تجربه و آزمایش
- جانشین برقی کیا استینگر با ۶۰۰ اسب بخار و پیمایش ۸۰۰ کیلومتری در راه است
- مرسدس بنز EQE سدان در ایران؛ مشخصات و قیمت برقی وارداتی
- معرفی کیا استونیک مدل ۲۰۲۵ با کابین دیجیتالی و ظاهر مشابه برقیها
- معرفی اسکوتر انقلابی بیامو با قفس ایمنی بجای کلاه کاسکت!
- دوج چارجر برقی خریدار ندارد! تخفیف ۵ هزار دلاری برای عضلانی بیطرفدار
- معرفی چری ریلای P3X، اولین پیکاپ پلاگینهیبرید دیزلی جهان
- سفر در بیوزنی! بیوک از کابین فضایی سدان برقی جدیدش رونمایی کرد
- مقایسه استانداردهای خودرویی ایران با اروپا، آمریکا، چین و ژاپن
- اتوخسروانی؛ مرجع رسمی ثبتنام خودروهای وارداتی در ایران
- هیبریدیها؛ راه نجات ایران از بحران مصرف بنزین؟
جدیدترین ها
کادیلاک اسکالید IQ، شاسیبلند الکتریکی غولپیکر با برد ۶۱۰ کیلومتر، ظاهری باشکوه و کابینی لوکس، ابهتی چشمگیر اما با هندلینگ نهچندان چابک ارائه ...
آستونمارتین والهالا با ۱۰۸۰ اسب بخار، بدنه فیبر کربن، پیشرانه پلاگینهیبریدی و طراحی خیرهکننده، فصلی نو برای این برند بریتانیایی رقم میزند.
نیسان مگنایت هرچند پیشرانههای ضعیفی دارد اما با قیمت بسیار ارزان و امکانات مناسب، گزینهای جذاب برای بازارهای درحالتوسعه محسوب میشود.
این هایپرکار آمریکایی با پیشرانهٔ 1250 اسب بخاری هیبریدی و صندلیهای پشتهم، گویی از آزمایشگاههای تونی استارک بیرون آمده است.
مرسدس AMG E53 با ترکیب موتور شش سیلندر توربو و موتور الکتریکی، ۶۱۲ اسب بخار قدرت را در کنار توان پیمایش برقی ۷۰ کیلومتری و شتابی نفسگیر ارائه ...
آلپینا XB7 با تیونینگ اختصاصی و 640 اسب بخار قدرت، شاسیبلند لوکس بزرگ و سطح بالایی است که رانندگی لذتبخشی دارد.
جیپ واگنییر S شتاب فوقالعادهای دارد اما لاستیکها بهراحتی هرز میچرخند، توقف آن طول میکشد و سواریاش دستاندازهای کاه مانند را به کوه تبدیل ...
رنجروور الکتریکی با ۵50 اسب بخار و توانایی آفرود بیرقیب، تجمل برقی را بازتعریف میکند. این شاسیبلند بیصدا، قدرتمند و آماده فتح هر مسیری است.
کادیلاک اپتیک 2025 با 300 اسب بخار قدرت، برد 485 کیلومتری و طراحی جذاب، رقیبی قدرتمند در کلاس شاسیبلندهای لوکس جمعوجور الکتریکی است.
لامبورگینی تمراریو با پیشرانهٔ V8 توئین توربوی هیبریدی و 920 اسب بخار قدرت آیا واقعاً میتواند جایگزین مناسبی برای هوراکان V10 باشد؟
نسل جدید مرسدس بنز CLA با تمرکز بر بهرهوری بهجای قدرت، رانندگی لذتبخش و برد چشمگیر بیش از 560 کیلومتر را ارائه میدهد.
میسترال، آخرین و گرانترین بوگاتی مجهز به موتور W16، تجربهای بینظیر ارائه میدهد. این ابرخودروی روباز با مهندسی استثنایی، اوج هنر بوگاتی است.
مزدا 6e با کابین جادار، کیفیت ساخت بالا و رانندگی نرم، خودروی الکتریکی خانوادگی جذابی است اما فقدان ارگونومی و حس رانندگی خاص مزدا، آن را ناقص کرده ...
هوندا پریلود با سیستم هیبریدی e:HEV برگرفته از سیویک بازگشته است و با شبیهسازی تعویض دنده و رانندگی پویا، تجربهای متفاوت و جذاب ارائه میدهد.
سوپرکارهای پرچمدار فراری از زمان 288 GTO همیشه محدودیتها را کنار زدهاند و جدیدترین عضو این خاندان هم به این سنت پایبند است.
جیامسی یوکان دنالی با پیشرانهٔ V8 قدرتمند و سیستم تعلیق بادی، ویژگیهای یک شاسیبلند لوکس واقعی را دارد هرچند که در کابین کمی پایینتر از...
مرسدس AMG GT63 S E-Performance با 816 اسب بخار قدرت و فناوری فرمول یک، شتاب 2.8 ثانیهای دارد، اما تجربه رانندگی آن فاقد جذابیت است.
رولزرویس اسپکتر بلک بج با قوای محرکهٔ الکتریکی قدرتمند و شتاب خیرهکننده، ثابت میکند که برای لذت رانندگی نیازی به موتور 12 سیلندر نیست.
هرچند نسل جدید نویگیتور بسیار سریعتر و لوکستر شده ولی همچنان کاستیهایی دارد که آن را زیر سایهٔ کادیلاک اسکالید قرار میدهد.
جیامسی تراین که رقیبی برای تویوتا راوفور و هوندا CR-V محسوب میشود، ارزش بالایی در برابر قیمت دارد هرچند که هیجان رانندگی چندانی ارائه نمیکند.