشی زیادی را دیده‌ایم که بدتر از نسخه استاندارد ظاهر شده‌اند اما چنین چیزی را نمی‌توان درباره این سوبارو WRX STI مدل 2006 گفت چراکه فرایند تبدیل آن به یک وانت پیکاپ در شرایط کاملاً خوبی انجام شده است. این وانت ژاپنی نه تنها ظاهر جذابی دارد بلکه فضای بار آن نیز کاملاً عملکردی بوده و بزرگ‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید.

این سوبارو WRX STI که به فروش خواهد رسید اکثراً در ایالت کالیفرنیا حضور داشته است اما اندکی پس از رسیدن به نیویورک کار تبدیل آن به یک وانت شروع شده و شرکت اسمیت پرفورمنس این کار را انجام داده است. همین شرکت قبلاً نیز کیت‌های وانت پیکاپ را برای دوج چارجر، آئودی A4، فولکس‌واگن بیتل و... تولید کرده است. با نگاهی به این سوبارو می‌توان به کیفیت کار اسمیت پرفورمنس پی برد. اتصالات بین ستون B اصلی و فضای بار عقب کاملاً پذیرفتنی از کار درآمده و خط شانه پایان یافته در بالای فضای بار نیز شبیه استاندارد کارخانه است. حتی چراغ‌های عقب تغییر یافته نیز به خوبی با درب پشتی هماهنگ شده‌اند تا در کل ظاهر WRX STI خراب نشود.

با کنار زدن پوشش دارای قفل فضای بار و همچنین باز کردن درب پشتی شاهد یک محفظه آلومینیومی کاملاً قابل‌استفاده خواهید بود که بزرگ‌تر از انتظارات است. حتی با وجود گلگیرهای داخلی که روی فضای بار تأثیر منفی گذاشته‌اند، پهنای این بخش به 90 سانتی‌متر می‌رسد. علاوه بر این، اسمیت پرفورمنس خودروی خود را به گونه‌ای طراحی کرده که امکان نصب صندلی‌های عقب سنتی سوبارو در فضای بار وجود داشته باشد.

اگرچه این سوبارو تغییرات وسیعی در بخش ظاهری و طراحی داشته اما قوای محرکه آن تغییر چندانی نکرده است. WRX STI موردبحث از تنظیمات ECU متفاوت، کنترل بوست COBB، مبدل کاتالیتیک کاراتر و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ سود می‌برد. البته کارکرد بالای 200 هزار کیلومتری سوبارو نشان دهنده عمر بالای آن خواهد بود. فروشنده می‌گوید اخیراً عمده مصرفی‌های خودرو را تعویض کرده که شامل تسمه تایم، شمع‌ها، کویل ها و... است. یکی از ویژگی‌های این وانت ژاپنی نیز رینگ‌های 18 اینچی و ترمزهای برمبو است. با این تفاسیر نظر شما درباره این وانت تازه‌نفس چه خواهد بود؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.