تویوتا

تویوتا FJ40 لندکروزر 1962 آیکن، جذابیت سنت‌ها!

خودروهای معدودی در جهان اعتبار و تاریخچه تویوتا لندکروزر را دارند و به نظر ما این تویوتا FJ40 1962 درست به اندازه سری ۳۰۰ جدید جذاب و هیجان‌انگیز است. این لندکروزر اخیراً برای فروش آماده شده است. کارهای مربوط به اصلاح، ارتقا و بازسازی FJ40 موردبحث توسط شرکت آیکن در لس‌آنجلس انجام شده است و بنابراین این خودرو احتمالاً بهتر از زمان صفر بودن خود است.

آیکن در فرایند تبدیل این خودرو به نمونه‌ای بهتر شاسی را کاملاً باز کرده است و یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزل را روی خودرو نصب کرده است. این پیشرانه با یک گیربکس ۵ سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند. همچنین بدنه دارای رنگ خاکستری راکی مانتین است و رینگ‌های ۱۷ اینچی آمریکن ریسینگ و لاستیک‌های بی اف گودریچ نیز تکمیل کننده کار هستند.

این FJ40 لندکروزر کلاسیک بهبودهای متنوع دیگری را نیز تجربه کرده است. برای مثال چراغ‌های جلوی هالوژنی هلا، چراغ‌های جلو و عقب متمایز و وینچ WARN ادغام شده با سپر جلو جزو موارد قابل‌ذکر هستند. همچنین سقف نرم سه لایه دوبل به همراه کمپرسور هوای پرتابل روی این تویوتای دوست‌داشتنی نصب شده‌اند.

کابین نیز تغییرات متنوعی را تجربه کرده است که شامل پوشش چرم مشکی با بافت خاکستری و کف‌پوش‌های هماهنگ است. FJ40 همچنین به سیستم صوتی آلپاین، آمپلی‌فایر و ورودی آی‌پاد مجهز شده است. صندلی عقب جداشدنی و آفتاب‌گیرهای پلاریزه هم جزو دیگر نکات قابل‌توجه هستند.

فروشنده این خودرو ادعا می‌کند FJ40 در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تنها برخی خراش‌های کوچک روی قوس چرخ ها و سپرها افتاده است. همچنین دفترچه راهنمای قطعات نصب شده همچون وینچ و بروشور آیکن نیز ارائه شده است. به این موارد باید سیستم ناوبری ماهواره‌ای گارمین و دو دست کلید را هم افزود. آفرودر موردبحث کارکرد ۲۵۵۸۸ کیلومتری دارد اما احتمالاً این کارکرد مربوط به زمانی است که خودرو بازسازی شده است و قطعاً قبلاً نیز کارکرد بیشتری را ثبت نموده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (856 ديدگاه)

    عالیی شده فنر هاشم فکر کنم لول شده و چهار چرخ دیسک ترمز

    موافقم 6
    مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (4927 ديدگاه)

    کمپانی تویوتا اولش سری ۴۰ لندکروز رو بطور همزمان با سری ۲۰ لندکروز تو بازار میفروخت و هر چند طراحی دوتا ماشین شباهتای زیادی به هم داره ولی زیر طراحی بدنه سری ۴۰ تو زمان خودش یه مدل انقلابی بودش که تلفیقی از سادگیو قدرت بودش و البته شاهد تغییرای زیادیم نسبت به نسخه قبل از خودش بودش و تغیرایی ازجمله سقف دولایه خیلی محکمو سفت که موقع چپ شدن ماشین از سرنشینا محافظت کنه و از پیشرانه ۶ سیلندرِ ۳.۹ لیتری بهره میبرد

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. Iman99

      ۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      کجاش انقلابی بود این همون جیپه حتی اوایل اسمش تویوتا جیپ بود
      خود تویوتا خودش اسم جیپ روش گذاشته بود بعد میگی انقلابی تازه بعد مشخص شد جیپ گفته اسمش رو از رو این ماشین حذف کنن که تویوتا هم مجبور شده این کارو کنه
      وگرنه از اول لندکروز تا دهه ۸۰ میلادی از موتور های دیزلی مرسدس بنز و شاسی جیپ استفاده میکرد خود طراحی بدنه هم کپی و بر اساس جیپ بوده
      الانشم ژاپن هرچی داره از اروپا و امریکا داره که البته همینم به گرد پای خود اروپا و امریکا نمیرسه

      موافقم 2
      مخالفم 7
  3. komail

    ۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چقدر جذاب شده🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍😍😍

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا