تویوتا دو نسخه ویژه از کراون معرفی کرده که با طراحی دورنگ، پیشرانههای هیبریدی و هیدروژنی و ظاهری مشابه میباخ، تجربهای لوکس را با قیمتی مقرونبهصرفه ارائه میدهد.
تویوتا در ژاپن دو نسخه ویژه از سدان کراون را معرفی کرده که به مناسبت هفتادمین سالگرد نام کراون عرضه شدهاند و ترکیبی از ظرافت، نوآوری و پیشرانههای پیشرفته را به نمایش میگذارند. یکی از این دو نسخه که کراون هفتادمین سالگرد نام دارد، با رنگآمیزی دورنگ، ظاهری لوکس و مشابه خودروهای میباخ ارائه میدهد. بخش بالایی بدنه با رنگ خاکستری متالیک و بخش پایینی با سفید مرواریدی یا سیاه مرواریدی عرضه میشود. این ترکیب، کراون را به سدانی شیک با جذابیتی متمایز تبدیل کرده است. این خودرو روی رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی با رنگ مشکی مات قرار گرفته و با دو پیشرانهٔ مختلف قابل خریداری است.
این پیشرانهها شامل ۲.۵ لیتری هیبریدی با گیربکس اتوماتیک یا یک پیشرانه سلول سوختی هیدروژنی میشود که از مدل میرای گرفته شده است. برچسبهای خاکستری کناری با نشان ظریف «70th» بهصورت سفارشی در دسترس هستند. لوگوی ویژه هفتادمین سالگرد روی داشبورد حکاکی لیزری شده و روی اهرم تعویض دنده جواهر مانند، چراغهای خوشامدگویی، کیف چرمی دفترچه راهنما و سوئیچ خودرو حک شده است. فضای داخلی با روکش مشکی درخشان و تزئینات چوبی هماهنگ، کلاسیک و مینیمال طراحی شده است.
نسخهٔ ویژهٔ دوم هم Z لیمیتد متال نام دارد. این نسخه با رنگ خاکستری مات تیره و روکش خاص که تویوتا آن را آسان برای نگهداری میداند، ظاهری چشمگیر دارد؛ مانند نسخه هفتادمین سالگرد، این مدل نیز روی رینگهای ۲۰ اینچی مشکی مات قرار گرفته و از همان پیشرانههای هیبریدی و هیدروژنی بهره میبرد. این نسخه فاقد شیفتر گیربکس جواهر مانند است اما آپشنهایی مثل بالشتکهای پشتسری و سانروف پانورامیک برای آن در دسترس هستند. فضای داخلی مشابه نسخه دیگر با روکش مشکی درخشان طراحی شده است.
قیمت نسخه ویژه هفتادمین سالگرد از ۷.۵۵ میلیون ین (حدود ۵۲,۷۰۰ دلار) برای مدل هیبریدی شروع میشود و برای مدل هیدروژنی به ۸.۵۵ میلیون ین (حدود ۵۹,۷۰۰ دلار) میرسد. نسخه لیمیتد متال با قیمت پایه ۸.۱ ین (حدود ۵۶,۵۰۰ دلار) در نسخهٔ هیبریدی و ۹.۱ میلیون ین (حدود ۶۳,۵۰۰ دلار) در مدل هیدروژنی عرضه میشود.
𝐀𝐥𝐢
۲ خرداد ۱۴۰۴خیلی زیباست
sina
۲ خرداد ۱۴۰۴هر لکسس es زشته این یکی قشنگه!
Amir
۲ خرداد ۱۴۰۴والا جفتشون در شان برند متمدن و اصیلی مثل تویوتا نیس
این طراحی ها به چانگان میخوره
Arash Kashani
۲ خرداد ۱۴۰۴تویوتا و لوکس بودن
2 تا واژه متضادن
وقتی زیر برند لوکس داری
چرا آخه این کارو میکنی
آره ظاهرش قشنگه
ولی متریال کابین به عنوان ماشینی که اسمشو گذاشتن لوکس
چنگی به دل نمیزنه
در واقع همون تویوتاس
بهتره بهش بگیم
سدان رده بالا
ولی
لوکس
اصلا واژه مناسبی براش نیست
JaMsHiD-B
۲ خرداد ۱۴۰۴عزیز جان
من یه تویوتا لندکروزر ۲۵۰ سوار شدم
تا سه روز افسردگی گرفتم که چطور بعضیا به متریال داخلی این ماشین گیر میدن
صددرصد مطمئن باش تویوتا یه ماشین در حد متریال لوکس و لاکچری زده
مهدی میباخ
۲ خرداد ۱۴۰۴اگه لوکس بودن به اسم برند باشه، من ماشین لوکس نمیخوام
yektachafi
۲ خرداد ۱۴۰۴خیلی خوبه
هم دی ان ای تویوتا رو داره
هم لوکس بنظر میاد
Yaghoob
۲ خرداد ۱۴۰۴زیبایی مسحور کننده
عجب رینگی
رامتین
۲ خرداد ۱۴۰۴واقعا طراحی وزین و لوکسی داره. قشنگ میتونه به عنوان یک خودروی تشریفاتی و مجلل استفاده بشه.
net
۲ خرداد ۱۴۰۴باز هم سدان فست بک
مهدی میباخ
۲ خرداد ۱۴۰۴خدایی منم از فست بک کردن سدان ها خسته شدم
net
۲ خرداد ۱۴۰۴قسمت صندوق عقبش که کشیده نیست خیلی بد هست
۲ خرداد ۱۴۰۴خوشگله