تویوتا

نمایش جذاب تویوتا لندکروزر ۶ چرخ با بدنه وانت پیکاپ؛ تیونینگ شده در عراق

لندکروزرهای نسل جدید، با بدنه‌ی وانت تولید نمی‌شوند. این شرایط فرصت خوبی برای یک کارگاه تیونینگ عراقی بوده است تا تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۰ را با سیستم ۶ چرخ و بدنه پیکاپ عرضه کند.

سایت عرب جی‌تی (ArabGT.Com) و صفحه یوتیوب آن، پیشگام در معرفی خودروهای خاص و سفارشی مرتبط با کشورهای عربی هستند. این مجموعه، به‌تازگی سراغ یک دستگاه لندکروزر تک‌نمونه رفته که علاوه‌بر بدنه‌ی پیکاپ، دارای سیستم ۶ چرخ است.

فناناپذیر، رانندگی با تویوتا لندکروزر سری 70 مدل 2017 | مجله پدال

تولید لندکروزر وانت با طراحی کلاسیک نسل J70، هنوز در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله استرالیا ادامه دارد. این مدل، سال ۱۹۸۴ معرفی شد و مورد توجه بازار جهانی، خصوصا ارتش‌های مختلف قرار گرفت. نسل‌های بعدی تویوتا لندکروزر، شامل J200، J100، J800 و J300 امروزی، با بدنه‌ی وانت پیکاپ عرضه نشدند. از سویی دیگر، نسخه‌های وانت J70 که هم‌اکنون تولید می‌شوند؛ باوجود سیستم دو دیفرانسیل و توانایی‌های فنی قابل قبول، فاقد امکانات لوکس و اتاق جادار مشابه لندکروزرهای مدرن هستند.

احتمالا مهم‌ترین دلیل تویوتا برای عدم عرضه‌ی لندکروزرهای امروزی با بدنه‌ی پیکاپ، ابعاد و هزینه‌های این خودرو باشد. باوجود مدل‌های مختلف از وانت‌های تویوتا، مثل هایلوکس، تاکوما و توندرا در ابعاد متنوع، تولید یک پیکاپ غول آسا با بدنه‌ی لندکروزر، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. همچنین آستانه قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار دلاری لندکروزر، مانع بزرگی برای فروش نسخه‌ی وانت آن است.

نمای جلو لنذکروزر 6 چرخ سری LC200

 

براساس اطلاعات منتشر شده، حسین التمیم سازنده‌ی تنها لندکروزر J200 دنیا، با بدنه‌ی پیکاپ و ۶ چرخ است. این مهندس خوش‌فکر و البته متمول عراقی در شهر بصره زندگی می‌کند. نتیجه‌ی پروژه، لندکروزر وانت از سری LC200 با سیستم دو دیفرانسیل استاندارد است که همراه دو چرخ غیرمحرک اضافی، ظاهری منحصر به فرد پیدا کرده است.

شاید از دیدگاه مهندسی با وجود پیشرانه و تجهیزات فنی استاندارد تویوتا، امتیاز خاصی برای توانایی‌های حسین التمیم قائل نباشیم؛ اما نباید فراموش کنیم که این مهندس عراقی، تغییراتی گسترده در بدنه‌ی خودرو ایجاد کرده و محصولی تحسین برانگیز برای علاقه‌مندان طبیعت‌گردی عرضه کرده است. مثلا گوشه‌های سپر، خمیده شده تا مانور در شیب‌های تند، ساده‌تر شود. نورافکن‌های LED در نزدیکی جلوپنجره هم، برای رانندگی در شب راه‌گشا هستند.  از دیگر تغییرات جالب توجه خودرو، می‌توان به خروجی اگزوز ویژه، ورودی هوای بیرون کاپوت با ارتفاع از سطح بدنه، سیستم تعلیق بهینه‌سازی شده با افزایش ارتفاع همراه چراغ عقب اختصاصی و تمام LED اشاره کرد.

در فضای داخلی هم، لندکروزر وانت حسین التمیم، بسیار لوکس و نزدیک به محصولات شرکت‌های تیونینگ طراز اول جهان است. رکاب جمع‌شونده برقی برای ورود به کابین، نمایشگرهای بزرگ جهت سرگرمی سرنشینان عقب، صندلی‌های چرم دست‌دوز، نمایشگر اضافی روی داشبورد برای سرنشین کنار راننده، فرمان ویژه با LED نشان‌دهنده‌ی دور موتور، سقف ستاره‌ای (Starlight) الهام گرفته از رولزرویس‌های سفارشی و سیستم بستن درها به صورت اتوماتیک بی‌صدا، امکانات اضافه شده به خودرو هستند.

قیمت و هزینه‌ی ساخت لندکروزر وانت LC200 در عراق، مشخص نیست. هرچند که این خودرو ۶ چرخ، با پیشرانه‌ی ۵/۷ لیتر استاندارد و بدون سیستم سه دیفرانسیل تولید شده؛ اما مورد توجه و تحسین رسانه‌های خودرویی  در کشورهای مختلف قرار گرفته است.

 

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (39 ديدگاه)

    به نام یزدان توانا
    اولین مطلب من در پدال تقدیم شما عزیزان شد
    امیدوارم در کنار هم، اوقات خوبی داشته باشیم

    موافقم ۱۲۲
    مخالفم ۲
    1. [email protected]!n

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1590 ديدگاه)

      داستان چیه پنجره نقل و انتقالات پدال باز شده ؟؟ :))

      بی شوخی آقای اشتری خیلی خوش اومدی بررسی هاتونو تو سایت زومیت دنبال می کردم امیدوارم اینجا هم موفق باشین.

      یه سوال الان تیم اعضای تیم تحریریه پدال زیاد شده یا جایگزین ؟

      موافقم ۲۶
      مخالفم ۲
    2. ممد ژانگولر

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2024 ديدگاه)

      داداش اشتری دست حق پناهت
      خیلی خوش امدی
      ماشالله تیپت فردینه

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱۸
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (6119 ديدگاه)

      ممنون جناب اشتری عزیز .
      سال‌هاست پدال عضوی از خانواده‌ی مجازیه ما شده چون پایه و اصولش صحیح بنا شده .

      فقط دو موضوع با احترام به همه :
      ۱_ لطفاً بررسی‌های میدانی بیشتر از خودروهای وارداتی کار کرده بگذارید که این دو ساله به شدت سر خیلی‌ها داره کلاهِ چند صد میلیونی میره از نادانی و غرور بیجا !
      ۲_ کاربرانی که هدفشان جز توهین و مسخره چیز دیگری نیست را کنترل یا از رده خارج کنید تا بلکه باسواد‌ها و با تجربه‌ها بیشتر رغبت کنند در پدال کامنت بگذارند و دیگران استفاده کنند ( متاسفانه در این دو سه ساله بچه مدرسه‌ای‌های تعطیل شده آمده‌اند و به گند کشیدن سایت را ، چون واکنشی از جانب مسئولی نمیبینند و مُدام هفت‌تیرکِش‌تر میشوند با نمک توهینِ بیشتر ) !

      یه زمانی دوستانی در پدال کامنت مبگذاشتند که کاملاً مشخص بود چه سواد بالایی از خودرو دارند و چه سواد شخصیتی بالا که دیگر یا کامنت نمیگذارند یا کم میگذارند که به شخصه با سه نفر که میشناسم و در ارتباط هستم ، میگویند دلیلش همین جَو بچگانه‌ای هست که به راه انداخته‌اند .

      ممنون و سربلند باشید .
      پدال بینظیره ، بینظیر .

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۱۳
    4. MERCEDES BENZ SL 73 AMG (R129)

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (203 ديدگاه)

      خیلی ممنون
      خوش اومدید
      ماشالله پدال هم این روز ها بدجوری جذب نیرو میکنه و وضعش از قبل توپ تره 😀😉

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۳
    5. Clean Energy

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (242 ديدگاه)

      آقا من شما رو هم توی زومیت دیدم
      دبیر سایت پدال هم هستید؟
      واو

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۳
      1. new RAMIN

        ۱۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1971 ديدگاه)

        (آقا من شما رو هم توی زومیت دیدم دبیر سایت پدال هم هستید؟واو)

        بله جناب آقای اشتری در زومیت هستن. مثل اینکه پدال هم اومدند
        من هم بسیار خوشحالم اومدید پدال. پدال واقعا دست تنها بود! فکر کنم نوسینده های پدال ۳ یا ۴ تا بیشتر نیستن. تعداد نویسنده ها و مترجم ها بیشتر باشه راحتر کارها انجام میشه و مطالب متنوع تر میشن.

        .

        میگم قراره بریم زیر مجموعه زومیت!؟🙂😅آخه نویسنده ها از اونجا دارن میان اینجا

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۶
        1. علی

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (245 ديدگاه)

          رامین تو اونجا هم فعالی ؟😐

          یعنی اونجا هم لینک مقاله چانگان میدی ؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    6. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2735 ديدگاه)

      ااا سلام آقای اشتری ، من واقعا از نوشته های شما در سایت های دیگه بسیار خوشم می اومد و اان خوش آمد میگم بهتون

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۴
    7. Karl Benz

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1875 ديدگاه)

      سلام مطالب شما رو در سایت زومیت خواندم واقعا عالی بود .

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۳
    8. MC20

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (697 ديدگاه)

      من هم امیدوارم . . . و نیز در مسئولیت جدید ، توفیقات روزافزون حضرت عالی و دیگر دوستان سایت پدال رو از درگاه حق تعالی ، مسئلت دارم . . . به امید روزهایی بهتر برای تمامی فرزندان سرزمینم . . .

      موافقم ۶
      مخالفم ۶
    9. Behi

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (56 ديدگاه)

      از بهترین‌های زومیت❤️

      موافقم ۹
      مخالفم ۰
    10. AMG GT R

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (658 ديدگاه)

      همچنین
      بسیار خوشحال هستیم که مترجم و نگارنده های محترم پدال تعدادشون افزوده شد

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۰
    11. ehsan fa

      ۲۰ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1390 ديدگاه)

      دیسلایک صفر بود محض شوخی یدونه دیسلایک دادم

      موافقم ۳
      مخالفم ۳
    12. Porsche 911

      ۲۰ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (441 ديدگاه)

      آقای اشتری خوش اومدین از کار های بی نظیر شما در سایت زومیت لذت می‌بردم امیدوارم هر جا که هستین موفق باشید

      ولی خدایی از حق نگذریم چقدر این لندکروز خوب شده با اینکه کار کشوری مثل عراق هست ولی خیلی خوشگل و خوب در اومده…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    13. شایان

      ۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (17 ديدگاه)

      تو زومیت که خوب بودین. حتما اینجا هم خوبین

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4312 ديدگاه)

    به به خوش اومدید آقای اشتری👏👏
    جمع همه نویسنده های خبره جَمعه! آقای اشتری،اسلامی در کنار سردبیر محترم و آقا امیر و شاهین و باقی دوستان 👌👍⁦❤️⁩⁦🇮🇷⁩

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۳
  3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4312 ديدگاه)

    باورم نمیشه تو عراق! با اون وضعیت!!پیکاپ ۶چرخ لندکروز ساختن! خودمونیما متاسفانه مردممون بدجوری کوبیدن روی درجا! چی بودیم چی شدیم!😭😭😭

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۳
    1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1574 ديدگاه)

      البته دوست عزیز تو ایران هستند کسانی که توانایی این کارها رو دارن.البته پول از همه مهمتره.من خودم الان اگر پول داشته باشم آمادگی ساخت یه ماشین جالب رو دارم.خیلی راحت میتونم با موتور گیربکس پراید یه ماشین دف عقب بسازم.البته قبلا با متعلقات ۲۰۶ ساخته شده دو نمونه که خیلی جذاب هستن.برید کریم سر پولکی سرچ کنید و چند مورد از باگی هاش رو ببینید.حتی یه ابتکار زد یه بار و از موتور مارینر رو جیپ استفاده کرد و تو پیست کوتاه که نمیشد بیشتر از دنده۱ و ۲ استفادا کرد با استفاده از انجین مارینر تونست کل مسابقه رو تو دنده ۱ .۲ تخته گاز بره

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۳
      1. Mad.z.Max

        ۱۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1459 ديدگاه)

        بله آقای سرپولکی واقعا نخبه و اعجوبه هست! هرجای دنیا بود دست کم یه کمپانی تیونینگ حرفه ای میداشت! یه ویدیو ازشون ساختن توی یوتیوب هست، مستند طور، نیم ساعته. اگه ندیدین حتما تماشا کنین که عالیه

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۰ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (4312 ديدگاه)

          متاسفانه استعدادهای زیادی رو نادیده میگیرن، این وضع واقعاً حالگیریه…

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۰ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4312 ديدگاه)

        آقای یانکی، فقط آقای سرپولکی که نیست! کسایی مثل مرتضی آلاد،طراح پیتون و… خیلیای دیگه هم هستن که بشدت خلاقن و باهوش، منتها اینا یه عده هستن اکثریت هیچ اهمیتی نمیدن، ساکت یه گوشه نشستن و هیچ کاری نمیکنن، به همین خاطر تر و خشک باهم میسوزن و نتیجه میشه همین اوضاع!

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
        1. MC20

          ۲۰ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (697 ديدگاه)

          اون دوستانی که تبریزی بودن و لامبورگینی مورسیه لاگو اس وی . . . ایرانی با موتور جنسیس ۳.۸ تولید کردن . . . محمدرضا ریحانی ۴۴ ساله از مشهد و در رشته مهندسی برق تحصیل کرده سازنده لامبورگینی دست ساز . . . آقای ریحانی از این ناراحت است که شرکت های خودروسازی استقبال خاصی از کارش نکرده‌اند. او به کانون مخترعین دانشگاه فردوسی مشهد هم رفته؛ اما برای کارش ارزشی قائل نشده‌اند و نظرشان این است که این کار اختراع و فناوری جدیدی به حساب نمی‌آید؛ گرچه او فکر می‌کند که سایپا و ایران خودرو هم اینچنین دستگاهی را ندارند که ماکت یک ماشین را بسازند. ماکتی که او اول طرح ‌آن را با گِل زده و بعد هم با گچ و کامپوزیت قالب ریزی کرده است.خودش می گوید :«هرکس به اینجا آمده تعجب می‌کرده که چطور در یک کارگاه ساده با امکانات کم توانسته‌ام این کار را به پایان برسانم.»محمد رضا ریحانی قصد دارد ۱۶ شهریور سفری را از مشهد به بندرعباس آغاز کند. او می خواهد ۳۰ شهریور روز جهانی صلح، لامبورگینی پرشین گلفش را که نشان‌دهنده توانمندی ایرانی است به خلیج همیشگی فارس برساند و وقتی می‌پرسم چرا اسم ماشین را لامبورگینی پرشین گلف گذاشته اید؟ با لبخندی از سر شوق می‌گوید: «عرق ملی!» نمونه ساخته شده توسط آقای ریحانی در حال حاضر به عنوان نمونه با موتور ۸ سیلندر ۲۲۰ اسب بخار با طراحی گیر بکس خود سازنده قابلیت حرکت و مانورهای اساسی رانندگی را دارد و بر اساس اطلاعات ارایه شده قابلیت نسب دو موتور ۸ سیلندر بر روی این خودرو وجود دارد.
          گفتنی است این خودرو که (lamborghini persian gulf) نام گذاری شده است قرار است به صورت نمایشی با همکاری شرکت ایرانی «حامیان مالی دادمهر» به عنوان سفیر صلح ایران از شمال کشور تا خلیج فارس با شعار صلح جهانی مسیر مختلفی را از شهر های مختلف کشور طی نماید.

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۰ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (4312 ديدگاه)

          بله آقای mc20 لامبورگینی تبریزی رو هم یادمه، با اون امکانات کم و با کمک پسرش که اون زمان ۹سالش بوده ببین چی ساختن! امیدوارم همیشه موفق باشه و اینقدر بهش بی محلی نکنن واقعاً حیفه همچین استعدادهای از بین برن…

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
    2. TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ

      ۲۰ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (121 ديدگاه)

      بعید بدونم خیلی موفق در بیاد مخصوصا با وجود رپتور ۶ چرخ و جی کلاس ۶ چرخ

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۰ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4312 ديدگاه)

        حتی اگه شکستم بخوره بازم دمشون گرم! با اون وضعیت توی کشور جنگ زده ببین چی ساختن!

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
  4. محمد

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (372 ديدگاه)

    سلام و درود بر آقای اشتری عزیز از وقتی همه دوستان با تجربه زومیت اینجا جمع شدن سطح کیفی و تنوع مطالب سایت خیلی بالاتر رفته امیدوارم همینطور هم بمونه و سایت فقط به خودرو محدود نباشه انشالله آزادی بودن تو کامنت ها هم به اندازه زومیت برسه اینجا سانسور شدیده😁

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  5. Karl Benz

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1875 ديدگاه)

    واقعا کشوری مثل عراق با اون وضعیت همچین ارتقایی داده ؟!
    ما همچنان در حال در جا زدنیم 😐
    فردا 🇦🇫 هم با اون وضعیت از ما سبقت میگیرن ما همچنان در افق خیره شدیم 😐

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۶
    1. فرامرز

      ۲۰ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (12 ديدگاه)

      Karl benz 🇦🇫 با کدوم وضعیت؟فکر میکنی وضعیت اونجا از جایی که زندگی میکنی بدتره؟بخاطر همین خود بزرگ بینی که توی وجودتون موج میزنه حال و روزتون اینجوریه، یکم از نژاد پرستی و خود بزرگ بینی خودتون کم کنید و خودتون رو بهترین دنیا ندونید و کشورهایی مثل عراق و افغانستان رو مسخره نکنید شاید امثال شما هم به جایی رسیدین

      موافقم ۶
      مخالفم ۲
      1. Karl Benz

        ۲۰ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1875 ديدگاه)

        منظورم اینه که اونا که جنگشون تازه تموم شده پیشرفت میکنن ما هنوز میمانیم منظورم نژاد پرستی و…. نبود

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  6. مسعود

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (286 ديدگاه)

    عقبش یکم زشته بخصوص چراغاش رو این طرح نیومده
    یه کوچولو هم باید طویل تر میشد و محورش یه کوچولو به عقب تر کشیده میشد…
    در کل تو یه نگاه جذابه ولی بهش دقت کنی میبینی که طراحیش بخصوص قسمت عقبش نقص داره…

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  7. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2735 ديدگاه)

    بابا دیگه گند یچیزو در نیارید بزارید ابهت g کلاس ۶×۶ حفظ بشه ، دیگه ببین اوضاع چقد خرابه که پادرا پلاسم ۶ چرخ کردن ، بابا تروخدا جنبه داشته باشید

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۶
    1. Karl Benz

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1875 ديدگاه)

      😂😂😂

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
  8. مهردادکمال

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (765 ديدگاه)

    منو یاد مرسدس جی کلاس۶*۶انداخت

    موافقم ۱
    مخالفم ۶
    1. خوشنام

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (204 ديدگاه)

      لندکروز مزخرف اصلا قابل مقایسه با بنز نیست

      موافقم ۴
      مخالفم ۹
      1. datsun

        ۱۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2159 ديدگاه)

        آیا میدانستید Geländewagen نام المانی جی واگن الان به معنی زمین نورد که برگردان انگلیسش میشه لندکروز و موقع ساختش توسط شرکت اتریشی دایملر پوخ تمام آفرودی های به نام اون زمان جیپ و لندروور و لندکروز رو مورد بررسی و الگو برداری قرار داد پس لدفا چرندیات تو سایت نباف.

        موافقم ۸
        مخالفم ۲
        1. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۲۵ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1664 ديدگاه)

          مدت زیادی گذشته ولی عرضم به حضورتون که Geländewagen رو اگه به صورت تحت اللفظی برگردان کنیم چیزی تو مایه های “خودروی زمین های ناهموار”یا “خودرو کراس کانتری” میشه که امروزه در معنی خودرو آفرود یا اس یو وی بکار میره.
          “صرفا جهت یادآوری اون تویوتا بود که یه کپی آشکار از جیپ گرفت و بعد ها اسمش رو هم از روی لندروور گرفت و شد لندکروز”
          مرسدس و اشتایر حدود شیش الی هفت سال وقت صرف تولید و آزمایش گ واگن کردن و حداقل میدونم که با اوراق کردن لندروور غنیمت گرفته شده گ واگن رو نساختن!
          بررسی و مقایسه با الگو برداری متفاوته.
          حال اگه منبعی دارید برای اثبات حرفتون که مرسدس گ رو از لندروور، لندکروز و یا جیپ الگو برداری کرده خوشحال میشم به اشتراک بگذارید.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  9. MC20

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (697 ديدگاه)

    به جای سه محور که به نظرم تا حدودی جو گیرانه انتخاب شده . . . اگر دو محور و محور عقب با لاستیک های عقب دو تایی . . . اسمبل می شد . . . فکر می کنم شاید پرفورمنس بهتری به دست می داد . . . البته من در مسایل مربوط به آفرود و حومه . . . ۰ هستم . . . دوستان فنی و کارشناس ، اگر اشتباه می کنم ، خوشحال میشم . . . اصلاح کنید . . .

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
  10. شاعر

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (48 ديدگاه)

    در رقابت باهاش بریم پراید وانت رو ۶ چرخ کنیم

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  11. محمد مختاری آذر

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (930 ديدگاه)

    زیاد جالب نشده
    پدال لطفا اگه میشه نمایشگاه SEMA 2021 رو به صورت کامل پوشش بدین که واقعا خودرو های جذابی توش هستش

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
  12. حسین دهمرد

    ۱۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1898 ديدگاه)

    یعنی اون چرخهایی که اضافه شده دیفرانسیل نداره و نیرو نمیگیره؟ چجوریاس؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. Mad.z.Max

      ۱۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1459 ديدگاه)

      نه، محور محرک نیستن. صرفا یه جفت چرخ اضافه کردن. مثلا ماشینای دیف جلو کا هممون تو ایران سوار میشیم، محور عقب محرک نیس دیگه. صرفا وزن رو تحمل میکنه و تعادل رو برقرار میکنه.
      اینم همینه، البته فقط جنبه ظاهری داره
      کار قشنگ رو شرکتایی میکنن که محور سومشون هم دیفرانسیل داره و ماشین میشه شیش در شیش. که اونجوری هیولایی ازش درمیاد واسه خودش

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  13. Reza Waffen SS

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3211 ديدگاه)

    نشده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. دانیال

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (367 ديدگاه)

    شبیه صدّام شده

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  15. ابوالفضل

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (78 ديدگاه)

    خیلی خفنه
    خدایی نگاه کن ما الآن با میلیارد تومان کار داریم ولی اروپا با هزار یورو و آمریکا با هزار دلار وضع خراب

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1664 ديدگاه)

    کار رو اونجایی خراب کرد که محور سوم رو محرک نکرد، پس عملا بی فایده ست حداقل برای آفرود.
    ولی نکنه جالب تر تصوری که ما از عراق داریم و چیزی که عراق هست!

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. حسین دهمرد

      ۲۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1898 ديدگاه)

      با یه ماشین تصوراتت شکل میگیره؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا