تسلانیسان

آیا نیسان GT-R تیون شده می‌تواند تسلا مدل S پلاد را شکست دهد؟!

در درگ های قبلی پرفورمنس فوق‌العاده‌ی تسلا مدل S پلاد در خط مستقیم اثبات شده و این خودرو توانسته سریع‌ترین ب‌ام‌و تاریخ و البته قوی‌ترین کادیلاک تمامی ادوار را شکست دهد.

البته که شکست دادن چنین خودروهایی توسط مدل S پلاد قابل‌انتظار بوده زیرا این خودرو مشخصات دیوانه کننده‌ای دارد؛ اما اگر رقیب تسلا یک خودروی تیون شده باشد و البته قدرت رسمی آن‌هم اعلام نشده باشد نتیجه چه خواهد بود؟ آیا این خودرو می‌تواند از پس نیسان GT-R با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار در چرخ ها برآید؟

اما قبل از هر چیزی باید بگوییم تسلا مدل S پلاد با پورشه ۹۱۱ توربو S روبرو شده است. فکر می‌کنیم همه شما موافق این موضوع هستید که ۹۱۱ توربو S هم یکی از ستاره‌های مسابقات درگ بوده و خودروهای زیادی را شکست داده است.

با این وجود تسلا دوباره نشان داده از پس رقبا برمی‌آید و این موضوع حتی در صورت عدم استفاده از حالت درگ نیز مشاهده می‌شود.

همین موضوع درباره نیسان GT-R هم صدق می‌کند. با اینکه گودزیلا قدرت فوق‌العاده زیادی داشته اما این خودروی تیون شده نمی‌تواند مچ تسلا را بخواباند. تیم تراتل هاوس حتی تلاش داشته یک درگ رولینگ بین دو خودرو برگزار کنند اما به دلایلی نامشخص موفق به انجام این کار نشده‌اند.

آن‌گونه که به نظر می‌رسد تنها یک خودرو می‌تواند تسلا مدل S را در درگ های تراتل هاوس شکست دهد و شما هم می‌دانید این خودرو چه نام دارد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    در این صورت فقط هایپر کار های برقی میتونن رقیب تسلا بشن، مثل ریماک
    خدایی دمش گرم به عنوان یه سدان برقی ارزون قیمت کلی ارزش پیدا کرده و ارزشمند شده در مقایسه با چند سال پیش

    موافقم 30
    مخالفم 7
  2. Silent

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (625 ديدگاه)

    این که بخوای نشوون بدی چقدر پرفورمنس بالایی زیر دستت هست لازم نیست مثل دیوونه ها با فرمون PLAID اینجوری بازی کنی!

    این ماشین از سطحی از تکنولوژی بهره می بره که هرکسی فقط کافیه پدال ماشین رو بگیره باقیش با سیستم کامپیوتری و انجین های مغناطیسی ش هست و خبری از دکمه های عجیب و بچه گانه داخل کابین برا اینکه نشوون بدی داری کار مهمی انجام می دی نیست.

    توو این درگ هم سطح شارژ چیزی حدود 60% بوود! وگرنه فاصله ها توو دوربین تک شات جا نمی شد.

    موافقم 17
    مخالفم 29
    1. OMID

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      آخرش ۶۰ درصد شده بود موقع درگ ریس های اولیه تقریبا شارژ کامل داشت
      اون یکی هم بیشتر از ۸۰ درصد شارژ داشت
      تکان دادن فرمون هم به خاطر ترمز بسیار ضعیف و تعلیق نه چندان مناسبشه که توی بررسیشون توضیح دادن

      موافقم 33
      مخالفم 11
      1. Silent

        ۱۷ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (625 ديدگاه)

        کجای درگ عنوان شد که “””موقع درگ ریس های اولیه تقریبا شارژ کامل داشت”” :))) حتی انقدر از TESLA نمی دونی برا اینکه 30 درصد از شارژ اولیش خالی شه 180 کیلومتر باس یک کله بره! با 3 بار درگ گذاشتن شارژ ماشین 5 درصد هم افت نمی کنه!

        اوون آنالیز هم با دور فرموون پلنگی که دست دلقکشوون بود نشوون دادن از این ماشین هیچی بارشوون نیست.

        پرفورمنس واقعی این ماشین رو باس یکی مثل برووکس dragtimes به رخ می کشید نه این دوتا

        موافقم 11
        مخالفم 32
        1. OMID

          ۱۷ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          ۳۰ درصد با ۱۸۰ کیلومتر با رانندگی معمولی تخلیه میشه نه شتابگیری ۱۰۰ درصدی نابغه اینا با هم فرق دارن

          موافقم 21
          مخالفم 6
        2. Silent

          ۱۷ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (625 ديدگاه)

          کجای درگ عنوان شد که “””موقع درگ ریس های اولیه تقریبا شارژ کامل داشت””

          ?!!!!؟

          باحالیش اووون لایکای زیر کامنتت یکسری از شماهاس :))

          موافقم 7
          مخالفم 19
        3. OMID

          ۱۷ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          جایی هم نگه یه چیزی هست به اسم استنباط که گویا شما ازش بهره نبردی
          اهمیت لایک و دیس لایک هم واسه هم سنای شماس من نه عقده مقبولیت دارم نه وقت و حوصله این مسخره بازی هارو

          موافقم 25
          مخالفم 7
    2. 🤍audi rs e tron gt🤍

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (757 ديدگاه)

      تازه این ماشین با این سرعت سدان تسلا هستش که سوپر اسپرت ها جلوش کم میارن
      وقتی رودستر بیاد…
      هیچ ماشینی روی این کره ی خاکی حریفش نمیشه مگه جت sr71 تیون شده باهاش بره
      تو گوگل جت sr71 را بزنید ببینید چه چیزی هست
      سایلنت جان قبول داری؟
      تازه پلد ۷۲۰ s تیون شده هم جا گذاشته از اول می دونستم از gtr می بره
      پدال جان کامنتم منتشر شود باسپاس

      موافقم 8
      مخالفم 18
      1. Silent

        ۱۷ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (625 ديدگاه)

        چی بگم والا حتما دیگه!
        فعلا که داریم سر بدیهیات کامنت می زنیم که مثلا PLAID با 3 بار درگ شارژش 30% نمی پوکه :))

        یا مثلا ایلان ماسک مدیر هست یا دیتامن! هنوز خبر ندارن موقعی که یکسریا داشتن برا دانشگاه دروس جبرانی پاس می کردن ماسک هم سن شوون روی توسعه ZIP2 کارمی کرد که بعدها به قیمت 340 میلیون دلار به سال 1999 بفروش رفت کسی که توو 15 سالگی دیولوپرگیم و برنامه نویس بوده.

        این مسایل و تفاوتها اتفاقی نیست توو دنیای امروز

        موافقم 7
        مخالفم 16
        1. 🤍audi rs e tron gt🤍

          ۱۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (757 ديدگاه)

          چرا به یک اندازه لایک و دیسلایک خوردیم🧐

          موافقم 3
          مخالفم 1
    3. Reza Waffen SS

      ۱۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      این تسلا حرف نداره

      موافقم 7
      مخالفم 3
  3. AMIR / ARMI

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    حتی خودرو های تیون شده هزار اسبی با کلی وزن کم هم از پس تسلا بر نمیان
    تنها ماشینی که به ذهنم میرسه بتونه شکستش بده
    چلنجر درگ پک هستش که ۱/۴ مایل ۷.۵ ثانیه میزنه
    البته که جاده ای نیست
    شاید وایپر های ۳۰۰۰ اسب بخاری بتونن که جاده ای هم هستن

    موافقم 22
    مخالفم 11
    1. new RAMIN

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      (حتی خودرو های تیون شده هزار اسبی با کلی وزن کم هم از پس تسلا بر نمیان تنها ماشینی که به ذهنم میرسه بتونه شکستش بده چلنجر درگ پک هستش که ۱/۴ مایل ۷.۵ ثانیه میزنه البته که جاده ای نیست شاید وایپر های ۳۰۰۰ اسب بخاری بتونن که جاده ای هم هستن)

      نیازی به این همه اسب بخار نیست!
      شلبی GT500 دیفرانسیل عقب تیون 1100 اسبی راحت تسلا اس پلاد رو لوله میکنه!
      https://insideevs.com/news/522285/tesla-models-plaid-shelby-gt500/
      هم درگ رولینگ هم درگ از سکون…

      درگ رولینگ مساوی کردن!درگ سکون هم اس پلاد9.2زد و شلبی gt500 تیون 1100اسبی هم 9.1 زد! قیمت شلبی GT500 هم 70هزار دلار بیشتر نیست. میشه راحت 20هزار دلار تیونش کرد راحت با هر خودرویی کل کل کرد…البته شورلت کامارو دوج چلنجر هم هست…اونا هم تیون میشه کرد.البته تیون اصولی!مثل این GT500

      موافقم 11
      مخالفم 6
    2. AMIN(M.A.S)

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (816 ديدگاه)

      وایپر های سه هزار اسبی (حتی بعضا دوهزار اسبی) و چلنجر درگ پک ماشین های هفت ثانیه ای هستن البته یک وایپر سه هزار اسبی(دقیقش سه هزار و 300تا) مشکی چند وقت پیش تایم 6.9رو هم زد که مالکش هم یه بچه حدودا 20ساله هست !
      در رول ریس هم این ماشین ها در پایان چهارصد متر میتونن حتی تا 200mphهم سرعت بگیرن
      تسلا دیگه انقدر گنده نیست که با موپار های تیون شده قیاسش میکنین ماشین سریعیه درست و دلیلش هم همون گشتاور غیر عادیش هست و ((در حد خودش))
      خیلی منتظرم Ghoul SRT با انجین هلفنت 426 بیاد تا دست این خودرو به ظاهر فضایی رو بشه البته حتی دیمن HPE1000 هم میتونه رکورد این تسلارو بزنه
      رکورد جدید سریعترین دیمن دنیا هم چند روز پیش شکسته شد و تایم 8.47 برای یه دیمن ثبت شد

      موافقم 13
      مخالفم 3
    3. Behrouz

      ۱۸ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (372 ديدگاه)

      همین توربو اس اگه صد اسب بیشتر داشت برنده مسابقه بود الکی این ماشین رو بزرگ نکنید فقط گشتاور انی این ماشین هست که کمکش میکنه وگرنه تو دور بالا هیچی نیست

      موافقم 3
      مخالفم 4
  4. new RAMIN

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    انصافا وبسایت پورشه زیاد دروغ نگفته! انگلیسی تون خوب باشه برید تو سایت پورشه میفهمید محصولات پورشه هیچ رقیبی روی کره زمین نداره!! البته حیف این وسط خیلی پول برند میگیره و محصولات شخصی سازی شدش وارد محدود بنتلی میشه!

    911 توربو اس با موتور 3.8لیتری 6سیلندر تخت با 640 اسب قدرت 800نیوتون متر گشتاور 1640کیلو وزن و صد البته بدون گشتاور آنی تونست پا به پای اس پلاد بیاد!! شتاب این موشک حدود 2.2ثانیه هست و درگ 400متر هم دقیقا در 10 ثانیه طی میکند تاپ اسپید 320کیلومتر هم که ماشاالله…فقط نکته مهم اینه بر خلاف دیگر محصولات پورشه این خودرو به شدت ارزش خرید داره. چون نسخه پایه 205هزار دلار و نسخه فول با کلی شخصی سازی قیمتش میشه 298هزار دلار! یه چیزی در حد لامبورگینی ها و فراری های پایه و میانی(منظورم از لحاظ قیمتی هست)ولی پرفورمنسش اونارو نابود میکنه حتی از بعضی هایپرکار ها هم بهتره! انصافا پورشه چه طوری با چنین مشخصاتی روی کاغذ(640اسب 800نیوتون گشتاور و 1640کیلوگرم و 4چرخ متحرک) چنین چیزی ارائه میده!؟

    دارم به 911توربو اس جدید موتور 3.5لیتری 6 سیلندر با موتور الکتریکی قدرت 800اسب بخار گشتاور 1000نیوتون متر و وزن 1750کیلو فکر میکنم…

    با خودم شرط میبندم پورشه یه 10 الی 15هزار دلار هر مدلیشو ارزون کنه از ماکان کاین تایکان… الی آخر، آمار فروشش سالی 230درصد افزایش پیدا میکنه!🙂

    موافقم 13
    مخالفم 12
  5. ممد ژانگولر

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3537 ديدگاه)

    پورشه بلاخره شکست خورد ✌️

    ولی راننده تسلا با اون فرمون لرزان و مسخره تسلا ۱۰۰ بار از ترس سکته زد

    موافقم 19
    مخالفم 8
  6. datsun

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3502 ديدگاه)

    تکان های فرمون تسلا طبیعه ؟
    از هیچ چیز این درگ خوشم نیومد به جز صدای gtr

    موافقم 13
    مخالفم 8
  7. یانکی

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    این درگهای احمقانه رو قبول ندارم.حتی وقتی آمریکایی پیروز بشه.درگ باید تو پیست مخصوص با دستگاهای تایم گیریه استاندارد انجام بشه.تسلا رکوردش تو 400 متر 9.2 هست.ولی جی تی آر تو برنامه اگر واقعا بیش از 1000 اسب قدرت داشته باشه و با توجه به لاستیکهای مخصوص درگش تو پیست درگ به راحتی 9 رو میزنه.نکته اینجاست لاستیک درگ داره که باید گرم بشه نکته بعدی فشار باد هست که باید کم بشه و اینکه پیست تو فیلم مرطوب کثیف و ناهمواره.این مرتیکه چرا اینجور ادا در میاره مثلا که چی.بچها این تسلا بدی به کی میگه فرمان ناقصی دارم اندک شتابی دارم که آن هم شما به من داده اید.

    موافقم 24
    مخالفم 2
  8. محمد امین

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2170 ديدگاه)

    هی روزگار…
    یه زمانی gtr ۴۷۰ اسبی برای همه یه سنگ محک بود در درگ ، حالا یه gtr با ۱۱۰۰ اسب بخار باید از یه چهار
    چرخ شکست بخوره !
    دیگه این دنیا به درد نمیخوره 😒😶

    موافقم 13
    مخالفم 8
  9. OMID

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    نیسان تیون شده عملا حضور نداشت صرفا بود که بتونن اسمش و عکسش رو روی ویدیو بزارن

    موافقم 9
    مخالفم 5
  10. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    تیم تراتل هاوس حتی تلاش داشته یک درگ رولینگ بین دو خودرو برگزار کنند اما به دلایلی نامشخص موفق به انجام این کار نشده‌اند
    به دلایل نا مشخص ، دلایل نا مشخصش اینه که در درگ رولینگ دورونسوز ها میتونن برقی ها رو ببرن و همونطور که میدونین این مجله ها عشق برقین ، دلیلش همینه که تسلا در رولینگ میباخت ، اما در کل بین اینا من اول پورش بعد تسلا و بعد نیسانو انتخاب میکنم یا حتی انتخابش نمیکنم چون ماشینی که اینقدر از موتورش قدرت گرفته شه اون ماشین سابق نمیشه و قطعا دیگه برای استفاده معمولی مناسب نیست

    موافقم 8
    مخالفم 5
    1. 1123

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      بنظرم دلیلش خراب شدن گیربکس GTR باشه احتمالا
      چون پلد علاوه بر شتاب اولیه شتاب ثانویه فوق العاده ای داره

      موافقم 3
      مخالفم 4
  11. SF90 STRADALE

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    درگ ماشین استوک و تیون شده رو قبول ندارم
    بعدشم اگه قراره GT_R تیون شده بیارین برای درگ باید از تیونینگ آمریکایی آلفا پرفورمنس (AMS) بیارین که تو ۴۰۰ متر ریماک نِوِرا هم نقطه میشه در برابرش
    آلفا لوجیک رو کنار بزاریم فکر کنم آلفا ۱۲ و ۱۶ به راحتی هر ماشین استوکی رو در ۴۰۰ متر شکست میدن
    آلفا ۱۲ که از ضعیف ترین تیون های AMS هست سابقه شکست ویرون بزرگ و آگرا RS رو در رولینگ داره

    موافقم 7
    مخالفم 4
  12. abdi_mahdi

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (496 ديدگاه)

    911 بنظرم فراتر از انتظار بود چیزی که برام ترسناک بود اون تکونای فرمون تسلا بود

    موافقم 6
    مخالفم 4
  13. Elmiraj

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    یه ترسو رو گذاشتن پشت فرمون که بلد نیست حتی فرمونو نگه داره…!!!
    .
    همین استاد یه تایم گیری هم با plaid داشته که در مقایسه با تایمی که رندی پوبست جدیدا در willow sprigs ثبت کرده و کنار هم قرار دادنشون با تایم bmw m5 cs در هر دو پیست ثبت کرده ، قشنگ میشه پی برد چه راننده ای پشت فرمون هست…!!!

    موافقم 9
    مخالفم 9
    1. AMIN(M.A.S)

      ۱۷ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (816 ديدگاه)

      شما باید درنظر بگیری که با پلاد و CS در چجور پیست هایی تایم گیری کردن
      پیست ویلو اسپرینگ در برابر dunnville autodrome مثل مسیر درگ هست البته ویلو اسپرینگ به خودی خود مسیر راحتی نیست و مخصوصا castrol corner که پیچ 90درجه ای هست اما مسیر های مستقیم زیاد و پیچ های با زاویه کم هم زیاد داره که شتاب تسلا کمکش میکنه
      اما Dunnville مسافتش تقریبا نصف ویلو اسپرینگ هست و دارای پیچ های پی در پی که میتونه تا حدودی اثر شتاب گیری سریعتر تسلا رو کاهش بده و بیشتر هندلینگشو درگیر کنه که عملکرد ترمزهای پلاد هم مشخص شد
      ولی هرکاری کنیم تایم های از دست رفته تسلا در پیچ ها با شتاب گیریش جبران میشد و به خاطر همین اختلافشون 2ثانیه بود و گرنه از نظر هندلینگ (منظور اینکه اگر از اثر شتاب چشم پوشی کنیم) فک کنم حتی از داج چلنجر هلکت یا دیمن هم ضعیفتر هست!!!
      درباره ساختار نوربرگ رینگ هم احتمالا خودتون بیشتر اگاهید و چیزی نگیم بهتره چون تایم شرکتی پلاد هم کمتر از تایم کریستین گبهارت باCSهست

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. Sina10

        ۱۷ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        تسلا پلاد در پیست های کوتاه یا دارای مسیر مستقیم زیاد عملکرد فوق العاده ای داره اما توی پیچ بخاطر اون وزنش به دردسر میوفته
        مثلا شاید توی پیستی مثل مونزا فوق العاده باشه ولی وقتی به پیستی با اون همه پیچ وحشتناک معلومه که به دردسر میوفته توی نوربرگرینگ رقیب M4 ب‌ام‌و با قیمت بسیار کمتر نمیشه چه برسه به M5 CS که با رکورد اتواسپرت و اونم نه تایم رسمی خود ب‌ام‌و یه ثانیه سریعتر بوده و میشه انتظار داشت خیلی خیلی سریعتر از این حرفا باشه
        اون تایم M5 CS در ویدیویی که چند روز پیش اومد هم به نظرم کمتر از توانایی و استعداد این ماشین بوده
        میشه دید که فاصله اش با بلک وینگ تقریبا زیر ۱ ثانیه است ، البته که کادیلاک از M5 کامپتیشن توی پیست خیلی سریعتره و ماشین بهتریه ازش ،
        ولی CS رو نمیشه مطمئن بود ، باید منتظر حداقل یه تایم رسمی از ب‌ام‌و یا توسط راننده های خود شرکت باشیم

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. AMIN(M.A.S)

          ۱۷ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (816 ديدگاه)

          اقا سینا درباره پیست های دارای مسیر مستقیم زیاد درست میفرمایید و مقایسه من بین پیست ویلو اسپرینگ و دنویل هم برای همین بود چون دنویل خیلی پیچ در پیچ تره تازه اونم با مسافت تقریبا نصف ویلو اسپرینگ یعنی یه جورایی تسلا در زمینه شتاب گیری نمیتونه خیلی قد علم کنه مخصوصا با ترمز ها و وزنی که داره
          اما درباره تایم گیری هر سه این ماشین ها با رانندگی رندی پوبست تایم زدن که اثر راننده رو کمتر نشون میده هرچند شاید بازم بشه گفت راننده شرکت خیلی اشناتره و شاید بهتر کار کنه

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. محمد امین

          ۱۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2170 ديدگاه)

          اتفاقا، مونزا یه پیست تاپ اسپید محور هست ، تسلا تا یک جایی به خاطر شتاب گیری سریع جلو میفته ، اما بعدش که ارزش تاپ اسپید مشخص میشه ، کم میاره..
          نکته یبعد راجب مونزا ، ترمزگیری های سنگین هست ، مخصوصآ شیکین اول، اونجا و در اون نقطه‌ ی ترمزگیری، ماشین تسلا زمان خیلی زیادی از دست میده ….
          و در ا مونزا پیچ های سرعت پایین و سرعت بالای هم داره که متناسب با این ماشین نیست …
          من فکر نمی‌کنم تسلا بتونه توی مونزا تایم جالبی بزنی ، شاید در حد m2 ..

          موافقم 1
          مخالفم 3
        3. Sina10

          ۱۸ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          اقا محمد امین الان نگاهی به پیست مونزا انداختم ، دوستانی که موتوراسپرت و فرمول یک رو دنبال میکنن با این اشنایی کامل دارن ، شما که خودتون عمدتا دنبال میکنید اشنابی دارین ، من که عمدتا وقت نمیکنم مسابقات رو دنبال کنم ولی خب با توجه به خود مسیر پیست و دور هایی که ازش دیدم ، چند نکته هست که باعث میشه تسلا توی این پیست خوب عمل کنه :
          یک اینکه این پیست یجورایی شبیه پیست درگه
          یعنی عدم تعادل و ضعف هندلینگ تسلا تو بیشتر مسیر به چشم نمیاد
          همچنین تسلا شاید تاپ اسپیدی مثل هایپرماشین ها نداشته باشه ولی خب تا ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت میتونه بره
          و اینکه شتاب صفر تا ۲۰۰ مناسبی هم داره
          تعداد پیچ های مونزا کم هستن ولی خب پیچ های اسونی به حساب نمیاد
          یعنی میتونه تایم خوبی بزنه اونجا
          اینم چند تایم از رکورد های پیست دنویل با اون همه پیچ که تاییدی بر حرف اقا امینه:
          BAC Mono 1:07.52
          Viper ACR 1:07:55
          Porsche 911 GT3 RS 1:07.77
          BMW M2 CS 1:10.00
          BMW M5 CS 1:10.02
          Tesla Model S Plaid 1:12.50
          البته این چند تایم منتخب بودن ، بقیه تایم ها هم موجود هستن ، اگه تایم رو اشتباه نوشتم بگین که اصلاح کنم
          از اونجا که این پیست خیلی کوچیکه فاصله ها میلی متریه و توش هر ماشینی که قوی تره ، لزوما سریعتر نیست ، شلبی GT 500 با اون همه توانمدی توی این پیست رقیب M2 CS نمیشه چون این پیست هندلینگ و تعادل ماشینا رو به چالش میکشه نه سرعت و شتابشون هرچند مسیر های مستقیمی هم توش هست، ولی ویلواسپرینگ مسیر های راحت تری داره البته به جز دو پیچ سخت همون دو تا ۹۰ درجه ای ها

          موافقم 4
          مخالفم 0
  14. حنن

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (282 ديدگاه)

    ماشین کنترل و هندلینگ نداره مشکل از رانندست ?

    موافقم 1
    مخالفم 1
  15. Mf1

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (243 ديدگاه)

    مت واتسون خیلی فعاله نمیدونم چرا پدال درگ هاش پخش نمیکنه حداقل اونجا عدالت برگزار میشه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  16. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    ببینم چرا اینقدر فرمونش بازی میکنه؟؟ قدرت زیاد و تخیلی برای یه سدان معمولی نتیجه اش میشه همین! هندلینگ مزخرف…

    موافقم 3
    مخالفم 4
  17. 405mi24

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط یه ماشینایی مثل supramk4با1200اسب می تونن بزنن اصلا این ماشین برقی ها بدردنمیخوره فقط بنزینی یادیزل مخصوصا دیزل مثلford.f150یا350 که غرششون جیگرادم رو حال میاره فقط اون لحظه ای که توربو چح چح میزنه به نظر من برقی ها خیلی عمر کنن ده ساله اما بنزینی ها نه چون هیچوقت ادم زده نمیشه ازشون ولی برقی ها چون حذابیت ندارن کاملا بدون لذت هستن ولی بنزینی هاتا50سال عمر میکنن مثل امریکایا ژاپن

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا