راوفور پرایم نسخهای پلاگینهیبریدی با ۳۰۲ اسب بخار قدرت و شتاب ۵.۵ ثانیه است که با قیمت پایهٔ ۴۳,۴۴۰ دلار عرضه میشود.
تویوتا رافور پرایم برای مدل ۲۰۲۴ با قیمت پایهٔ ۴۳,۴۴۰ دلار معرفی شده که ۳۵۰ دلار بیشتر از قبل است. این خودرو اواخر امسال راهی نمایندگیهای فروش در بازار ایالاتمتحده خواهد شد. رافور پرایم ۲۰۲۴ اما تغییری را نسبت به قبل تجربه نکرده است و بنابراین در تیپ پایهٔ SE همچنان شاهد همان رینگهای ۱۸ اینچی، غربیلک فرمان چرمی، گرمکن صندلیهای جلو، تنظیم برقی هشت جهتهٔ صندلی راننده، دوخت قرمزرنگ، سیستم صوتی با شش بلندگو، صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۸ اینچی هستیم.
کسانی که خواهان تجهیزات بیشتری هستند میتوانند سراغ تیپ XSE با قیمت ۴۷,۳۱۰ دلار بروند که در بیرون با رینگهای ۱۹ اینچی بزرگتر، کمکفنرهای قرمزرنگ و سقف مشکی متضاد با رنگ بدنه متمایز میشود. این تیپ در داخل هم با صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر بزرگتر ۱۰.۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، سیستم صوتی JBL با ۱۱ بلندگو و یک سابووفر، نورپردازی داخلی و شارژر بیسیم گوشی ارائه میشود. علاوه بر این، خریداران میتوانند پکیجهایی را هم سفارش دهند که گرمکن و تهویهٔ صندلیهای جلو، گرمکن صندلیهای عقب، سقف پانوراما و… را اضافه میکند.
رافور پرایم بهصورت استاندارد با مجموعهٔ سیستم کمکرانندهٔ تویوتا بنام Safety Sense 2.5+ ارائه میشود که شامل کروز کنترل راداری پویا، هشدار خروج از خط، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نوربالای خودکار، دستیار خواندن علائم جاده، پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب خواهد بود. این کراساوور ژاپنی به قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی متشکل از یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر، دو موتور الکتریکی و یک پکیج باطری ۱۸.۱ کیلووات ساعتی مجهز است. این سیستم مجموعاً ۳۰۲ اسب بخار قدرت تولید میکند و خودرو را ظرف ۵.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرساند. رافور پرایم همچنین میتواند تا ۶۸ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند.
Sepehrg
۲۷ مهر ۱۴۰۲47 هزار دلار یکم گرون نیس؟
JDM_Japan
۲۷ مهر ۱۴۰۲با این مبلغ توی ایران یه تیگو ۸ پرو مگس بهت میندازن!😂😐
6.2
۲۷ مهر ۱۴۰۲برای یه شاسی پلاگین هیبریدی با تجهیزات مناسب نه گرون نیست .
قیمتش منطقیه .
Viper
۲۷ مهر ۱۴۰۲این ماشینا واقعا برای واردات خوبه
امیر
۲۷ مهر ۱۴۰۲در خوب بودنش که شکی نیست ولی مشکل اینجاست که مسئولین ما خوب نیستن 😒
سلطانمهر
۲۸ مهر ۱۴۰۲چیبگموالا.حرفحقوزدی
JDM_Japan
۲۷ مهر ۱۴۰۲صد البته ولی خب برچسب قیمتش به ما نمیخوره حلال استرالیایی ها و اعراب!
محمد
۲۷ مهر ۱۴۰۲همه رقبا نسل عوض کردن احتمالا امسال سال آخر تولید این نسله
AMIRHOSSE IN GERMANY
۲۷ مهر ۱۴۰۲کیفیت تویوتا برای همه اثبات شده است ولی دیگه واقعا محصولات تویوتا قدیمی بنظر میرسن .داخلش برای سال 2016 هس.
بقول آرش تکون بده
تکون بده
بدنو تکون بده
تکون بده !
JDM_Japan
۲۷ مهر ۱۴۰۲اگه تویوتا داخلش رو مثل چینی ها کامل یکپارچه تبلت میزد قول میدم اولین نفر تو می بودی که ایراد می گرفتی
واقعا شرکت ها باید کیا رو راضی کنن!یکی با مانیتور میخواد یکی آنالوگ!
امیر
۲۷ مهر ۱۴۰۲قیمتش حداقل ۵۰۰ میلیون از تیگو ۸ هیبریدی ارزونتره !! 🤣🤣 حالا به کنار که از نظر کیفیت ساخت ، ایمنی ، قابلیت اطمینان و پرفورمنس با اسباب بازی های یکبار مصرف چینی قابل مقایسه نیست ( اصلا مقایسشون توهین به تویوتا هست ) من فقط موندم مونتاژ کاران داخلی چطور میان حرف از ضرر و زیان بابت کاهش قیمت شدید محصولاتشون میزنن !! والا شرم و حیا هم خوب چیزیه !
JDM_Japan
۲۷ مهر ۱۴۰۲اخه اون تیگو ۸ هیبرید به خاطر وارد شدن به کشور خیلی زحمت می کشن مسئولین دلیل قیمتش اینه…
ما داریم زحمت میکشیم آقا چه وضعشه😂😂
مانی
۲۷ مهر ۱۴۰۲من حرف مونتاژ کاران داخلی را تا حدی قبول دارم.چون در خودروسازی یک عاملی است به نام «هزینه ثابت» که شامل حقوق و مزایای مدیران،کارمندان و کارگران آن شرکت تا هزینه های استهلاک و نگهداری ماشین آلات و هزینه های انبار داری و غیره میشه و از آنجایی که گاهی این هزینه ها در سال از سود سالانه یک شرکت کوچک خصوصی هم بیشتر است در عمل مونتاژ کاران ما دچار ضرر و زیان میش و احتمالا فقط با وام و قرض هست که سرپا هستند.همچنین قیمت دلار هم در بازار الان سوبسیدی و دولتی هست و ارزش واقعی دلار با توجه به تورم سالانه حداقل باید بالای 100 هزار تومان باشد.پس قیمت ماشین هایی که شرکت های داخلی میدهند نسبت به بقیه کالاها در بازار رشد نکرده است و ماشین های داخلی عملا زیر قیمت و با ضرر فروخته می شوند.الان حتی قیمت یک دوچرخه کورسی ساخت تایوان به مرز 80 تا 100 میلیون تومان رسیده است.پس قیمت ماشین های داخلی از جمله محصولات ایران خودرو و سایپا با توجه به بقیه کالاها در مجموع پایین و مناسب و به صرفه هست.در ضمن،ماشین های چینی اصلا یکبار مصرف نیستند بلکه اغلب آنها ماشین های کم استهلاک و با دوامی هستند.چون همین الان ماشین های ام وی ام 110 مدل های 85 و 86 در خیابان ها هستند که هنوز هم دارند تردد می کنند.یعنی 16 تا 17 سال از سن آنها می گذرد.خیلی از ماشین های چینی دیگر مثل انواع مدل های ام وی ام X33 و ام وی ام 530 و 315 و غیره هم با عمر بالای 10 سال سن دارند راحت دارن به خریداران خودشان سرویس می دهند.می توانید همین حالا از چاردیواری خانه خود خارج شده و درستی این حرف من را با چشمان خود در خیابان های تهران و … ببینید.
مجتبی .
۲۷ مهر ۱۴۰۲عزیز دل اون شرکت تایوانی حقوق پرسنلشو وهزینه های انرژی ومابقی روبه دلار پرداخت میکنه ولی آشغال سازهای ما به ریال وکلی بخشودگی وکلک پرداخت میکنن ولی امثال شما میخواین فروشش به دلار باشه واونم دوبرابر دیگران. مشکل ازسوء مدیریت ورانت وباند بازیه خودشونه چرا مردم تاوانشو بدن؟؟؟
مجتبی .
۲۷ مهر ۱۴۰۲برد الکتریکیش برا مصارف شهری تقریبا کفایت میکنه وبرا جاده هم موتور بنزینی کم مصرف. درحال حاظر برا کشورهایی مثل ما این پلاگین هیبرید بهترینه.شهرها روآلوده نمیکنن برا مناطق دورافتاده وجاده هام مشکل سوخت ندارن. تا تکامل باطریهای حالت جامد وکم شدن زمان شارژ وفراوانی ایستگاه شارژ
Enzo Ferrari 2008
۲۷ مهر ۱۴۰۲خیلی خوبه چه رخی داره
blackwing
۲۷ مهر ۱۴۰۲این روزا هرچی مانیتور “کمتر” ببینم توی کابین یه ماشین ، برام جذاب تره 🤷🏻♂️🤌🏼
اگه این ماشین چینی بود رو پیشونی راننده هم مانیتور میذاشتن